"BEST JOB EVER" 41
„Dobře, nic dělat nebudu.“ Uff!!
„Tak už nemluv.“ Znovu sem ho začala drsně líbat, dokonce sem se mu dostala i svým jazykem do úst. Pak sem mu jemně skousla dolní ret, to aby si pamatoval, že i cucák bolí, no ten mu udělám až později, až nebude vnímat.
„Chci tě.“ Řekla sem mezi polibky a jen sem se usmívala.
On naopak na nic nečekal a drsně ho do mě vrazil, okamžitě sem mu zavzdychala do ucha. Bože včera chodba, dneska bazén? Jako vážně? Slavný Harry Styles se nezdá, ale je tak neodolatelně sexy a nedá se prostě odolat, nedá!
Své nohy sem mu obmotala kolem jeho pasu a on postupně přirážel. Dokonalej pocit!
„Už budu.“ Řekl a naposledy přirazil. Teplá tekutina a orgasmus pohltil celé mé tělo. On je prostě nejlepší!
„Teď nevím, co bylo lepší, jestli chodba nebo bazén.“ Řekl a stále byl ve mně.
„Taky nevím.“ Znovu sem se přitiskla svými rty na ty jeho.
„A jak dlouho ve mně hodláš zůstat? Myslím, že nemám moc času.“ Řekla sem a usmála sem se.
„To nevím.“ Podíval se na mě skleslýma očima, ale samozřejmě, že to jenom hrál.
„No, tak v tom případě.“ Ani sem to nedořekla a udělala sem mu krásný další cucflek na krk, jak mu to ale sluší! Další do sbírky.
„No dobře. To si neměla dělat.“ Řekl, vyndal ho ze mě a vzal mě do náručí a vyhodil jen tak do vody.
„Ááá.“ Začala sem řičet, ale stejně mi to nepomohlo, protože sem v té vodě potopená stejně skončila.
Nadechla sem se a doplava k němu.
„Tak já se jdu připravit, užij si krásnou noc.“ Řekla sem mu, políbila sem ho a šla sem ven z bazénu.
„Co tak civíš.“ Řekla sem mu, když mě sledoval, snad každý cm na mém těle zkoumal, to je úchyl. Posbírala sem svoje oblečení a vydala sem se směrem ke dveřím.
„To je snad zakázané pozorovat svojí dokonalou přítelkyni?“
„Miluju tě.“ Oznámila sem mu a šla sem.
„Já tebe víc a budu se s tebou hádat.“ Zavolal, ale to už sem odešla, ale stejně sem ho slyšela.
Hodina času, uvědomila sem si. Zalezla sem do sprchy, rychle sem se omyla, následně sem si vyfoukala vlasy, oblékla sem si nějaké tepláky a tílko. Přece jedu jenom k nim domů. Z vlasů sem udělala jeden velký drdol.
Do tašky přes rameno sem si vzala pár věcí, hygienu a pak sem si zabalila Macbook a ještě nabíječku na iPhone.
Všechno hotovo, v kuchyni sem popadla nějaké chipsy, Harryho věci sem uklidila do ložnice.
Svojí tašku sem položila ke vchodovým dveřím a šla sem za Harrym do koupelny, no možná už bude v ložnici.
„Bojím se o tebe.“ Řekl, když si k němu přilehla do postele.
„Není důvod.“ Podívala sem se mu do očí a propletla sem naše prsty.
„Hošanovi jménem Niall říkáš, není důvod?“
„Nic mi neudělá.“
„Ne, jen tě někde přefikne a to pak budu nasranej já, opravdově.“
„Neboj se, mám své hranice a za ty nepůjdu.“ Oznámila sem mu a políbila sem ho.
„Miluju tě.“ Oznámila sem mu, když zvonil zvonek. Naposledy jsme ho políbila, zkontrolovala sem si ještě mikinu u krku, zhasla sem mu a vyrazila dolů ke dveřím.
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanficNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...