"BEST JOB EVER" 21
Bylo mi jasné kdo to je, buď Niall, že něco zapomněl nebo Harry, možná sem právě přišla na jeden super plán! Jdu otevřít.
Opatrně, nejistě sem vzala za kliku, naskytl se mi pohled na toho nejvíc sexy kluka, jakého sem viděla, ale nenechala sem se unést.
„Ahoj, proč mi nebereš mobil?“
„Ahoj, to je první věc, která tě zajímá?“
„No, nevím důvod, co to bylo do toho telefonu od Nialla?“
„Takže, co to bylo? Děláš si ze mě prdel Harry?! Ty mě tu celou dobu využíváš a teď si přijedeš, jako by nic, všechno je v pohodě, usměvavej Haroldek, ale ty seš naprosto v pohodě! Radši vypadni a už se mi nepleť do života! Příště.“ Nedořekla sem to protože mě políbil, no co si to dovoluje idiot! Okamžitě sem se od něj odtrhla, dala sem mu facku, až to plesklo a zabouchla sem mu dveře před nosem! Naivní namachrovaná hvězda, co si o sobě vůbec myslí?
„El! Pusť mě dovnitř!“ volal přes zavřené dveře, ale bylo to slyšet.
„Vypadni, nebo na tebe zavolám policii!“ zařvala sem, doufám, že mě slyšel!
Asi slyšel, protože sem slyšela, jak odjelo auto.
Nějak sem to opět neustála a když sem si byla stoprocentně jistá, že už tu není, sjela sem po dveřích až na zem a začala sem brečet, vždyť to nejde, věřila sem mu, kurva já ho milovala a pořád miluju! Ať to je jen špatnej sen, ze kterého se probudím, prosím!
Bohužel, realita je krutá a on je debil, jen mě využil, kurva El, co to tu meleš, že ho miluješ? To těžko, musím na něj zapomenout a nějak se vzpamatovat! Začala sem tím, že jsem si došla do vířivky, tam se aspoň trošku odreaguju a budu myslet na pozitivní věci, aspoň bych si měla zabalit, abych byla připravená a pak můžu klidně spát.
***
„Máš všechno?“ ptal se Niall, když jsem nasedla do auta, odlétáme na 14 dní do Karibiku na zaslouženou dovolenou, snad tam nebude tolik fanynek a novinářů, abychom si odpočinuli, doufám.
„Jojo, vše, jsme naprosto připravena, začít nový život, bez toho idiota!“
„Já vím, je to ode mě hnusné, ale já musím říct, že jsem ti to říkal a ty si mě neposlouchala!“ zasmál se a vyjeli jsme směrem k letišti.
„Nialle, já se moc omlouvám, sem moc ráda že se zase bavíme, ale prostě já nevěděla sem, co dělám a děkuji ti, že si mi oporou.“
„Kdyby si ty nepomáhala mě, nepomohl bych ani já tobě, takže děkuji!“
„Ty, že děkuješ! No dobře, děkujeme oba tomu druhému a už konec děkování, nebo začnu červenat.“ Zasmála sem se, stejně jako on. První upřímný úsměv od včerejška.
„No a už se těšíš?“ optal se mě.
„No jasně, to je docela blbá otázka, jestli se těším! Sice sem tam už několikrát byla, ale je to tam dokonalé! Je tam krásně, na všechno zapomeneš a žiješ jenom okamžikem, jak krásně tam je! Ty lidi, počasí, všechno!“
„No jo, Karibik! Dokonalost!“ podotkl.
„Tak vystupovat, už jsme tu.“ Zahlásil.
***
Nastoupili jsme do soukromého letadla, po chvilce jsme i vzlétli, dokonce se mi podařilo i usnout, let trval hodně dlouho, několik hodin, ale já sem vše prospala, nejspíše, protože sem celou noc nespala a myslela sem na Harryho, ano zase na něho, proč, já blbá naivní kráva, proč na něj pořád myslím, ale když někoho milujete, po jednom dni ho nedokážete vymazat z hlavy i když by udělal nejhorší věc na světě, nejde to! Nemůžu za svoje city!
Probudila sem se, když jsme přistávali, Niall se jen blbě usmíval a koukal z okénka, jak spokojené dítě. No vlastně se podobá dítěti, no teda Furby je dítě a podobá se mu! Prostě je hrozně moc CUTE!:33
***
„Tady je vaše karta od pokoje.“ Řekla recepční.
„Děkujeme.“ Odešli jsme od recepce, směrem k našemu pokoji.
„Nialle, proč jsme neobjednali dva pokoje?“ zeptala sem se, protože spolu vlastně nic nemáme, jsme jen kamarádi a kolegové, no.
„Já se omlouvám, ale nemyslel sem na to, vadí to hodně?“
„No, ani ne, nebudu sama pořád zavřená, jen abych brečela, budu žít, jako normální člověk, tudíž, jako ty!“
„Vážně? To sem zvědavej, jak budeš žít jako já, tolik jídla do sebe za jeden den nenacpeš ani za týden, takže asi jako já ne.“ Řekl a šťouchl do mě, abych popošla blíže do středu pokoje.
„Dobře, aspoň si zabírám pravou půlku postele.“ Řekla sem a skočila sem do středu postele, která byla obrovská a dokonalá!
„No to nevim.“ Přiskočil ke mně chechtající se Nialler.
„No dobře, jak chceš.“ Po chvilce souhlasil.
„A co budeme dnes dělat?“ zeptala sem se s nadějí, že nebudeme zavření tu, ale půjdeme to tu prozkoumat.
„Co budeš chtít, co jít na pláž?“ navrhl, super chci na pláž!
„Joooo!“ zajásala sem.
„Super, jdu si najít plavky.“ Pronesl.
„Já je mám na vrchu, tak se jdu do koupelny převléct.“ Oznámila sem mu a odešla sem do koupelny, která byla docela malá, na to jakou ji mám doma, ale co, je to jen hotel, nemůžou tu mít obrovské koupelny pro každého zákazníka, asi by ten hotel musel být nafukovací.
„Hotovo!“ oznámila sem mu, když sem vylezla ven z koupelny, pouze v plavkách v rukou s oblečením.
„Máš tady slinu, slintale!“ udělala sem si z něho srandu.
„El! Nedělej si ze mě srandu!“ nahodil vážný výraz, asi se mám bát bo co?
„Jdeme už konečně?“ optala sem se, když pořád něco hledal v kufru.
„Jo, máš všechno?“
„No mám, já totiž nejsem ten, kdo tady něco asi půl hodiny lovil v kufru.“
„Haha.“ Oznámil, velice směšným tónem hlasu.
„Jdeme Furby!“ Zasmála sem se a směřovala sem si to směrem k východu, abychom šli konečně na pláž, no a stejně pořád musíme hrát tu naši hru, jakože jsme pár, takže, no nevím, uvidíme, jak to bude probíhat, ale jedna výhoda tu je, když sem s ním, nemyslím tolik na Harryho, no skoro vůbec, je to osvobozující pocit, no a zrovna teď na něj myslím, shit!
____________________________________________________
HA! VIP skupinka me zachranila, protoze sem, tam postla dil dopředu a tak ted posilam z ostravy! :)) další díl bude opravdu až v pondělí! Užijte si prázky a velikonoce, já zatím užívám maximálne, ani neveřim to,mu, že tu sem.
Děkuju za všechny votes a komenty! :)
Maky xxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...