"BEST JOB EVER" 15

7.2K 421 11
                                    

"BEST JOB EVER" 15

„Donesu tě do postele.“ Řekl asi Zayn.

„Ne, ještě umím chodit.“ Namítla sem a neuvědomila si co dál říkám.

„Víš jak to je hrozný? Nikdo mě nechce, a já jen poslala doprdele toho blbého blonďáka, ale ten Harry, ten je taaaaaak sexy.“ Při slovu sexy sem spadla na zem a vzala sem se sebou (jako na zem:D) i toho kluka.

„No jo, když je Harry sexy.“ Řekl a zasmál se.

Mumlala sem dál: „Možná sem se zamilovala, co když ho někde na chodbě znásilním. Nebo před ním budu běhat zase nahá.“ Zasmála sem se.

„Příště by jsi neměla tolik, pít.“ Oznámil drsným hlasem.

„A proč, přece mu to neřekneš nebo to Harrymu vyžvaníš ty jeden zrádce!“ řekla sem a začala sem se hodně nahlas smát.

„Víš, já sem Harry.“ Řekl, když zavřel balkonové dveře a nesl mě v náruči do pokoje.

„No to nevadí, tím pádem by si mě měl teď políbit a měli by jsme žít šťastně až do smrti.“ Pošeptala sem mu do ucha.

Jemně mě políbil na rty, ty jeho byly tak sladké.

„To bylo na dobrou noc, teď už půjdeš spát.“ Nařídil.

Začal mě svlékat, cože?

„Miláčku? Nejdeme na to moc rychle? Hned po přiznání jako v pohádce se mnou budeš spát jo?“

„Ne, jen nebudeš spát v šatech, příště nebudeš pít, protože plácáš blbosti a nic si nebudeš pamatovat.“ Řekl, když mi sundal šaty a položil mě do postele. Dál už sem si nic nepamatovala, jen sem usnula.

Ráno sem se probudila s hroznou bolestí hlavy, nějak sem si ne a ne vzpomenout co se včera stalo, asi sem jen pila a pila. Nějak tak sem se pomalu probouzela a s tím mi začal pracovat i mozek. Kde to sem? Byla první otázka, na kterou sem chtěla vědět odpověď.

 Dostalo se mi jí, když sem se koukla do postele vedle sebe, no to snad ne, bože proč vedle mě leží Harry, jenom v boxerkách a já mám jen spodní prádlo. Ne! To se nestalo, že ne? Nespala sem s ním, doufám, že ne! Párkrát sem se převalila ze strany na stranu, když on je tak sladkej.

„Dobré ráno.“ Řekl, když se probudil.

„Harry, to co se stalo? Prostě spali jsme spolu?“

„No, ty si to chtěla, po tom co si mi řekla, že mě miluješ a že sem tak hrozně sexy, sem neodolal.“ Cože? El, ty krávo, ty si vážně blbá, to sem vážně řekla? Jo je sexy a dokonalej ale nemusel vědět, že se mi líbí.

„Já, co sem všechno říkala?“

„No, to je vlastně jedno, hlavně že jsme se spolu vyspali ne?“ řekl s úsměvem.

„Ty prase!“ Řekla sem a dala sem mu facku.

„Au, nevěděl sem, že naše naschvály budou obsahovat i facky.“ Řekl, cože?

„Co to tu zase meleš?“

„Nic nebylo, jen sem to zkoušel, jaká bude tvoje reakce, protože by si vážně neměla tolik pít.“ Zasmál se.

„Harry já tě zabiju!“ začala sem se smát taky, popadla sem polštář a začala sem ho bouchat, no jde vůbec bouchat polštářem?:D To je jedno.

Najednou sem si na něj lehla, jen ze srandy a dala sem mu na obličej polštář.

„Musím říct, že mám pohodlnou matraci.“ Zašišlala sem pusou do polštáře, snad to slyšel.

„Ty se neprodávaj.“ Zamumlal.

„Ale já takovou chci.“ Zasmála sem se.

„A nechceš novej polštář?“

„Jasně, kupuju.“ Řekla sem. V tu chvíli z naší mezery mezi obličeji odstranil polštář, koukali jsme si do očí a já, já sem ho políbila. Ano, políbila sem ho, on ale spolupracoval, cože? To sem vážně nečekala.

Po chvilce sem se od něj odtrhla, nemyslím si, že by bylo vhodné, kdyby nás tu někdo takhle viděl.

„No radši půjdu.“ Oznámila sem mu, slezla jsem z něho, posbírala sem všechno svoje oblečení a vydala sem se do dveří hned vedle od těch od jeho pokoje. Zaplula sem do svého království, pořádně sem se nadechla a vydechla. Kurva co to bylo El! Niall tě zabije, ale kašli na Nialla - Nadávala sem si. Konečně jsem se rozhodla pro jednu rozumnou věc, dojít do koupelny a provést ranní hygienu. Když sem se viděla v zrcadle, překvapivě sem nevypadala jako mrtvola, protože můj make-up vydržel, ale stejně sem se odlíčila.

Vrátila sem se do pokoje, vybalila sem si všechny kufry a asi po hodině vybalování sem se oblékla do domácího oblečení. Jen legíny a volné tílko. Vlasy sem hodila do drdolu a vydala sem se dolů na nějakou dobrou snídani, sice moc nesnídám, ale doufám, že ti blázni něco ukuchtili.

„Dobré ráno.“ Řekla sem všem kromě Harryho a Liama, protože ti tu nebyli.

„Ahoj!“ opětovali mi pozdrav.

„Máte něco ke snídani?“ optala sem se.

„Jo co chceš, palačinky? Vajíčka? Slaninu?“ říkal Niall, asi to je mistr v kuchyni, no co zajdeme ke strýčkovi jménem google a dozvíme se vše. Zasmála sem se nad mojí fantazií.

„Co budeš dělat pro vás, to si dám taky.“ Řekla sem.

„Takže slanina i vajíčka.“ Rozhodl a šel do kuchyně vařit.

Zatím sem si přisedla k Louisovi a Zaynovi.

„Co na mě tak čučíte?“ zeptala sem se s úsměvem na tváři.

„Nic, jen včera večer si to trochu víc přehnala s alkoholem a pak tě Harry odtáhl do pokoje a už se nevrátil.“ Řekl Zayn.

„Vždyť sem říkala, že vše zvládám, měl mě nechat, tak jak sem byla. Mohl být s vámi a řešit jiný věci.“ Řekla sem.

„Nejde o řešení, ale aby si nám ho nekradla často.“ Řekl Louis.

„Prosím?“ řekla sem, moc dobře sem věděla, na co naráželi.

_____________________________________

Dekuju za votes a komenty!

Další díl bude až v úterý, když tu bude víc komentů nebo hvezdicek, mozná dřív:)

Maky xx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat