"BEST JOB EVER" 4

8.9K 474 8
                                    

"BEST JOB EVER" 4

Seděla sem v autě a čekala, až přijde Harry s objednávkou ze Starbucksu, trval na tom abych tu zůstala, no co mě to nevadilo, zapla sem na iPhonu písničky a zpívala mým amatérským zpěvem písničky. Zrovna skončila písnička a já viděla, jak Harry vychází ze Starbucksu, otevřel si dveře a podal mi dva podstavce s celkem osmi nápoji, počkat cože?

„Harry, co to je? Samá čokoládová frappucina?“ řekla sem s vážným výrazem ve tváři, ale po chvíli sem se začala hrozně moc smát.

„Jednou ochutnáš, můj oblíbený drink ze Starbucksu!“

„Harry já tě zabiju“ řekla sem opět se smíchem.

„Není důvod!“ řekl a vyplázl na mě jazyk.

„Harry, jestli hned nevyjedeme, ty frappe se roztají, než dojedeme k vám do vily.“

„No vždyť už jedu!“ řekl a zase se zasmál.

Konečně jsme vyjeli, já pořád držela ty všechny frappe na klíně, za chvilku jsme byli před jejich vilou, Harry vystoupil jako první, přebral ode mě první „čtverec“ se čtyřmi frappe a já vystoupila s tím druhým.

„Hele, Niall už je tu, má tu auto, teď se dohodnete, jak to chcete předstírat a myslim, že už od zítra, protože čím dřív, tím líp.“

„No pokud bude tak nepříjemný jako dosud, odmítám s ním spolupracovat, a na co máme osm frappe když nás je šest?“

„Niall si vezme aspoň dvě a Zayn miluje vše s čokoládou tak tomu to druhé taky neuškodí.“

„Aha, tak je trochu překvapíme vlastně co?“

„Asi ano, jdeme?“

„Jasně, jdeme.“

Harry odemkl dveře, rozdal všem frappucina a jedno dal do ruky i mě.

„Ochutněj teď přede mnou a opovaž se to zkritizovat!“ zasmál se.

„Myslím že to je …..výtečné, ale vanilka je pořád o hodně lepší!“ rychle sem odložila frappe na stůl a utíkala, ani nevím kam, ale prostě mě Harry začal honit. Vyběhla sem do prvního patra, proběhla prvními dveřmi, naštěstí měli ještě jeden východ ten vedl opět do chodby prolítla sem ven, po druhých schodech dolů a opět sem se ocitla v obýváku, hupsla sem do křesla vedle Louise, doufám, že teď sem v bezpečí.

„Odvolej to!“ řekl udýchaný Harry, když mě viděl jak si v pohodě sedím vedle Louise.

„Ne!“ řekla sem s usměvavou tváří.

„Budeš litovat, říkám, ale jak chceš!“ ušklebil se a šel pro moje i jeho frappe.

Podal mi ho a řekl, že od teď už jen čokoládové.

„No vlastně děkujeme za frappe, a El, tohle je Niall, hlavní práce.“ Řekl Zayn.

„Ahoj, sem El.“ Řekla sem, protože jsme se nějak nepoznali.

„Niall, můžeš s námi odletět do Londýna?“ teď mluvil takovým pohodovým tónem, prostě když něco chce bude se chovat normálně, nevím proč byl tak hnusnej.

„Víš, že to ej za dva dny, budeš připravená?“

„Ano, můžu odletět hned teď.“ Řekla sem s přesvědčením a usrkávala čokoládové frappe.

„Super, takže potřebuju od tebe, abychom chodili po ulici, drželi se za ruce, nebo se objali a však to znáš, prostě aby to vypadalo přesvědčivě.“

„Je mi to jasné.“ Řekla sem a otočila se na ostatní protože Niall právě odešel pryč, někam nahoru.

„Je takhle nepříjemnej pořád?“ zeptala sem se všech 4 kluků, co seděli kolem mě.

„Ne, jen teď mu něco vadí.“ Odpověděl mi Louis.

„Aha.“

„Půjdeme do toho bazénu?“ řekl Harry.

„Jo, kde se můžu převléknout?“

„Dovedu tě do pokoje pro hosty.“ Řekl Liam.

„Děkuji.“

Vzala sem si svojí tašku a následovala Liama po schodech nahoru, otevřel mi pokoj, který byl dokonalý, sice sem zvyklá na luxus, ale neřekla bych, že takový pokoj se bude skrývat v této vile, bylo to tu útulné, vlastní koupelna a šatna, snad jako hotel.

„Přijď pak dolů, kluci se taky převlíknou a půjdeme na zahradu.“

„Jojo, budu tam.“

Hned jak za sebou zaklapnul dveře, skočila sem na tu obrovskou postel, byla dokonalá tak pro tři lidi, ale dnes tu budu spinkat sama. Jupí! Škoda, že jen jednu noc, ale snad mi to v Londýně zařídili podobně, no aspoň, bylo by to super.

Po chvilce převalování v posteli jsem se převlékla do plavek, dala sem vlasy do culíku, no skoro drdolu. Zkontrolovala jsem si iPhone a nové zprávy, nikdo nepsal, nevolal, tak super. Naposledy sem se ohlédla do zrcadla a pouze v plavkách, bez ničeho sem vyšla z pokoje. Sakra, zapomněla jsem si ručník. Jak ho seženu, kam mám zajít, za kým?

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat