"BEST JOB EVER" 66

3.3K 231 15
                                    

"BEST JOB EVER" 66

„El? Co si zase provedla?" začne vyzvídat.

„Já, tak trochu sem mluvila s Louisem a."

„No co?"

„A nechtěla by si třeba taky miminko?"

„Ty víš jeden den, že jsi těhotná a už budeš přesvědčovat i mě? Blázníš?"

„Ne, já ne, jen Louis říkal, že když čekám dítě s Harrym, že by nebylo špatný, kdybyste měli dítě i vy dva."

„El, já nevím, já se hrozně bojím, dítě chci, ale bojím se, břicha, fanynek, budou mě nenávidět ještě víc."

„Dokud se ti nezačne objevovat bříško, tak můžeš být tady a pak se můžeme odstěhovat třeba do LA ke mně, nikdo nás tam nenajde, aspoň nás nebudou lidi sledovat, tak jako tady. Kluci budou mít po tour, takže Louis i Harry budou mít volno, no není to skvělej nápad?"

„Chceš mi jako říct, že mám přestat brát prášky a máme spolu spát jako o život, abychom čekali dítě společně, já budu mít holku a ty kluka nebo naopak a pak spolu budou tvořit malý pár? Jo krásná představa, ale to nejde, jen tak."

„No dobře, změňme téma."

„Takže co na mě kujete?" Nadhodí výraz, jako, že nic netuší.

„Ale El, co na mě chystáte, Harry se pochlubil."

„Ne to neudělal, já ho zabiju! Neměl nic prozrazovat."

„Počkej, ráda bych tě ujistila, že mi řekl pouze, že on oslavu nechystá, a kdo jiný by ji měl chystat, něž ty?"

„Ty, takže si vlastně do teď nevěděla, že to já jsem začala všechno plánovat?"

„Tvoje chyba." Začnu se smát.

„Tak to teda ne, to ale není fér."

„El, ale já žádnou velkou oslavu nepotřebuju! Na co mi bude, když tam bude milion dalších lidí, které vůbec nebudu znát nebo je budu znát ale jen z televize, či internetu, jen my, kámoši, jako kluci, my dvě to stačí."

„Neboj se, bude to skvělý. Teda myslím, že Harrymu se to nevyrovná, ale to nevadí."

„Okamžitě mi řekni, co chystá Harry!"

„No to bohužel nesmím, i když by si to ze mě měla vymlátit, neřekla bych to."

„Ne, El, prosím."

„El, ne tohle se neříká." Doprčic, jak ji mám přesvědčit, aby mi to řekla. Jo, vím, jsem hrozná, všechny věci potřebuju vědět, co nejdříve, jsem hrozně nedočkavá.

„No dobře, tak to snad nějak přežiju, ale stejně vím, že se prořekneš."

„Ne, na to si dám pozor, vážně."

„Ale můžeš přemýšlet."

„No tak to díky za super radu."

„Není za co." Zase se usměje, co má Harry s ní za luben? Mám se bát nebo se mám těšit? Možná oboje v jednom, pokud to je teda možné.

„A zítra se mnou někam půjdeš nebo budu zavřená doma, abych den před dnem D nic nevyvedla?"

„No tak to teda na zítra je přesný plán, jdeme nakupovat, šaty!"

„Šaty?"

„Jo jedny, na Harryho překvapení a jedny na mojí oslavu."

„A jak mám vědět, co si mám koupit na Harryho překvapení, vždyť to může být klidně skok padákem nebo."

„Ale já vím."

„Tak mi to prosím řekni."

„Ne."

„Nesnáším tě."

„No to si ještě rozmyslíš, holčičko. Pak mě budeš děkovat."

„Cože?"

„Já sem něco říkala?"

„Eleanor! Vyklop mi to, co na mě chystáte!"

„Když to nejde, Harry by mě zabil."

„Ne, já zabiju tebe! A rozhodně dřív."

„Stejně ti to neřeknu."

„El, víš, že nesnáším překvapení!"

„Já vím, ale já miluju je vytvářet."

„Ne, tohle nepůjde." Achjo, proč mi to jednoduše nedokáže prozradit? Zabiju jí!

***

„Jdeš k nám?" kounu se na ni, když stojíme u mě před barákem a ona jde se mnou.

„Ano? Co sis myslela, že tě nechám samotnou doma? Ne, budeme všechno připravovat, zkusím na tobě snad všechnu tvojí make-up sbírku a pak se uvidí, jak se namaluješ na narozky."

„El, ty budeš malovat mě? Spíš já tebe." Uchechtnu se.

„No dobře, nejsem odborník, ale posoudit, co vykouzlíš ty, snad můžu ne?"

„Jasně, ale kdo řekl, že budu zaprvé sama doma a za druhé se budu chtít patlat make-upem a pořád dělat novej?"

„Já, tak šup, odemykej a jdeme na to!"

„El! Do čeho si mě to namočila?"

„Já neslavím narozeniny, tak si pohni!" volá na mě snad už z ložnice, jakto, že je tak rychlá a všechno organizuje, možná bych ji měla začít podezřívat!

„No šup, sedej, tady sem ti něco přichystala, tak šup, co děláš první? Make-up nebo chceš BB nebo CC, no radši make-up, ten kryje nejlíp, bude to výjimečný den, tak to nebudeš mít obyčejný CC!"

„El?"

„Ano?"

„Klid, já se nějak namaluju, řekni jakou barvu očí, jaký tón tvářenky, jestli hodně kontur, barvu rtů a já se podle toho nějak zařídím."

„Takže, budeš mít jemný líčení, světlý očí, žádná černá maximálně lehká, karamelová hnědá, no to možná bude už moc, jen málo! Tenká linka, narůžovělé tvářičky, a „nude" rty. Kontura nevím co je, takže to udělej, jak myslíš."

„Jak nemůžeš vědět, co je to konturování obličeje, když mě chceš malovat, ty chytrolínko?"

Neskutečně moc děkuju za 60 000!!!! Miluju vás a pozdravuju z džungle (tábora) a mám neskutečně hodnou hodnou sestřenici, která mi tenhle díl pro Vás postla

Maky xx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat