"BEST JOB EVER" 20

6.4K 377 12
                                    

"BEST JOB EVER" 20

Ráno sem se probudila, dopřála sem si horkou vanu, pořádně sem se celá od toho nechutnýho debila očistila, zapla sem mobil, ten se mohl zbláznit 89 zmeškaných hovorů? Jako WTF? 27 smsek, rovnou sem je smazala, zavolala sem Niallovi.

„Halo?“

„Ahoj Nialle, neruším?“ snažila sem se znít normálně.

„Ne, něco se děje?“

„No, vlastně jo, myslela sem, že bychom zašli ven, někam, kde bude hodně lidí a pomohla bych ti.“

„Jasně, není problém, za dvě hodiny tě vyzvednu.“

„Super, pa.“

Takže se jim hošánek nepochlubil, no tím líp!

Přichystala sem se, docela sem se tzv. vyfikla, když on mě nechce, bude mě chtít jinej, tím nemyslím Nialla, ale prostě nevím.

Už sem byla hotová, nastříkala sem se voňavkou, obula sem své oblíbené lodičky na dost vysokém podpatku a vydala sem se před vilu, kde už stálo Niallovo auto.

Šel mi naproti, objala sem ho na přivítání a dala sem mu pusu na tvář, jen se podíval, jako co to je a otevřel mi dveře. Celou dobu sem se snažila vypadat normálně, jako bych se cítila naprosto v pohodě, ale bylo mi jasné že dnes Niall ode mě bude odcházet, že to bude vědět.

„Jak se máš?“ optal se mě, shit!

„Jo skvěle, jde to.“

„Tak to jo, kam pojedeme? Co nějaký pozdní oběd?“

„To zní skvěle, pak by jsme mohli nakupovat, nebo něco takového.“

„Dobře, platím já, zvu tě! Myslel jsem že budeš s Harrym a dnes mi vůbec nepomůžeš tak děkuju, budu mu muset nějak poděkovat že tě uvolnil.“

„To nebude třeba, šla sem dobrovolně.“

„Aha, proč.“ Sakra sakra sakra! Ne, nedozví se to hned teď! El, mysli!

„Už tam budeme?“ snažila sem se to zamluvit.

„No, jo, ale nezamluvíš to, takže mi to pak řekneš, ale je vše v pohodě viť?“

„Jojo, vše v pohodě!“ usmála sem se jako důkaz.

Vystoupili jsme u luxusní restaurace v centru Londýna, Niall mě nabídl rámě a šli jsme, jelikož jsme neparkovali přímo u restaurace ale kousek od ní, zastavila sem ho a začala sem ho líbat, doufám, že tu je aspoň deset těch zasranejch fotografů aby si to vyfotili, dělám to kvůli Harrymu a pak to Niallovi vysvětlím, tohle dělat neměl, je to jen debil. V podstatě pomsta, není špatná, protože jeho rty jsou Aww, tak sladké, úplně jemné oproti Harrymu, ale na něj teď nechci myslet, přece si nebudu kazit náladu.

„Díky.“ Řekl Niall a pokračovali jsme směrem ke vstupu do restaurace.

Někam ke stolu nás usadili, vybrali jsme si jídlo a objednali. Bylo mi jasné, že teď nastane ten okamžik, kdy to ze mě Niall dostane!

„Takže, co se děje?“ začal se ptát a mě bylo jasný, že sem totálně v prdeli.

„No, nic, vše v pohodě, možná se to dozvíš, já o tom vlastně taky nevim.“

„Aha, takže mi nic neřekneš?“           

„Ne, chtěla sem si jen normálně povídat, a ne aby si mě vyzvídal, prosím.“ Usmála sem se, ale asi mi to moc nežere:D

„No, tak co plánuješ zítra?“

„No, asi nic budu doma a asi se budu nudit, co děláte vy?“

„S klukama? Nic, teď máme takový volno, naštěstí, někdy si člověk potřebuje odpočinout od fanynek a managementu.“

„Aha.“

„Promiň, telefon, nedaj si pokoj.“ řekl a přiložil si telefon k uchu.

„Ahoj Harry.“

„Co? No sem s ní, nějakej problém?“

„Kurva Harry uklidni se!“

„Nialle, dej mi ho!“ nařídila sem mu.

Podal mi jeho iPhone, jen sem se zhluboka nadechla a začala sem mluvit na toho největšího děvkaře všech dob (HP:DD)

„Tak poslouchej, milej zlatej Harry, už se ke mně ani neopovažuj přiblížit, doufám, že sis užil a nezapomeň si najít nějakou jinou děvku! Já nejsem šlapka! A už vůbec nebudu nikdy mít nic s tebou, když si mě jen sprostě využil, zapomeň na mě, sem pro tebe vzduch!“ zařvala sem do telefonu a položila sem to.

„Promiň, já sem to nevěděl.“ Omluvil se Niall a vzal si zpět svůj mobil.

„To je dobrý.“

„Nebreč, rozmažeš si make-up.“ Snažil se mě rozesmát, ale prostě pár slz mi ukáplo.

„Nepojedeme někam pryč? Od něho daleko? Prosím!“ udělala sem smutná očka a pokoušela sem se ho přemluvit.

„Zítra ráno poletíme, aspoň z toho udělají skandál, že jedeme sami na dovolenou, a tobě se pročistí hlava a ten idiot tě nebude otravovat.“

„Děkuju moc!“ objala sem ho a už my netekly žádné slzy.

***

Niall mě vysadil u mě před vilou, zalezla sem dovnitř, jen sem se vzpamatovávala, co se dnes stalo, byl to hnusnej den, ale Niall mi ho aspoň trošku zpříjemnil, no uvidíme jak to půjde dál.

Převlékla sem se do domácího a šla sem si uvařit čaj, když se odvařila voda, ozval se domovní zvonek, shit!

 ________________________________________________________________

Další díl bude v pátek :) Užijte si prázky !:)

Děkuju za votes a komenty!:)

Maky xx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat