"BEST JOB EVER" 37

4.6K 274 9
                                    

"BEST JOB EVER" 37

„Ach bože, co sem to provedla.“ Řekla sem, v podstatě sama sobě, do ticha.

„Už se to nese.“ Řekl Harry a přišel ke mně do pokoje, s tácem plnýho ovoce, snad sto druhů a čokoláda.

„Děkuju, budeš tu se mnou prosím.“ Odložil tác na noční stolek a přilehl si ke mně.

Okamžitě sem se vrhla na jeho rty, bože, tohle mám skrývat před Niallem, bude to těžké.

„Vážně nám takhle Niall uvěří?“ Řekl, zasmál se a pokračoval v líbání.

„Bude muset.“ Usmála sem se a přitáhla sem si ho blíž k sobě.

„Nevíš kolik je hodin?“ zeptala sem se, úplně mimo věc.

„Nevím, ale je čas na pozdní oběd a proto sem ti donesl to ovoce. Kuchyně stávkuje a nevaří.“ Zasmál se a podal mezi nás tác s tím ovocem.

„Počkej, něco zkusíme.“ Řekla sem, utrhla sem kuličku hroznového vína, dala sem mu ji do ruky a otevřela sem pusu.

„Zkus se trefit.“

„Nejde to.“ Zasmál se, když už házel snad šestou kuličku.

„Zkusím to já.“

„Ha trefa!“ řekla sem a usmála sem se na něj, no co, když neumí házet.

„Ne, počkej, zkusím to ještě jednou.“

V tu chvíli, kdy to dořekl mi pípnul mobil, nahnula sem se pro něj, sms od Liama, je tu Niall. Super.

„Harry, rychle vypadni k sobě, přijíždí Niall.“ Dal mi rychlý poslední polibek, a rychle odešel.

Vzala sem tác, z postele sem ho položila na stůl, zamkla sem. Naposledy sem se zkontrolovala v koupelně, svůj super vzhled, no snad tomu uvěří. Párkrát sem si zkusila jakoby zabrečet a vydařilo se, stačí si vzpomenout na něco hnusnýho, nepříjemnýho a hned to tady máme. Vrátila sem se do pokoje, a už sem slyšela Nialla jak klepe na dveře.

„El, otevři prosím.“

„Kluci, už sem vám několikrát řekla, že chci být sama, tak to pochopte a nechte mě žít.“ Zařvala sem dost hnusně, i když sem věděla, že to je Niall.

„Tady je Niall, prosím otevři mi.“ Řekl znova.

Po chvilce zaváhání sem přešla ke dveřím a otevřela sem mu. Okamžitě mě sevřel do pevného objetí. Konečně byl doma!

„Chyběl si mi.“ Zašeptala sem mu do ucha, přes mé vzlyky.

„Ty mě taky, miluju tě.“ Řekl. V tu chvíli mě bodlo u srdce, musím mu to taky oplatit a není moc času na rozmýšlení, jak to podat.

„Nialle, promiň, já se moc omlouvám za tu hádku, za všechno, promiň.“

„Neomlouvej se.“ Řekl a přitiskl jeho rty na mé. Doprdele, proč to dělám! Dobře, okamžitě musím vymyslet výmluvu, jak se od něho odlepit, aby se neurazil. Kurva, El mysli!

„Nialle, to nejde. Včera sem se ním rozešla, hned se s tebou nemůžu líbat, promiň.“ Podíval se na mě omluvným pohledem a pochopil to.

„Promiň, to já jen. Jakoby se to nestalo. Omlouvám se.“

„Takže už jsme zase v pohodě?“ zeptala sem se, protože po té hádce, jo i když mě teď líbal, musím se zeptat, protože tu panuje trapné ticho.

„Teď se tady líbáme a ty se mě ptáš?“ zasmál se.

„Chtěla sem se ujistit.“

„Můžu tomu kreténovi rozbít držku?“ zeptal se a já se na něj podívala, jako co že?

„Ne!“

„Proč ne? Nejste spolu, předpokládám, že ty ses rozešla s ním, ale nevím důvod, takže?“

„Rozešel se on se mnou, řekla sem mu, že už ho nemiluju, a to všechno dokupy.“

„El, to kvůli mně?“

„Jsi slepej?“ řekla sem a na efekt sem se pro změnu já nuceně přitiskla mými rty na ty jeho. Ach bože, Harry mě zabije.

Když jsme se od sebe konečně odlepili, byl to pocit úlevy. Jo předtím sem to s ním předstírala na veřejnosti, ale to bylo jiný, teď on si prostě myslí, že ho moc moc miluju, omyl.

„Už asi pojedu domu, zůstala sem tu jen, protože sem na noc nechtěla jezdit sama domu, teď chci být sama.“ Bože, tak to bylo trapný.

„Nemám jet s tebou?“

„Ne, chci být sama.“

„Dobře, aspoň tě můžu odvést.“

„Promiň, já už sem se domluvila s Louisem, nevadí? Zítra můžeme někam zajít.“

„Jasně. Vyzvednu tě v 11 třeba?“ Jo to půjde, řekla sem, dala sem mu letmý polibek, popadla sem svojí tašku s iPhonem a prošla sem kolem něho dolů, on šel za mnou.

Přišla sem dolů, všichni včetně Harryho seděli, nebo leželi po gaučích.

„Ehm, Louisi, zavezeš mě teda prosím domů, jak si mi to slíbil?“ řekla sem a Harryho sem úplně ignorovala.

„Jasně, jedeme?“

„Jo.“

„Tak ahoj.“ Řekla sem všem a zabouchla sem za námi vchodové dveře.

Nasedli jsme do auta a když jsme vyjeli o ulici dál, vybuchla sem smíchy.

„Co, co se děje?“

„Sežral to i s navijákem, teď už jenom Harry zahraje, že se s někým, je jedno s kým, třeba s tebou jde v noci ožrat a ty pojedeš za El a on ke mně, naplánováno, díky.“

„Ale, dneska sem měl.“

„Nic, můj plán bude!“ zasmála sem se.

„No dobře.“

„Díky za odvoz, řekla sem a vystoupila z auta.

Teď už jen čekat na to, kdy přijede Harry, snad brzo!

Rozhodla sem se pro vířivku, přece toho luxusu musím využívat ne? Všechno oblečení sem pohodila někde po obýváku, okolo těla sem si obmotala pouze ručník, rychle sem si odlíčila tu hnusnou řasenku a šla sem dolů k vířivce. Ještě sem si vzala iPhone, kdyby někdo volal.

Odhodila sem ručník a zalezla sem do horké vody, která ihned začala bublat. Začala sem si pobrukovat nebo zpívat do různých melodií písniček. Musím říct, že tak dobrou hodinu minimálně sem tam seděla. Pořád sem ale chtěla zůstat. Najednou klaply dveře od dveří, které sem vedly. V nich se objevil Harry jen v boxerkách.

„Ahoj Lásko.“ Řekl a políbil mě.

„Ahoj.“

„Budeš tam stát jako idiot v těch boxerkách, jako kdybych tě nikdy neviděla bez nich a mě očumovat jak kdybych byla nevim co?“ zasmála sem se.

Sundal si boxerky a přisedl si ke mně. No přisedl, ne úplně, on si teda sedl, ale já na něho, obkročmo. Doslova sem se na něho vrhla, naše rty se od sebe nemohly odlepit. Je to droga! Po chvilce se do mých úst probojoval i jazykem, začala válka, myslím, že to skončilo remízou, ale to je jedno. Při každém mém pohybu celým tělem ze sebe vydával vzdechy, až sem myslela, že se udělá jen z otírání mý prdele:D No jo Haroldek můj.

________________________________________________

Děkuju moc za 15K+ OMG! Nikdy sem tomu nevěřila avčera sem šla spát s pocitem, že už 15K ♥ ..zapiju to malinovkou ♥!!

Dekuju moc!

Maky xxxx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat