"BEST JOB EVER" 25
„Ne.“
„Nialle, počkej, řekl si mu to?“
„Ne.“
„Tak počkej, dokud si nedojdu pro svetr.“
„Tak dělej!“ mimochodem je moc příjemnej.
„Můžeš otevřít.“ Pobídla sem ho, ještě sem si převlékla kraťasy, nasadila sem Ray ban brýle, aby neviděl ubrečené oči a zároveň sem nebyla namalovaná.
Usadila sem se zpět do křesla a čekala až se ti dva dopraví do obýváku.
„Ahoj El.“ Řekl ten debil.
„Hm, ahoj.“
„Vy dva jedete domů, já jedu do města tak čus, doma se uvidíme.“ Oznámil Niall a odešel, super zůstala sem tady s ním.
„To si snad dělá srandu?“ řekla sem, no spíš sem to měla nechat jen v hlavě, ale omylem to vyšlo z mé pusy.
„Jedeme?“
„Když to je nutný, nechtěla sem se s tebou potkat, ale Niall už to zařídil, tak co mám dělat? Mám tu sama sedět a, no radši nic.“ Neuvědomila sem si co sem chtěla říct, proč sem mu to řekla, za chvíli mu vyslepičim všechno a budu v prdeli. Ať si mě nevšímá a táhne za tou děvkou.
„A co?“
„Nic.“ Kurva..
„Tak co chceš vzít, pomůžu ti.“ Choval se jakoby se nic nestalo, velký omyl debile!
„Od tebe nic!“ odfrkla sem.
„Tak čekám v autě.“ Řekl a odešel do auta.
Bože, El, můžeš zabít Nialla? Jestli s ním přežiju 15 minut v autě, bude to zázrak! Porozhlédla sem se po svých věcech, popadla sem kufr, tašku, boty a kabát. Došla sem k autu, věci sem dala do kufru, Harry vystoupil, jako, že mi otevře dveře, na místo spolujezdce.
„Sednu si dozadu.“
„El.“
„Co?“ co po mě važně chce! Nemám náladu se s ním bavit, ne!
„Můžeš si sednout dopředu? Nebudu k tobě mluvit ve zpětném zrcátku.“
„Já s tebou mluvit nebudu.“
„Doprdele El, poslouchej! S nikým sem nespal!“
„To ti mám jako věřit? A co ta děvka včera? A to že si mě využíval? To je naprosto normální s někým spát jen tak. Nenávidím tě a zároveň miluju, kurva pochop, že si mi ublížil, nejde to smazat, nechci s tebou mluvit, nechci s tebou dýchat jeden vzduch, nic společného nechci, zabiju Nialla, že mě přinutil odjet k vám, ale říkám ti, že tam dlouho nebudu, nevěřil by si kolik sem se toho natrápila a ty sis lítal za děvkama, po klubech a všude možně! Já byla zalezlá v posteli a brečela, ale ty mě nikdy nepo.“ V okamžiku se ke mně naklonil a políbil mě, začal mě líbat, i když sem nespolupracovala, nevzdával to, stála sem tam celá nehybná, nevím, co se se mnou stalo, před tím bych mu dala facku, ale teď mě moc přimáčkl na auto a nešlo se odklopit, ani sem nevěděla, co sem mu všechno řekla, málem sem mu řekla to nejhorší, ne to nebude vědět, nikdy!
„Harry!“ řekla sem, když sem se od něj odtrhla.
Naštvaně sem nastoupila do auta a napsala sms Niallovi.
Nialle! To byl úmysl? Protože nesnáším vás oba dva ještě víc! Radši nechoď domů!
„Chceš se někde stavit?“ navrhl Harry.
„S tebou, nikde, jedeme rovnou domů!“
Až teď sem si uvědomila, že nás mohl kdokoliv vidět, ať už jenom obyčejné fanynky nebo novináři, to bude průser!
„Niall ti nepoděkuje, a já už vůbec, bude ze mě kurva, která si okolo prstu obmotala 2/5 One Direction a nemysli si, že teď budu snášet tvojí společnost! Nesnáším tě, pořád!“
„Třeba si to rozmyslíš!“ usmál se a vyjeli jsme.
„To se nestane!“
„Ha, uvidíme!“
„Víš co mě udivuje, tvoje vysoké ego, myslíš si, že někoho políbíš tím se to spraví, i čokoláda je lepší! Ale na mě to nefunguje! To ej pod mojí úroveň! Nehodlám se bavit s někým, kdo se mnou jen spal pro jeho dobro, aby mu neupadla ruka!“
„Právě si řekla, že mě stále miluješ a pak kecáš něco o mojí ruce, co to je?“
„Dělejme, jako, že se to nestalo, s tou rukou to je určitě pravda.“
„Haha vtipné.“
„Tobě přijde vtipné využívání? Mě ne!“
„Kurva El, jaké využívání?“
„Tak ty si nevzpomínáš? Jo konečně mi dala, přivedli nějakou holku, modelku, docela kus, dal bych si říct, nevzpomínáš?“
„El, to bylo ze začátku.“
„Jo jasně, ze začátku, tak to je teda povedené, asi by si to netvrdil, kdyby si mě nezneužil.“
„Nevěř mi, ale jen ze začátku.“
„Pozor - jen! Tak to je teda úžasné, víš co, nebudu se s tebou bavit teď, nebo se vybouráme a opravdu o to nestojím!“
Dál už jen mlčel! Jel rozhodně rychleji a úplně jinak, než normálně, v jeho obličeji byl vidět vztek a nenávist, myslel to vážně? Mě to je jedno, kvůli tomu debilovi nejím, řežu se a tak mě jen tak neovlivní, i když ty jeho rty po takové dlouhé době, aww!
Rozhodně sem si setkání s ním po delší době nepředstavovala takto, včera sem mu dala facku, když měl v pokoji nějakou děvku, se kterou nakonec údajně také nespal, no nevěřím mu už vůbec nic! A teď mě líbal a veze k nim domů, ach bože! El ty si blbá kráva! A to všechno kvůli blbýmu deníčku, mám tomu vůbec věřit, nebo to psal po pravdě? Vůbec nevím, ale vím, že se teď neplánuju k němu vrátit. Ať trpí i on!
Vystoupili jsme z auta, já sem vzala svůj kufr a tašku, Harry už byl u dveří, se divím, že mi nezabouchl dveře před nosem, debil!
„Máš tu snídani!“ řekl, když sem dosedla na pohovku v obýváku.
„Nejím.“ Kurva, co si to řekla!
„Proč? Budeš jíst!“
„Kvůli tobě ty idiote!“ zařvala sem a utekla sem do pokoje. Nevydržela sem to, prostě je toho na mě moc! Nedokážu to, zamknula sem jak dveře od pokoje, tak i ty od koupelny. Sedla sem si na zem a brečela do dlaní, proč já mám takovou smůlu. Nenapadlo mě nic lepšího než najít kosmetickou taštičku a vytáhnout žiletku. Vždy to je pocit úlevy, vždy to pomůže a věřím, že i teď. Žiletku sem přiložila na levé zápěstí, jen sem pozorovala potůček krve, bylo to uklidňující. Po pár řezech sem uklidila žiletku, omyla sem si krev z rukou a ruku sem schovala do rukávu, snad si toho nikdo nevšimne.
_______________________________________
Co si myslíte, jak to dopadne?:D Harry/ Niall, může si nějak poškodit zdraví? --> KOMENT!:)
Děkuju za komenty a hvězdičky! ♥
MAky xxxxxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...