"BEST JOB EVER" 43

4.1K 249 47
                                    

"BEST JOB EVER" 43

„Noo, jeden kámoš. Neznáš.“ Usmála sem se a usrkla sem svojí kávy.

„Tak to je v prdeli.“

„No to je, já si to uvědomila až moc pozdě. A všechno prostě na hovno.“

„A co jakej aspoň byl?“ usmála se a dělala, jakoby se nic nestalo. No víš, tvůj přítel mi ukázal jeden z nejlepších sexů v životě.

„Byl dokonalej.“

„A uvidíte se ještě někdy?“ Jo každý den ho budu potkávat a pak mě zabiješ.

„Nevím, ale pěkně mě to sere, nemůže se to opakovat. Jsem husa! A Harry, no asi by to neměl vědět, protože pak by byl konec.“

„Neříkej mu to, pokud se to má dozvědět, dozví se to, ale teď ne.“ Hmm, to je teda rada na dvě věci.

„No a co ty?“ zeptala sem se, protože moji story už zná, teď chci vědět její problém.

„No, jsem zase single, s Louisem je konec.“ No jo vždyť to vím, teď jen překvapený face a jdeme na to.

„Cože? Jak to mohl udělat?“ začala trochu brečet, přisedla sem si k ní a objala sem ji.

„Prej, že na něj nemám čas, všechno mi vyčítá, neustále se hádáme a prostě to nejde dál.“

„El, to je mi líto, ale třeba se k sobě ještě vrátíte.“

„Ne, protože má nějakou děvku, debil!“ El, vážně díky, teď si mě nazvala děvkou, no přece sem děvka.

„Kdo to je?“ jako že nic nevím, samozřejmě.

„Nevím, je to děvka!“

„Asi jo.“ Prokroutila sem očima a dál pila kávu a dojedla sem svůj dortík. El taky.

„Tak pojedeme domů? Chceš hodit autem?“ nabídla sem jí.

„Ne nejdřív mě dovezeš do jejich vily, tam mu dám přes držku a oficiálně se s ním rozejdu, protože přes sms to neberu.“ Auu to bolí i za Louise, chudák.

„Dobře, jedeme.“ Prohlásila sem a vyjeli jsme.

„El, ale prosím nikomu to neříkej, nikomu.“ Poprosila sem jí.

„Neboj, kámošky mají svá tajemství pro sebe.“ Řekla, objala mě a vystoupily jsme zase ven, tentokrát směrem dveře od jejich vily. Ble! Ať tam prosím není Niall.

„Louisi!“ zavolala a rozešla se nahoru, směrem jeho pokoj. Já sem jí jen mlčky následovala.

„No?“ zavolal a šel nám naproti.

„Takže, tohle jen abys věděl, je konec! Z očí do očí, ty srabe! Užij si to s tou děvkou, jé a nespí tady ještě náhodou s tebou? Je to děvka největší všech dob, tak si s ní zašukej, až z toho oba zhebnete. Sbohem!“ řekla a otočila se a šla dolů. On neměl slov.

„Taky si jí to nemusel psát díky.“ Řekla sem a odešla sem za ní.

„Díky.“ Řekla, když jsme dojeli před její barák.

„Není za co, a nic si z něho nedělej, když chce děvku, má ji mít. Máš na lepší!“ zavolala sem na ní, no při těch slovech, mluvit sama o sobě, není to lehký.

O týden později:

Za poslední týden se toho stalo celkem dost, stihli jsme s Niallem jako pár několik akcí, S El sem byla dvakrát ve městě, Harry je vždycky u mě doma, občas spolu spíme, někdy je jen zamlklej, ale kdo mlčí více jsem spíše já. Bojím se toho, že se to dozví. Zlomím mu srdce a bude všechno v prdeli.  A Louis? Dělá na mě takový oči, že mám někdy chuť mu dát pořádně přes držku a někdy bych ho ošukala na místě i přede všema. Jsem totální děvka, jsem děvka! Ano! Kurva století.

***

Dnešní noc sem přespala bohužel bez Harryho u kluků ve vile, ale sama v ložnici. Od Nialla sem utekla, celou noc sem jen probrečela. Konečně já kráva sem si uvědomila, co sem provedla a to, že bych toho byla schopná znovu, to je ještě horší. Nevím, co mám dělat. V hlavě mám zmatek, chvílemi pochybuji i o mé zamilovanosti do Harryho. Nevím, jsem jak nakažená. Každou dobu jiná nálada a všichni si můžou akorát stěžovat.

„Snídaně, pro dokonalou dívku.“ Otevřely se dveře a v nich Louis, co to dělá? Je v pořádku?

„Jsi normální? Kdokoliv tu může být.“

„Ser na ně, ještě spí!“ pronesl a položil tác se snídaní na stůl.

Pouze ve spodním prádle sem vylezla z postele, no co nevadilo mi to, a dala sem mu krátkou obyčejnou pusu. Ale on ne, on si mě k sobě přitáhl a začal mě vášnivě líbat. Cítím jeho dokonalé rty a nemůžu se nabažit. Za tohle opravdu půjdu do pekla. Ale proč na to teď myslím, má se žít přítomností a to znamená, že ho mám líbat dál a dál.

 

„El? Co, co to.“ Tak tohle je totálně v prdeli. Blonďatá úchylná hlava, ve dveřích od mé ložnice.     

____________________-

Děkuju moc za už 22,5K reads! Nedokážu tomu uvěřit!

Jste nej" ♥  

MAkyxxx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat