"BEST JOB EVER" 19
O 2 týdny později:
Celou dobu od toho večera v restauraci to bylo vše takové pohodové, no sice se ještě nějak nebavím s Niallem, vždy se vyhnu konverzaci nebo ho odbiju, no prostě ho ignoruji, on asi nedokáže pochopit, že s Harrym sem šťastná a bude pořád žárlit, by mě zajímalo, co se mu honí hlavou, když se se mnou líbe na veřejnosti, jen kvůli novinářům. Mohla bych ho taky rychle potopit, když bych si jednou jedinkrát vyšla ven s Harrym, ale nebudu svině.
Jo a taky kluci už se odstěhovali k sobě, jen Harry tu občas spí a ostatní jen přijdou na návštěvu, je to docela sranda se se všemi vidět, nebo pořádat další party u bazénu.
No dnes se chystám s El, ano taky El, přítelkyní Louise nakupovat, docela jsme se skamarádili a zdá se být fajn holka, stejně je jediná, s kým se takhle bavím, nikdo nikdy neměl čas na to, aby se bavil s modelkou, která neustále není doma.
Už sem si jen poupravila make-up, popadla sem kabelku, boty a mohla sem vyrazit, El už na mě čekala v autě před vilou.
„Ahoj El.“ Pozdravila sem ji a objala.
„Ahoj El.“ Pozdravila mě taky.
„Tak kam jedeme?“
„Myslela sem, že to nové obchodí centrum by bylo dobré.“ Navrhla sem.
„Jo, to by šlo.“
„A co nějaké nové drby?“ zeptala sem se.
„Ne, jen mě Louis trošku zklamal.
„V čem?“
„No, nic co by se týkalo našeho vztahu, ale, snad to bude v pohodě.“
„Tak jo. A co si vlastně koupíme?“
„Myslela sem že zajdeme do M.A.C., Boots a kam budeš chtít.“
„Super!“
Vystoupily jsme z auta a hned jsme šli nakupovat. Nakoupily jsme toho docela dost, myslím, že jsme jim tam nechali až moc peněz, ale dost dlouho sem s nikým nakupovat nebyla a už sem to potřebovala.
Když mě El vysadila u mě doma, vše sem zahodila někam do obýváku, vytočila sem Harryho, jestli je doma, že do 15 minut přijedu, souhlasil, super.
Hrozně se na něj těším, jo dělám, jako bych ho neviděla týden nebo déle, při tom jsme se včera viděli ale prostě ho miluju!
„Ahoj miláčku.“ Řekla sem mu a hned sem ho pevně objala.
„Ahoj krásko.“ Řekl a věnoval mi polibek do vlasů, zavřel za mnou dveře a šel do kuchyně.
Něco tam vařil, vypadalo to jako kuřecí maso a brambory, no není skvělej, když vaří i večeři pro mě? Sice brzká večeře, ale nevadí, pak už budu jenom s ním.
„Tady to máte slečno.“ Řekl a podal mi talíř s jídlem.
„Chutná to moc dobře!“ pochválila sem mu to.
„No to sem rád, vařeno s láskou.“
„No vanilkové frappe je ale pořád lepší!“ namítla sem, jo chtěla sem ho vyprovokovat, ale snad v klidu dojíme.
„Co si to řekla? Odvolej to! Čokoládové je nej!“
„Ne neodvolám!“ řekla sem s vyplázlým jazykem.
„To ti nedaruju.“ Řekl s úšklebkem.
„To uvidíme.“
Když jsme to dojedli, odnesla sem oba talíře do myčky, ani sem to tam nestihla zandat a už na mě byl přilepenej Harry. Nechala sem nádobí nádobím a otočila sem se k němu, začala sem ho líbat, ruce sem mu zapletla do vlasů, on mě vyzdvihl do úrovně jeho boků. Chvíli jsme tam jen tak stáli a líbali se, ale pak se konečně rozhodl a vynesl mě nahoru k němu do ložnice, ještě, že bydlí sám.
***
Ráno sem se probudila po další úžasné noci, pootevřela sem oči, protože to světlo je příšerné! Nahmatala sem vedle sebe, ale prázdno, nějak sem nedávala pozor a strhla sem dolů Harryho polštář, no kdyby tam ležel, nespadnul by. Nuceně sem se posadila, ohnula sem se pro polštář dolů, chtěla sem ho vrátit do původní pozice, ale něco mě zaujalo.
Asi, když bych ho neodkopla byl by tam ukrytý něco jako deník, nebo co? Jo je to neslušné, ale něco mě říkalo, ať se podívám dovnitř, prostě se to přece nedozví!
Hned na první otevření sem se dočetla:
Niall je úplně v prdeli a zavolali nějaké modelce až z LA, dnes sem ji viděl a docela kus to je, dal bych si říct.
Další zápisek:
Konečně doma v Londýně, LA miluju, ale už jsme tam byli docela dlouho a nudil sem se, konečně půjdu za tou modelkou, sem nadrženej jak prase, snad jí už dnes ojedu!
Nebo další:
Ha a já to říkal, dnes mi konečně dala, no jedna z nejlepších co sem zatím měl v posteli, a to je do mě ještě zamilovaná.
Další:
Něco se ve mně změnilo….
„A dost, tohle číst nebudu! Kurva!“ zakřičela sem s brekem.
Přešla sem do koupelny, byl tam i nalepený vzkaz, co si to dovoluje, ještě mě bude nevim co…., to je kretén.
Lásko, jel sem nám pro snídani, za chvilku sem zpět.
„Prej lásko, tyhle kecy si nacpi někam Stylesy, ty prase!“ (HP- Míšo a Naty :DD) znovu sem zakřičela, ani minutu sem neváhala a sbalila sem všechny moje maličkosti co sem tu měla, celá ubrečená sem vyběhla ven z jeho nechutnýho domu, už se sem vracet nebudu!
Celou cestu domů sem brečela, a já kráva mu věřila, ať se mi neopovažuje volat! Debil jeden zasranej!
Přišla sem domů, vypla sem si iPhone, protože už asi tisíckrát zvonil, zamkla sem se a znovu sem jen brečela do polštáře, ještě o mě může šířit něco že sem děvka, nebo zase Niall mě seřve, že mi to říkal a já nevím, co všechno.
Už s ním nikdy nepromluvím, je to jen debil, nechutný prase, který spí s děvkama! Nedaruju mu to! Celá uřvaná, řasenku až na prdeli v totálně nejhorším psychickém stavu sem nějak záhadně usnula.
________________________________________________
Už tu máte trochu drama, prosím ty co znám osobně - nezabíjejte mě zítra ve škole:D!!
Hvězdička a koment potěší až tu bude zase tak 10-15 hvězd přidám to hned zítra, pokud ne tak až v pátek, protože ve čtvrtek jedu za Anetkou do Ostravy ♥♥
Maky xx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...