"BEST JOB EVER" 38
Nepřestávali jsme se líbat, jeho ruce najednou nebyli kolem mě ale ve mně, strčil do mě dva prsty a opatrně s nimi pohyboval.
„Harry!“ vzdychla sem mu do úst.
„Copak miláčku?“ usmál se, asi ho zabiju!
„Tady ne.“ Řekla sem znovu mezi polibky.
Nic neřekl, jen mě okamžitě popadl do náručí, opatrně vyšel z vířivky. Položil mě na zem, hodil po mě ručník a když sem se nějak osušila, znovu mě vzal do náručí a už skoro utíkal do mé ložnice. Neuvěřitelný jak je dokonalej!
Když se za námi zaklaply dveře od ložnice, skoro mě hodil do postele. Okamžitě se vrhl na mé rty, mé ruce sem mu zavrtala do vlasů nebo sem nimi přejížděla po jeho hrudi. Jeho ruce putovaly kolem mých prsou, po chvíli líbaní se odtrhl od mých rtů a přešel na můj krk. Okamžitě začal sát kůži. Já ho asi zabiju. Ale tak proč bych mu jednoho cucáka taky neudělala.
Když dokončil svojí práci s tím cucákem, přetočila sem se, tak abych byla já nad ním. Nejdřív sem byla jen u rtů, ale pak sem sjela na jeho krk také. Jen sem se usmála a už se tvořil jeden z největších cucáků na světě.
„El, já tě zabiju!“ zasmál se.
„To mě musíš chytit.“ Šťouchla sem do něj a vyběhla sem z ložnice, kdo ví kam.
Vyběhla sem do dalšího patra, bohužel mě dohonil. Přitlačil mě na zeď, věnoval mi drsné polibky a když sem chtěla něco říct, vniknul do mě. Sex na chodbě? Proč ne! Usmála sem se.
„Harry!“ vzdychla sem mu do úst.
„Copak.“ Řekl celkem v pohodě. Já se tady za chvíli skácím a on si v pohodě mluví.
Opět sem své rty přitiskla na ty jeho a on jen přidával na tempu. Myslela sem, že už budu, v tu chvíli mě naplnila teplá tekutina, přidal poslední dva přírazy a mně se podlomila kolena. Včas mě zachytil a přichytil k sobě.
„Nejlepší sex v mým životě.“ Zašeptala sem mu do ucha.
„To sem chtěl říct, miluju tě!“ řekl zase on mě.
„Miluju tě!“ oplatila sem mu to.
Vyzdvihl mě do úrovně jeho pasu, já sem svoje nohy a ruce spojila za jeho zády a nesl mě zpět do ložnice. Položil mě do postele, přikryl mě peřinou a přilehl si ke mně. Přitáhl si mě k sobě ještě blíž a věnoval mi pár polibků, pak ten poslední do vlasů a řekl: „Dobrou noc krásko.“
„Dobrou.“ Řekla sem a taky sem ho políbila.
Po chvilce jeho pobrukování nějakých písniček sem usnula.
Ráno sem se nedobrovolně vzbudila na zvuk zvonku. Koukla sem se na iPhone kolik je hodin, pět minut po jedenáctý, jedenáctý, cože?
„Doprdele Niall!“ vykřikla sem.
Harry se jen nějak překulil a spal dál. Pořád nahá sem vyběhla z postele, popadla sem první tílko a kraťasy co sem viděla a vyběhla sem z pokoje. Když sem proběhla kolem velkého zrcadla, no to ne!
„Harry! Já tě zabiju.!“ Cucflek velkej jak prase, pomalu přes celej krk, ne! Ne! Ne! Proč mám na druhý straně další! Bože, já ho zabiju, hlavně ať nevylejzá z ložnice, to bude nejlepší. Kurva, jak to teď mám zamaskovat! Ve skříni sem popadla nejbližší šátek, nějak sem to obvázala kolem krku, skoukla sem se v zrcadle, asi by to šlo, lepší než nic. Přiběhla sem do obýváku, sesbírala sem naše oblečení, to sem narvala do kuchyně, mezi hrnce a konečně sem utíkala otevřít Niallovi.
„Ahoj Nialle.“ Řekla sem a obejmula sem ho.
„Ahoj, El.“ Řekl a políbil mě. Achjo!
„Tohle se teď nosí?“ zasmál se.
„No, víš já sem tak trochu zaspala, nedala sem si budíka, ale do patnácti minut sem dole. Nevadí?“ zeptala sem se a pořád doufala, že Harry je pořád v posteli.
„Jojo, počkám tu.“ Posadil se v obýváku a já sem vyběhla nahoru.
Těsně předtím, než Harry našlapoval na první schod, zatím co já šla nahoru, okamžitě sem na něj ukázala, jako že má být potichu a jít nahoru. Pochopil a hned se otočil. No Niallovi bych asi nedokázala vysvětlit, co dělá nahý Harry u mě doma. Jakmile jsme oba dva zapluli do pokoje, Harry mě přitlačil na dveře a začal mě líbat, teď ale není čas.
„Dobré ráno.“ Pošeptal mi do ucha a já sem ho na oplátku políbila.
„Harry, dole je Niall, prosím zůstaň tady, někam ani nevim kam s ním jedu, a pak můžeš odejít, oblečení máš u hrnců, protože to bylo nejbližší místo, kam sem to mohla dát. Já se teď jdu rychle oblíknout a za ty cucáky si to s tebou vyřídím, budu ráda, když to zakryje make-up.“ Zasmála sem se a on mě znovu přitiskl na dveře a začal líbat. Nepochopil, že nemám čas.
„Takže u hrnců jo?“ zeptal se a znovu se usmál, ach ty jeho dolíčky! Aww!!
„Jo a teď si můžeš lehnout do postele a spát dál.“ Řekla sem a už sem se šla přehrabovat do šatny, co si vezmu.
Vybrala sem béžové šaty, do pasu pásek a k tomu černé lodičky na platformě. Pak sem doběhla do koupelny, vlasy sem si navlnila kulmou, make-up sem měla hotovej poměrně rychle, na oči sem dala jen světlý stín, linky, řasenka a pak sem dala něco na tváře, ale asi tunu korektoru a několik minut sem se patlala s těma cucákama, asi ho vážně zabiju. Když to už nějak moc nešlo vidět, skoukla sem se v zrcadle a vyšla sem z koupelny. Harry mě naposledy políbil a nechal mě jít dolů. Ještě sem popadla kabelku, peněženku, mobil a klíče.
„Promiň, vážně se omlouvám, nedala sem si budíka a pak to takhle dopadá, asi vypadám jako mrtvola, protože výkon s make-upem za pět minut, podle toho vypadá.“ Usmála sem se a šla sem směrem k němu.
„Jsi krásná.“ Řekl a přitáhl si mě k sobě.
„Jdeme?“ zeptala sem se, když sem se chtěla vyhnout nějakému dlouhému líbání.
„Jasně.“ Řekl a už otevíral dveře.
Nasedli jsme k němu do auta. Vyjeli jsme, konečně.
„Kam jedeme?“ zeptala sem se, když jsme stáli na červené.
Opatrně mi položil jeho ruku na stehno, jel víš a víš. Bože, já ho zabiju, stejně tak jako Harryho.
Když už byl u lemu u kalhotek, vykřikla sem.
_________________________
Trošku vzrůšo:D Každopádně děkuju moc neskutečně si vážím už 17K přečtení!
Děkuju za každý koment a vote! Prosím napište mi do komentu co si o tomto dílu myslíte, protože mě to vážně zajímá:DD
Maky xx ♥
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...