"BEST JOB EVER" 49
„Harry! Vážně tě zabiju!“
„To nestihneš, protože udělám tohle.“ Řekne a okamžitě přitiskne své rty na ty moje.
„Harry! Neumlčíš mě polibkem!“ řeknu a odtáhnu se od něho, ale ne moc.
„Klidně to zopakuju.“ Nabídne a přibližuje se ke mně.
„Ne.“
„El, je snad nějakej problém?“ podívá se na mě jako, kdybych mu, nevim, co bych mu provedla.
„Není, jen prostě sem nešťastná, máme být šťastni spolu, ale podívej se na mě, sem jen děvka, která podvedla svého přítele a teď si to ani nezasloužím.“ Bože, proč sem mu to řekla. Není dobrý nápad tu zůstávat.
Vyběhla sem kousek od něho na konec pláže, je mi jasné, že hned běží za mnou, ale aspoň ten poct, když se můžete vybrečet a nikdo vás nevidí.
Obličej sem schovala do dlaní a usadila se na kraji pláže, neohlížela sem se, ale podle zvuku sem slyšela, že každou chvílí tu bude, achjo!
„El, lásko, neplakej, není důvod! Zasloužíš si jen to nejlepší! Miluju tě.“ Jo, Harry a k čemu mi to je, když si stejně myslím a vím, že si tě nezasloužím, ale pomyslet na to před ním byla jen blbost! Jen si přisedl vedle mě a obejmul mě kolem ramen.
Radši sem mlčela. Nějak taky nic neříkal, takže z toho vzniklo, že jsme seděli vedle sebe, nic neříkali, objímali se a pozorovali pláž.
„Omlouvám se.“ Řekla sem po delší době.
„Proč se omlouváš?“
„Protože to tu celé kazím, já sem prostě, no, nedokážu to prostě pochopit, vážně se stydím! Promiň mi to.“
„El, není se za co stydět! Prostě každej dělá chyby i já.“
„Jo, ale ty ne tak velký jako já.“
„El, nemysli na to jo!?“ přikývla sem.
Natáhl ke mně ruku, vstal a mě pomohl vstát. Z ničeho nic se začal vysvlékat. Co to dělá?
„Harry? Co to má znamenat?“ vykoktala sem ze sebe.
„Co? Pro to, abych si došel nahoru pro plavky sem moc línej a uznej není nic romantičtějšího než koupání pod svitem měsíce, spolu my dva?“
„My dva nazí zapomněl si dodat!“ usměju se na něj. Dobře, El, přestaň na to myslet, on tě vážně miluje a ty jeho taky! Koluje mi hlavou.
„Jo, a ty by si se měla začít svlékat taky.“ Řekl a sjel mě pohledem.
„Jasan.“ Dořekla sem a nahej utíkal po pláži, až nakonec skočil do vody, byla vidět jen jeho bílá prdel. :DDD
Dovysvlékala sem všechno včetně spodního prádla a pak sem se rozeběhla za ním. Jakmile mě u sebe zaregistroval, přitáhl si mě k sobě. Něžně mě políbil, ovšem já sem na nic nečekala a přímo hladově sem ho začala líbat. Nohy sem mu obmotala kolem pasu. Jemně mě šimraly jeho mokré vlasy na čele, ale přišlo mi to spíše roztomilé.
„Myslím, že teď můžeme dokončit to, co začalo v autě.“ Řekne a už mě nese z vody ven, to teda bylo koupání.
„Víc než souhlasím.“ Řeknu, možná mě neslyšel, ale možná jo.
***
„Harry, nech mě ještě spát!“ zamumlám, tahá ze mě peřinu asi abych vstala ale sem moc unavená na to, abych vstala z postele a šla něco dělat.
„Je půl druhý, myslel sem, že by jsme šli na pláž.“
„Hmmmm.“
„Lásko vstávej, já se jinak unudím k smrti.“
„Mě se ale nechce.“ Řekla sem a už zase sem tak trochu usnula.
Něco mě popadlo do ruky, samozřejmě Harry. Nevnímala sem ho, hlavně, že můžu mít zavřený oči a nic nedělám. Bouchly dveře a šel dál, to mě nese na pláž, položí mě tam abych se opalovala a on bude ve vodě? To, to nemyslí vážně! Asi ho zabiju!
„Tak a teď, když sem konečně vzhůru, seš spokojenej, protože teď tě do toho bazénu schodím já tebe a přeju ti aby tam plavalo několik žraloků!“ naštvaně otevřu oči, promnu si je od vody a jdu ke schůdkům, vyždímám vodu z tílka.
Celá mokrá ho šťastně obejmu, snaží se vykroutit z mého pevného objetí, nedaří se a proto přitisknu své rty na ty jeho. Skousnu mu dolní ret, to má za to! A zítra nebude moct chodit, o to se postarám! Jsem ale hodná, moc hodná přítelkyně.
Když stále pokračuje v líbání, nenápadně se posouvám ještě více k hraně bazénu, abych ho tam šikovně shodila. Těch třicet cenťáků ho snad strčím. Ještě kousek, odstoupím od něj a vší silou ho schodím do bazénu! Bohužel, se mě rychle chytl a stáhl mě s sebou. No nevadí, mokrá už sem stejně.
„Ty!“ nestačí dopovědět, prootže ho přeruším.
„Dokonalá lásko, si chtěl říct?“ usměju se.
„Ano, přesně to.“
„Taky tě miluju.“ Řekla sem dala sem mu rychlou pusu na tvář a odplavala sem zpět ke schůdkům. Znovu sem vyždímala tílko a šla sem si lehnout na lehátko, Harry hned za mnou.
„Princezno co si dáš k obědu?“ zeptal se, když si přilehl vedle mě.
„Něco hodně dobrýho! Je to na tobě šéfkuchaři!“ usmála sem se a koukala se.
„Myslel sem, že objedám pizzu.“
„Tak na to zapoměň!“ šťouchla sem do něj.
„Dobře, ale jestli se to nebude dát jíst, neručím za to miláčku jo?“
„Jasně! Utíkej vařit!“
***
„Losos s grilovanou zeleninou pro nejdokonalejší princeznu pod sluncem!“ řekl, položil přede mě talíř s lososem a dal mi rychlý polibek.
„Tak to bych nezvládla ani já!“
„No a já to zvládl! Tak dobrou chuť!“
„Dobrou chuť!“
„Fakt to bylo vynikající!“ řekla sem a odnesla sem talíře do kuchyně.
„Já vím, vařil sem to s láskou!“ řekl a přitáhl si mě k sobě. Pevně sem ho objala, občas si ani neuvědomuji co pro mě zanmená, jak šťastná sem s ním a konečně nemyslím na to, že se stydím! Vysvětlil mi to a budu to chápat jinak, tak že ho miluju a on mě!
„S láskou, takže co potřebuješ tentokrát?“ zasměju se a podívám se mu do očí.
„No, potřebuju.“ Lezlo to z něj jak z chlupatý deky.
„Co potřebuješ Haroldku?“ usměju se a čekám co nutně potřebuje.
„Neříkej mi Haroldku.“ Zasměje se taky.
„No dobře, co potřebuješ?“
„No, já na něco sem zapomněl.“
______________________________________
Děláte si srandu, nejak tak sem si zvykla ze za jeden díl přibude zhruba 1000reads ale na 1 600 reads to ej moc! Vážně moc děkuju, musím si jít koupit největší malinovku na oslavu 30K protože to už bude brzo!
Moc děkuju! ♥
I love uu!
Maky xxxx
ČTEŠ
"BEST JOB EVER"
FanfictionNejlepší práce? Ani náhodou, práce modelky je docela dřina! A co teprve když El zazvoní telefon, kde stojí manager One Direction? Jak může pracovat, když z ní všichni kluci slintají? Práce za takovýchto podmínek? Ani náhodou! Skončí se zlomeným srdc...