"BEST JOB EVER" 9

8K 525 24
                                    

"BEST JOB EVER" 9

„Děje se něco?“ zeptal se Niall. Otočila sem se k němu, abychom si koukali z očí do očí.

„Já jen, to nemůžeme, vždyť to má být fake vztah, to nejde, promiň.“ On radši nic neříkal, možná sem ráda, že nic neřekl. Já jsem vstala a šla sem směrem do koupelny, zavřela sem za sebou dveře. Konečně jsem se odlíčila, omyla sem si obličej a šla sem zpátky do postele. Niall už na mě čekal, zní to divně, ale teď bych nejradši popadla 10 žehliček najednou a běžela Harrymu vyžehlit vlasy, už vím o co mu šlo, to ale nejde! A ještě na něj žárlí, pomsta bude sladká.

Přilehla sem si k Niallovi do postele, přitulila sem se k němu, on mě objal a usnuli jsme.

Probudilo mě světlo, a zvuk dveří, počkat! Dveří! Rychle sem vystřelila z postele, Niall ještě spal, ale pořád jsme byli v obětí, takže pochybuju že to nikdo neviděl. Rychle sem vyběhla na chodbu, Harry právě šel dolů po schodech.

„Harry!“ zakřičela sem.

„Ano El?“ jak může být tak v klidu?

„Můžeš mi to vysvětlit?“ došla sem k němu a on si jen hodil s vlasy, aby nemusel odpovídat, ale to se mýlí.

„Dělej!“ vykřikla sem znova!

„No, dnes to bude mnohem jednodušší!“ řekl.

„Harry, já tě zabiju!“

„Dáš si snídani?“

„Ne modelky nesnídají!“ řekla sem a odešla  nahoru, sbalím si těch pár věcí co tu mám a pak půjdu domů, tam si zase budu muset všechno sbalit, protože zítra ráno už odlétám. Docela se do Londýna i těším.

Přišla sem do pokoje, Niall zabručel: „Dobré ráno krásko.“ Co si myslí, jednou se se mnou líbal mimo hru a hned, no radši nic. „Dobré ráno zloději peřin!“ řekla sem a zároveň jsem se zasmála.

„Tak promiň no, mě byla ale zima.“ Řekl tak nevinně. Zasmála sem se.

„Já si jen sbalím věci, pak půjdu domů, tam si taky sbalím a zítra ráno na letišti?“ zeptala sem se.

„Jasan, odvezu tě, stačí za půl hodiny?“

„Jo, děkuju.“ Poděkovala sem a on pořád ležel v posteli.

„Nialle, můžeš jít, já se chci převlíknout, prosím.“

„Vždyť už sem tě viděl jen ve spodním prádle, nestyď se, nemáš za co, modelko!“ řekl a vyplázl na ěm jazyk.

„Tak se aspoň nekoukej!“ řekla sem a šla sem si pro oblečení do tašky.

Svlékla sem si tílko na spaní a oblékla sem si košili, pak sem si oblékla sukni, s vysokým pasem, skoro bych mohla jít na pohovor. Spací tílko sem dala do tašky a s make-povou taštičkou sem se vrhla do koupelny.

Jen sem se pudrovala, přišel Niall, opět jen v boxerkách, je dokonalý!

„Na co tohle všechno potřebuješ, seš krásná i bez toho.“ Ukázal na make-up.

„Nialle a dost, nebo se s tebou nebudu bavit, nenabaluj mě, když máš přítelkyni a jen potřebuješ zakrýt ten vztah.“ Dál sem se věnovala make-upu.

„Můžu si dělat, co chci, stejně to je děvka, asi se s ní rozejdu, navíc zamaskování je jedno jestli ten vztah probíhá, nebo proběhl, v obojím případě ho zamaskuješ aby si novináři nemohli nic dovolit a proto ti děkuju.“ Prošel kolem mě a dal mi pusu na tvář.

Nic sem neříkala, jen sem si dělala svůj make-up, Niall si opláchl obličej a odešel. Když sem se domalovala, posbírala sem si svoje věci do tašky, učesala sem se a šla s taškou dolů, připravena na odjezd.

Přišla sem dolů, všichni seděli u stolu.

„Dobré ráno řekla sem.“

„El, jak můžeš být i po ránu tak dokonalá?“ zeptal se Louis.

„To víš, modelky.“ Řekl Zayn.

„Haha, už jedu domů, takže zítra ráno na letišti, jasný?“ řekla sem.

„Jasan, budeme se těšit.“ Řekl Liam

„Můžeme jet?“ Zeptal se Niall.

„Sem připravená. Tak ahoj kluci!“ řekla sem všem a šla směrem ke dveřím.

Vyšli jsme ven, směrem k autu. Sedla sem si na místo spolujezdce, Niall zabouchnul dvře a mohli jsme vyjet.

„První možnost pro novináře, vsadim se že do hodiny to je na netu, jak nastupujeme do auta a odvážim tě domů.“ Zasmál se.

„No, snad ti to pomůže.“

„Ve dvě hodiny tě vyzvednu, půjdeme ven se projít, jako další oznámení novinářům, neva?“ zeptal se, samozřejmě musím souhlasit, řekla se: „Jasně, budu připravená.“

„Super. Už jsme tu.“

„Děkuju za odvoz, ve dvě budu čekat, objala sem ho a vystoupila sem z auta.

Konečně strávím zhruba pět hodin bez těch pěti idiotů, ne dělám si srandu, jsou to super kluci. Ovšem chování Nialla a Harryho se Zaynem mě trochu děsí, ale necháme se překvapit.

___________________________________________________________________________-

Děkuju všem co čtete:) ! Hvězdičkujte a komentujte, protože z toho všeho mám hroznou radost ! Psát FF mě baví a s vaší podporou to je super! Děkuju ! :**

Maky xx

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat