"BEST JOB EVER" 16
„Nic, už ti to Niall nese.“ Řekl Zayn a oba se na mě usmáli.
„Snad ti to bude chutnat.“ Řekla Niall a podal mi talíř, pak se vrátil ještě pro ostatní talíře, pro kluky.
„A co je dnes na plánu?“ Nadhodila sem téma, místo toho trapného ticha.
„Volný den, až zítra půjdeme někam spolu.“ Řekl Niall.
„Dobře. A co navrhujete na domácí den teda?“ zeptala sem se znovu.
„No asi já, Louis a Liam si zajedeme domů pro věci, abychom tu mohli ještě dvě noci přespat, až pak tu budeš úplně sama.“ Řekl Zayn.
„Konečně sama.“
„Ale, ne že to tu zboříš, my se sem budeme taky chtít občas vrátit.“ Řekl Zayn.
„Jasan.“
Všichni jsme dojedli, nakonec jsme se shodli, že zůstaneme doma. Já sem se šla ještě dozabydlet do mého pokoje, vždyť celá tahle vila je prakticky moje, tak co to tu melu?:D Prostě sem byla u sebe v ložnici. Celou šatnu sem znova přerovnala jinak, protože se mi to tak líbilo více, v koupelně sem si vyrovnala kosmetiku. (make-up guru:DD) Když sem vše dodělala, zapla sem si Macbook, projela sem si sociální sítě a nové drby, a hned na titulce já s Niallem, super.
Rozhodla sem se dojít dolů do kuchyně pro popcorn a něco k pití, udělám si filmový den, takový to, když ležíte v posteli a nikdo vás neruší jen vy, film a jídlo.
„Konečně si vylezla.“ Ozval se Harry z pohovky od televize.
„Už sem vzhůru dlouho, ale to ty víš. Jen sem si ještě rovnala věci atak.“
„A co budeš dělat? Liam s Louisem odjeli do nákupního centra, Zayn jel k Perrie a Niall je nahoře.“
„Filmy, jídlo a postel.“ Řekla sem, když sem vyndávala popcorn a dala sem ho do mikrovlnky.
„A já.“ Ozval se.
„Tak určitě.“ Zasmála sem se.
„Za chvilku přijdu.“ Oznámil a odešel nahoru.
Dodělala sem si popcorn, vzala sem lahev coca coly a odešla sem nahoru. Těžce sem otevřela s plnými rukami dveře, ale povedlo se.
„Harry, co tady děláš?“ zeptala sem se ihned, co sem zjistila, že leží v posteli s mím Macbookem na kolenou.
„Říkal sem, že ještě já tu budu, tak tu sem.“
„Vtipné.“ Řekla sem, podala sem mu misku s popcornem a zalezla sem pod peřinu.
„Hej, dej mi taky peřinu.“ Žadonil, když sem mu vzala můj Macbook a začala sem hledat filmy.
„Ne, ta je moje.“ Vyplázla sem na něj jazyk.
„Jak chceš.“ Řekl, když mě okamžitě odtáhl kousek peřiny a namáčkl se na mě, aby mohl být pod peřinou také.
„Harry, to nemůžeš být bez peřiny, protože.“ Nenechal mě to doříct a políbil mě. Spolupracovala sem, zapojila sem i jazyk a když mi už došel vzduch, odtrhla sem se.
„Protože, nejdeš spát a je den, a ne už mě příště takhle neumlčíš.“
„Mám to zopakovat?“ usmál se.
„Ne.“ Řekla sem a šťouchla sem do něho.
Usmála sem se a zase sem koukala na vhodný film, aby to nebylo moc sexuální ani romantické, prostě nějakou komedii. To bude nejlepší. Nakonec sem vybrala, koukali jsme, celou dobu jsme jen koukali na obrazovku, pojídali popcorn, občas se naše ruce střetly v jedné misce, projel mnou elektrický šok, on se jen usmál a koukal se dál. Asi na poslední půl hodinu filmu ke mně do pokoje vtrhl Niall.
„El, nechceš ven?“ zarazil se, když nás tam viděl, ale jen jsme tam seděli a koukali na film, nic víc.
„Ahoj Nialle.“ Řekli jsme oba ve stejnou dobu.
„No, já radši půjdu.“ Řekl.
„Ne, nemusíš.“ Řekla sem.
„No, já stejně mám ještě něco na práci.“
„Aha.“ Jakmile sem to dořekla, odešel.
„Proč se tak zachoval?“ zeptala sem se.
„Jak to mám vědět?“
„Zajdu za ním.“ Řekla sem a vstala z postele.
Když sem se přibližovala k dveřím od jeho pokoje, slyšela sem jak hraje na kytaru, možná nějaká jejich písnička, možná budoucí, nevím. Zaťukala sem a otevřela sem dveře.
„Nialle, můžu?“
„Běž si za nim, vyspěte se dole na gauči a oba vypadněte!“ zařval a otočil se ke mě zády.
„Můžeš mi laskavě říct proč se tak zase chováš?“
„A můžeš mi ty laskavě říct, proč si s ním už zase v jedný posteli?“
„Není to snad jedno?“
„Ne, to teda není!“
„Víš co Nialle! Polib si prdel, nechápu tvoje chování, jenom žárlíš!“
„Jen tě využívá!“ zařval přes zabouchlé dveře, protože sem odešla.
_____________________________________-
Dneska tročku kratší, ale snad nevadí:)
Děkuju za komenty a hvězdičky!
Dnes mi dokonce jedna holčina napsala že v sobotu - 12.4 na srazu Directioners ode mě chce podpis! Prej sem její vzor Aww..Dekuju moc Eliško! ♥♥♥
Maky xx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...