"BEST JOB EVER" 5

8.7K 475 19
                                    

"BEST JOB EVER" 5

Rychle sem zazmatkovala a šla dolů směrem ke dveřím na zahradu, doufajíc, že tu nikdo nebude, třeba tam venku už jsou, nebo tam budou aspoň ručníky. I když jsem modelka, pořád mi přijde blbé chodit po cizím baráku polonahá, no vlastně nahá jen s plavkami a ještě k tomu budu předvádět fake vztah s Niallerem a to, že mě tu uvidí jen tak běhat, nemyslím si, že to pomůže tomu slovu fake.

Prošla sem kuchyní, obývákem a nikde nikdo, super. Prošla sem až k obrovským proskleným dveřím, vyšla sem ven a všichni už blbli v bazénu. Aspoň si mě nikdo moc nevšimne. El! Prostě tam nakráčíš, lehneš si na lehátko a nebudeš hledat pitomej ručník, aby si zakryla své dokonalé tělo! Ať si slintají sebevíc, nepomůže jim to, dokud mi nedají ručník. Řekla sem si. Po mém přemýšlení sem se odhodlala a vyšla na zahradu, došla sem k bazénu a asi 2 metry od něj sem jen cítila jak mě někdo popadl do náruče a hodil mě do bazénu.

„Harry, já tě zabiju! Počkej, to si vypiješ!“ to nemyslí vážně, on to myslel opravdu smrtelně vážně, ale když chce provokovat, má to mít!

„Nene, já vždycky můžu utíct!“

„No jasně, to známe, spíš utíkám já tobě.“ Vyplázla sem na něho jazyk a odplavala na druhej konec bazénu ke všem ostatním.

„Takže, co podnikneme?“ oznámil Zayn.

„Vodní bitvu!“ řekl s úsměvem, opravdu poprvé co vidím Nialla smát se.

„Jaké budou týmy?“ zeptala sem se do jejich skvělé debaty, no co stejně sem už celá mokrá.

„Ty, já, Zayn, proti Niallovi, Harrymu a Liamovi.“řekl Louis.

„To zní skvěle, deme na to!“ řekla sem s povzbuzujícím tónem.

Všichni vyskočili z bazénu a šli směrem k zahradnímu domku, vytáhli snad ty nejnovější vodní pistole od Nerf i na ty kostky ledu, každej dostal jednu a šli jsme se schovat, no schovat prostě ukrýt abychom byli dva týmy jako ve dvou tábořištích, když sem procházela kolem Harryho řekla sem mu: „Seš mrtvej!“ a mile jsem se usmála, utíkala sem za zbytkem mého týmu.

Myslím, že takovéhle odpoledne, které pomalu ani nezačalo, bude skvělé seznamování, no vůbec vlastně pracuju, i když dokážu si představit, že bych ani nějaký vysoký plat nepotřebovala, když budu skoro pořád s těmito blázny. Bude to zábava.

Po naší bitvě, kde náš tým o 100% vyhrál, jsme se odebrali osušit, naštěstí už ze mě všichni neslintali.

Zůstala sem tam sama s Niallem, protože sem se vracela pro ručník, který sem si samozřejmě nechala na lehátku, on seděl na druhém lehátku s iPhonem v ruce.

„El?“

„Ano, Nialle?“

„Můžu s tebou chvíli mluvit?“

„Jasně.“ Choval se najednou o hodně lépe, tak proč si sním nepromluvit.

„Víš, já mám přítelkyni, někdy ti ji představím, třeba budete kamarádky, ale prostě nechci ji tahat do novin, má toho už hodně a nechci, aby jí na každém kroku otravovali novináři, ty už jsi na to zvyklá, ale ona moc ne. Můžeme jet zítra do města, jen tak jako první příležitost pro novináře, aby nás spolu viděli?“

„Jasně, není problém a do Anglie odlétáme kdy?“

„Jestli by ti to nevadilo, tak zítra by sis sbalila všechny věci a pozítří ráno letí letadlo do Londýna.“

„Bez problému.“

„Děkuju.“ Hned jak to dořekl, vstal a objal mě. Bylo to milé.

„Jdeme dovnitř?“

„Jasně.“

Když jsme přišli dovnitř, hned sem se odebrala do pokoje pro hosty, který mi přidělili. Než sem zalezla do sprchy připravila sem si druhej ručník, který mi kluci dali dole, vlezla sem do sprchy a umyla se, když sem si kydala šampon na hlavu, slyšela sem jak se zavřeli dveře, ale nějak sem to nevnímala a jelikož do sprchy nebylo vidět, neviděla sem ani ven. Všechno mýdlo a šampon sem spláchla a otevřela sprchu. Sakra, kde je ten ručník, doprdele, kterej debil, jménem Harry tady ukradl ručník, jasný Harry, protože kdo jinej by mi dělal naschváli!

„Harryyyyy! Já tě zabiju!“ zakřičela sem přes celou vilu, super takže sem tu celá mokrá, mokrá hlava taky v koupelně na koberečku, ještě že ta koupelna je jakoby jen moje. Trochu sem se snažila poskakovat abych aspoň nějaké kapky ze sebe dostala dolů, pak sem popadla mini ručník na ruce, ano e to hrozně vtipné, ale co sem měla dělat. Konečně sem byla aspoň trochu sušší tak sem se vydala do vedlejší místnosti a to pokoje, kde budu spát, popadla sem mini kraťasy a tílko, skoukla sem iPhone a nejnovější statusy na TT, FB i IG. Pak sem došla dolů za ostatními, byl tam jen Zayn a Louis.

„Kde je Harry, mám povolení ho zabít?“ zeptala sem se.

„Je ve sprše, druhé patro třetí dveře od leva, a Liam s Niallem jeli do Nando’s pro jídlo.“ Řekl Zayn.

„Aha, super, kdyby jste za chvíli slyšeli výkřik, tak to bude Harry, zatím.“ Řekla sem jim a krásně sem se usmála.

Rychle sem vyběhla schody nahoru, druhé patro, třetí dveře z leva, opakovala sem si, otevřela sem potichu dveře, byli rovnou od koupelny, potichu aby si mě nevšiml sem mu vzala všechno oblečení i ručník, nemohl mě ani slyšet, jak přes proud vody tak i přes jeho zpěv, který byl dokonalý, rychle sem vše popadla, ještě sem pustila horkou vodu v umyvadle, aby na něj najednou začala téct studená,(chápete ne ?:D jako když teče teplá a vy pustíte druhou teplou tak ta druhá teplá prostě…no :DDD…), rychle sem zhasla a propašovala sem se i s jeho oblečením dolů do obýváku.

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat