"BEST JOB EVER" 42
„Cože?“ nechápala sem co se mu stalo.
„Já, totálně sem se pohádal s Eleanor, náš vztah je totálně na sračky, pořád někam lítá a všechno mi vyčítá, už sem to v sobě neudržel, nešlo to.“
„Je mi to líto.“ Řekla sem a propletla sem si s ním prsty.
„Neřeš to.“ Jen sem se k němu posunula a svojí hlavu sem dala na jeho hruď.
„Můžu si s ní zítra klidně promluvit.“
„To není třeba, no už nebude. Prostě to nefunguje.“
„Louisi! Funguje to! Jste dokonalej pár, bez zábran, podívej se na mě a Harryho, hrůza, ale milujeme se navzájem a proto jsme pořád spolu, věříme si důvěřujeme, všechno. Podporujeme se a prostě.“ Nedořekla sem, protože se mi přisál na rty. Tak ale vážně, teď už sem jako líbací přístroj. Nečekaně sem se na něj převalila, prostě sem si neuvědomovala, že to je Louis, přišel mi jako Harry a jak sem o něm básnila, prostě se strhla velká líbací scéna, jako do filmu. To že v podstatě podvádím Harryho mi vůbec nedocházela, jen já a jeho rty.
„El, neblbni.“ Pronesl mezi polibky, ale nedalo se zastavit.
„Co?“ prohodila sem.
„To nemůžeme.“ Řekl a už mě přestával líbat.
„Teď nebo nikdy.“ Nevím, kde se ve mně ocitla ta nadrženost a to všechno, chtěla sem ho teď a tady! Jeho! Rozhodně lepší než Niall.
„Asi nás El a Harry zabijou.“ Pronesl a už dál mlčel.
Přidával na drsnosti polibků, jazykem prozkoumal každý mini koutek mých úst a jemně se usmíval. Převalila sem se na něj a začala sem z něho strhávat oblečení. Už byl úplně nahý a já pořád ve spodním prádle, dával si na čas hošan.
„Můžu?“ zeptal se a já pokývala hlavou na souhlas.
Okamžitě do mě vnikl, bylo to příjemné, zvykla sem si na jeho velikost a tempo. Byl dokonalej!
„Oh Louisi!“ vzdychla sem snad na celou zahradu, možná ulici.
„Psst! Musíme být potichu.“ Stále se usmíval a pokračoval ve svojí práci.
Když sem pociťovala, že už budu, přidal posledních pár přírazů a svalil se na trávu vedle mě.
„Dokonalost.“ Řekla sem mezi oddychováním a, že to bylo pořádné vydechování. Takový sex sem ještě nezažila! Tolik adrealinu najednou, luxus!
„A teď půjdeme oba dva do pekla.“ Zasmál se a propletl si se mnou prsty.
„Pravděpodobně, ale spolu, takže to je jedno.“ Zasmála sem se pro změnu já.
„Vtipný.“ Prohodila sem svojí ironií.
„No asi bychom se měli obléknout.“ Řekl a začal sbírat ze země svoje oblečení
„Jo, dobrej nápad.“ Zvedla sem se také a oblékala se.
Musím říct, že za poslední týden ani ne sem stihla sex na chodbě, v bazénu a na trávě. Není to skvělý?
„Tak dobrou noc.“ Řekla sem, naposledy sem ho políbila a potichu sem se odebrala do Niallové ložnice, abych nikoho neprobudila. Zaplula sem pod peřinu, zkontrolovala sem si límec u mikiny a mohla sem v klidu, pokud se to dá nazvat klid připravit svůj mozek na spánek, ovšem, nešlo to!
Jsem totální kráva, až teď sem si uvědomila, co sem udělala. Já kráva sem se vyspala s Louisem, venku na trávě. Harry mě zabije, ne, nesmí se to dozvědět! Ještě sem vylítla z postele, opatrně sem se vymanila z pokoje směrem k Louisové ložnici. Potichu sem zaklepala a vstoupila dovnitř.
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...