"BEST JOB EVER" 53

3.7K 246 9
                                    

"BEST JOB EVER" 53

„Zlato?“ probudí mě jeho dokonalý hlas, počkat, co tu dělá, kde to jsem!

„Co? Proč sem tady, kde byla ta děvka?“ okamžitě se posadím a zjistím, že sem zpět …na Hawaii?

„Jaká děvka? Včera večer jsme se normálně domluvili, že dnes zavoláš mamce, abychom mohli za týden po cenách přijet k ní.“ Co to doprdele? Uff! Jen jeden blbej až moc živej sen. Dobrý!

„Já, já to nic, to byl jen blbej sen, dost hnusnej, slyšela sem přes telefon jak si spal s Taylor a celou mě na těch cenách ztrapnila a všechno, ty si to na mě všechno zase hrál a.“ nedořeknu, protože mě začnou kapat slzy. Okamžitě mě obejme a přitlačí na sebe.

„To bude dobrý miláčku.“ Řekne, políbí mě na čelo.

Dýchej, dýchej, jen blbej sen.

***

„Taylor tam ani nebude.“ Řekne při snídani.

„Vážně se moc omlouvám, já myslela sem, že. Bylo to hnusný. Promiň.“

„Neomlouvej se, občas i já mám noční můry.“

„Já vím, to každý.“

„Opravdu se omlouvám, jsem úplně mimo, jak se si mohla myslet, že Louis.“

„Co Louis?“ hned vyzvídá, doprdele co mi to vyletělo z pusy.

„Ale nic.“

„Fakt se nic neděje?“

„Ne, jen. Jen prosím nenech Louise, aby mě někam sám odvážel, nikdy bych s nikým už do auta nevlezla, ačkoliv to byl jen blbý sen!“

„Dobře.“ Na znamení, abych mu věřila, mě chytí za ruku a podívá se mi do očí. Jemně mě políbí na rty a pokračuje v jídle.

„Hmm, dneska večer mám pro tebe překvapení a zítra možná přijede další.“

„Jak jako přijede?“

„No překvápko, nech se překvapit.“ No tak to by mi nedošlo, že se mám nechat překvapit. Snad to bude něco skvělýho a zapomenu na blbej sen. Fuj, vážně to bylo tak hnusný!

„Dobře, miluju tě.“ Řeknu, vstanu od stolu a talíř se sklenicí uklidím do myčky.

„Miluju tě!“ odpoví mi a udělá to samé.

Počkám až uklidí své nádobí a pak mě obejme.

„Takže dnešní plán, teda až do toho tvého překvapení?“ zeptám se.

„Tak třeba bychom si mohli jít zablbnout do bazénu?“ nadhodí docela slušný nápad.

„To beru.“

Okamžitě mě popadne do náruče a jde se mnou k bazénu.

„Harry, ne, pust mě! Takhle sem to nemyslela, v plavkách, ne v oblečení!“

„Ale já chci takhle, to je víc sexy.“

„Hej sexomene, zastav, já chci plavky.“

„A já chci spodní prádlo nebo bez, lásko!“ usměje se, políbí mě a pokračuje v jeho cestě.

„Hej!“ zakňučím a jde dál.

„Právě v rukou nesu moje všechno, tak mi neříkej hej!“ ušklebí se a už jsme skoro u bazénu.

„Tvoje všechno? A od kdy se tvoje všechno hází do bazénu?“

„Od teď!“

„Ale počkej!“ vykřiknu na poslední chvíli, mohla sem tam už dávno bejt.

„No?“

„Pusť mě a skočíme tam spolu jako že spolu za ruku.“

„Hmm, no dobře, ty moje všechno!“ řekne, položí mě na zem vedle bazénu a podíváme se na sebe.

„Na tři!“ řeknu.

„Tři. Dva. Jedna.“ Řeknu a vidím jak Harry skáče do bazénu, no dobře, trochu sem ho napálila. Ups.

„Ty mrcho!“ zvolá a smějeme se oba.

„Nene, já sem tvoje všechno.“ Začnu se tlemit ještě víc.

„No počkej!“ vykřikne a už leze ven, doprčic, kam mám zdrchat? Nikde není místo nebo to tu moc neznám. Jujda!

Snažím se doběhnout ke dveřím, abych se zavřela vevnitř, ale bohužel se to nevyvede. Jeho ruce chytnou mé, obtočí si mě k sobě čelem, mé ruce stále drží, ačkoliv se stále vzpírám, usměje se a jeho rty se na ty mé doslova vrhnou. V obličeji mě šimrají jeho slepené vlasy od vody a stále se směje. Není nad sladčí věc, něž úsměv do polibku. Miluju ho!

„Takovýhle tresty bych brala častěji.“ Prohodím jen tak, když ode mě lehce odstoupí.

„Jo, já totiž taky.“

Na nic nečeká a znovu mě vezme, hodí si mě přes rameno a utíká se mnou k bazénu, tomu se teď už nevyhnu. Sakra.

„Stylesi! Jseš mrtvej! Zítra nebudeš chodit a to myslím vážně!“

„Jo tak bude divoká noc jo?“

„Hmm, to se ještě uvidí.“ Ušklíbnu se a už lezu ven za ním.

Odběhnu si do kuchyně, skoro to ani nezpozoroval, skočil si do bazénu kufr a asi tam plaval. Vyběhla sem k ledničce, popadla sem šlehačku, tu sem si nastříkala do ruky, vše sem vrátila a nenápadně s rukou za zády sem se vrátila na místo činu.

„Harry, nechceš mě políbit?“ Zavolám na něj.

„Tebe? Vždycky!“ usměje se a jde ven z bazénu ke mně. Jo!

Přisaje se mi na rty. Po chvíli se odlepím, svojí rukou se šlehačkou mu nahodím celý obličej a to bych nebyla já, kdybych mu to nerozetřela i do vlasů.

„Taky tě miluju.“ Zní moje poznámka, na velice strategický útěk zvolím skok do bazénu.

„El? To, to nemyslíš vážně! Už zase si děláme naschvály? Jo baví mě to, ale tohle si přehnala, nevím kdo bude litovat?“

„Jé, tady někdo něco říkal?“ Hrozně nenápadné.

 Tak trochu si slízal šlehačku z obličeje a někam odběhl, stejně jako já před tím. Mám se bát?

„Tak sem zpět, princezno.“ Řekne a stejně podezřele jako já si schovává ruku za zády. Bojím se už teď!

Přijde ke mně blíž, jenže já z bazénu nejdu, má smůlu.

„Pojď ven ne?“ usměje se. Hlavou kývnu, že ne a usměju se taky.

„Tak dobře.“

Opatrně sleze do bazénu, radši jdu od něj dál, to nebude dobrý. Přiblíží se a stejným způsobem jako já, nejdříve naše rty spojí do sladkého, teď už opravdu sladkého polibku, odtrhne se ve chvíli, kdy mě na hlavě přilítně něco mazlavýho, lepkavýho, sladkýho. Dobře, ochutnám to.

„Harry, nechceš mi náhodou říct, proč mám na hlavě karamelovou polevu?“ propuknu v nehoráznej záchvat smíchu. No co budeme mít sladkej bazén.

„Jo myslíš, že ti mám zopakovat – Miluju tě?“ usměje se a jeho rty znovu přilepí na ty mé.

„Ano, přesně tak Haroldku, miluju tě!“

„Já tebe ale víc.“ Nezapomene svoji připomínku.

„No, možná se pleteš, ale chci slyšet tvůj názor na mě zítra ráno, miláčku.“ To bude super pekelnej plán!

 ___________________________________________________________

Další díl! Moc děkuju za komenty a votes! ♥♥

Už tu bude 34K :OOO

Maky xoxo

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat