"BEST JOB EVER" 61

3.5K 237 17
                                    

"BEST JOB EVER" 61 

Tento díl věnuji věrné čtenářce! - Katy! Děkuju za tvoje komenty!!♥♥

Btw: Kdyby jste nekdo chtel venovat dil nebojte se a napište do  komentu nebo do zprav!:)♥ ILY!

„No, zní to skvěle, ale není čas.“

Pevně mě objal, naše čela opřel o sebe a začal.

„El, doufám, že sis to tady užila, že se sem znovu vrátíme. Děkuju za skvělou dovolenou tady s tebou lásko.“

„Harry, měla bych spíš já děkovat tobě! To jsou nejlepší narozeniny! Teda vlastně budou, ale tohle všechno ta pláž a prostě moc děkuju! Miluju tě!“ řeknu a své rty spojím s těmi jeho.

„Myslím, že bychom měli jít.“ Řeknu, když od něj lehce odstoupím, popadneme naše poslední zavazadla a jdeme zamknout, následně do auta.

„Harry, díky za skvělej relax, někdy mi to tady půjčíš viď?“ řekne Liam, když sedíme v autě a jsem na cestě na letiště.

„Jasně.“ Řekne a víc si mě k sobě přitiskne.

„Takže kolik cen vyhrajete?“ řekne El.

„Všechny.“ Zajásá Niall.

„Budeme doufat, že Directioners nezklamou.“ Řeknu.

„Určitě ne!“ řekne Zayn.

***

„Děcka, já se tak moc nudím, co si něco zahrát, nějak se zabavit?“ navrhne Zayn. Momentálně sedíme v letadle, čeká nás několika hodinový let.

„Takže si chtěl říct, pojďte si zahrát flašku, chci se zabavit, jak bude ten líbat toho? Ne, to není fér, jsme tu dvě holky!“ protestuji.

„No tak, Harrymu určitě nebude vadit, když mu dáš pusu.“

„Pusa mu vadit nebude, ale žádný divadlo před vámi nikdo předvádět nebude.“

„Kdo říká něco o divadle?“

„Ne, tečka, nic nebude!“ řeknu a sleduju všechny pohledy ostatních.

„Tak co budeme dělat?“ zeptá se znovu.

„Co chceš, klidně běž na záchod a použij si svoji ruku.“ Řeknu, oh, jak já sem hrdá, že vždy někoho přede všemi ztrapním, když se to týká jeho ruky. (Anet:DD Ruka:D Chudák Niall:DDDDD)

„Tak to bylo teda vtipné.“ Pronese.

„Všichni, až na tebe se smáli, takže to vtipné bylo.“ Řeknu a opřu se víc do sedačky, směrem k Harrymu.

„Možná by bylo nejlepší, když byste byli zticha, chci spát, tak dobrou.“ Řeknu a opřu se o Harryho. Věnuje mi polibek na čelo a už se odebírám do říše snů.

***

„Cenu za nejlepší videoklip vyhrávají, One Direction!“ a takhle to zopakovali snad ještě pětkrát, kluci na sebe musí být jistě pyšní.

Po objímání a opusinkování všech, jako gratulace, jsme se odebrali na afterparty.

„Myslím, že Liam s Niallem by už neměli tolik pít.“ Řeknu a kouknu se na Harryho, ten si dal jen jeden drink, stejně jako já.

„Neměli, ale nic tím neudělám, za to vím, co bych mohl udělat s tebou, krásko.“ Druhou část věty mi pošeptá do ucha, jak sladký.

***

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat