"BEST JOB EVER" 8

8.1K 467 10
                                    

"BEST JOB EVER" 8

„Ehm, Nialle?, co tu děláš?“

„Jsou tu i druhý dveře, promiň.“

Rychle sem se vrátila do pokoje a hodila sem přes sebe tílko. Vrátila sem se, vzala sem si do ruky kartáček a postavila sem se vedle Nialla, který si taky čistil zuby.

„V pohodě. Aspoň máme další trapas do sbírky.“ Řekla sem se smíchem. Bohužel sem poprskala zrcadlo. V tu chvíli jsme oba dva vybuchli smíchy, najednou přiběhl Zayn s Harrym.

Zayn prudce otevřel dveře a řekl: „Co se stalo?“ hned jak se koukli na zrcadlo, vybuchli smíchy a odešli se slovy: „Chovaj se jak malý děti, jdeme Zayne.“ Řekl Harry a zase odešli.

„Těch trapasů bude asi trochu víc no.“ Řekl a usmál se

Oba dva jsme si vypláchli pusu. Pak jsme se na sebe tak podívali, jako že něco řekneme a oba dva jsme začali mluvit ve stejnou chvíli, takže znova: „Měla bych to uklidit.“ Řekla sem a podívala se na to zrcadlo.“

„Ne to je v pohodě, dojdu dolů pro hadr.“ Řekl a odešel, no tak dobře, nevěděla sem, že celosvětově známá kapela umí uklízet. Ne dělám si srandu, Niall se hned vrátil a začal to utírat, hned sem mu to chtěla vzít, takže sem mu z ruky vytrhla sprej s čisticím prostředkem, jenomže sem to otočila jinak a když sem zmáčkla, ta čistící voda na zrcadla vyprskla na Nialla. Oba jsme se začali smát.

Jen jsme z poza dveří slyšeli: „Děti, školka je jinde, a malý děti maj už dávno spát!“

„Ach Harry, já tě zabiju!“ řekl Niall

„Cože si říkal?“ zavolal Harry

„Nic.“ Odpověděl Niall.

„To je dobře!“ jakmile to dořekl, otevřel dveře. Jen protočil očima a hodil si mě přes rameno. Co? Proč to dělá?

„Harry, okamžitě mě pust! To že tě znám jeden den, neznamená, že mě budeš nosit, kam budeš chtít! Dej mě dolů!“ ječela sem na něj a bouchala ho do zad.

Hned mě položil do postele, mojí postele, do které by se vešlo rozhodně více lidí než jen já.

„Ještě počkej.“ Řekl a šel zpět do koupelny.

Cože? Na co čekat, jen sem se chtěla odlíčit a jít spát, sakra Harry neštvi mě! Zabiju ho!

„Tak už se to nese!“ přišel do pokoje s Niallem, taky ho nesl na rameni, no to snad ne, ja s nim nebudu spát v jedné posteli, proč?

„Harry, okamžitě mě pust!“ křičel Niall, stejně bezvýznamně jako já.

„Tak teď si děti lehněte a můžete spát, zítra je velký den!“ s těmito slovy nás přikryl pod jednu, ano jednu peřinu a odešel. Vážně super pocit usínat s Niallem, kterej má na sobě jen boxerky v jedné posteli, já mám jen spodní prádlo a přes to tílko, skvělé!

„Já ho uškrtim!“ řekla sem, docela potichu, takže sem doufala, že mě Niall neslyšel, i když ležel půl metru ode mě.

„Já dřív!“ jen to dořekl, oba dva jsme se zasmáli.

„To tady jako vážně budeš spát?“ řekla sem a podívala sem se na něj pohledem to jako vážně?

„Ne, ať se oba dva rozumně vyspíme, jdu k sobě, zatim dobrou noc!“ řekl a šel směrem ke dveřím, nemohla sem odolat a prostě sem ho propalovala pohledem, řekněte když by jste před sebou měli jen kluka v boxerkách, dívali by jste se do zdi?:D

„To je debil, ten Harry!“ řekl.

„Cože?“

„Zamknul, jak dveře od koupelny, i od pokoje! To nemyslí vážně!“ řekl Niall.

„Já ho zabiju!“

„Zítra mu vyžehlíme v noci vlasy!“ navrhl Niall

„A to mu jako ublíží jak?“ zasmála sem se.

„No, on nesnáší, když má rovný vlasy, přímo se toho bojí, ty to nemůžeš vědět, když toho o nás moc nevíš.“

„A kde bych se o vás měla jako dozvědět nějaký informace?“

„Naše fanynky toho ví kolikrát o mnohem víc, než my sami o sobě.“ Řekl a v tu chvíli sem si řekla, stačí se přece kouknout na google a budu vědět všechno, takhle pomsty pro Harryho zvládnu levou zadní, yes!

„Aha, už se jich bojim!“ řekla sem se smíchem.

„Ha, nic se ti nestane.“ Řekl, zhasl a šel ke mně do postele.

„Promiň, snad ti nevadí, že přežiješ jednu noc se mnou v posteli, ale když ses se mnou už líbala, tak jedna noc ti snad neuškodí.“ Řekl a já si hned domyslela, co by kdyby, nic!

„Co v jedný posteli, ale pod jednou peřinou, jestli mi jí v noci ukradneš tak tě vzbudim a pěkně mi ji zase vrátíš zpět!“ řekla sem a zasmála jsem se.

„Jasně, vrátim.“ Řekl a uvelebil se v posteli, hned jako naschvál za tu peřinu zatahal k sobě.

„Jako? Co to?“ zasmála sem se a strčila do něho.

„Jako ty chceš peřinu, tak se ke mně musíš přisunout, nemůžu za to, že pod normální peřinu se maj vejít dva lidi.“ Zasmál se.

„Zabijeme Harryho!“ navrhla sem, on jen pokýval hlavou a víc se zachumlal do peřiny. Chvilku nikdo nic neříkal, myslela sem že půjdeme teda spát, ale on řekl: „Víš, že umíš skvěle líbat.“ Cože?, ani chvíli sem neváhala a přisála sem se svými rty na ty jeho, on jen spolupracoval, nechala sem ho proniknout mi do pusy jazykem a když nebyl proti, převalila sem se na něho, pořád jsme se líbali. Nevěděla sem proč to řekl a proč já sem to udělala, vždyť tohle má být fake vztah, ne opravdový, on teď v podstatě podvádí svojí holku, ani ji neznám, ano jeho rty chutnají báječně, ale teď už vlastně ani nemůžu říct, že k nikomu z nich nic necítím, tak se třemi z nich si dokážu představit svůj vztah, ale asi nemůžu. Když sem si konečně uvědomila, co dělám, rychle sem se od něho odtrhla a přesunula sem se na druhou stranu postel a je mi jedno, že sem bez peřiny.

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat