"BEST JOB EVER" 2

10.4K 528 10
                                    

"BEST JOB EVER" 2

Následovala sem Louise s Niallem, ti šli přede mnou, ostatní za mnou. Otevřeli mi dveře, nasměrovali směrem obývák, všichni odešli a já tam zůstala sama. Seděla sem, čekala a čekala zhruba 5 minut, oni odešli do vedlejší místnosti a něco si povídali, no spíš po sobě pomalu křičeli, slyšela sem jen: „S ní ale spolupracovat nebudu! Nikdy!“ ještě nedokážu rozpoznat jejich hlasy, ale ten kdo to řekl, asi ze mě nebude šťastný. Možná sem právě přišla o pracovní nabídku a bude to zbytečně strávené odpoledne, vlastně i dopoledne přípravami. Mohla sem ležet na pláži nebo u bazénu, užívat si odpočinku a né tady sedět a čekat na to, kdy konečně řeknou, že můžu odejít, protože fake vztah se nekoná. Z mého přemýšlení mě vyrušila hlasitá rána dveří, super, takže pan uražený už opustil budovu, protože moje přítomnost mu až na tolik vadí, a to ze mě všichni v autě slintali, bezva.

Hned po hlasité ráně se všichni až na blonďáka přihnali do obýváku a posedali si po gaučích i vedle mě.

„Myslím, že asi nemáte chuť se mnou spolupracovat, obzvlášť ten co odešel.“ Řekla sem narovinu, nebudu na nic čekat.

„Ne, to rozhodně ne, on vychladne, jen je prostě naštvaný, protože chce mít tajný vztah, ale nedaří se mu to až tak utajit, nechce tu holku tahat do novin a od toho posloužíš ty, i přes jeho problémy to zvládneme, uvidíš.“ Řekl Harry.

„Myslím, že sem ještě nic s nikým nemluvila, nic nepodepsala, ani vlastně nevím co to obnáší, váš manager tu asi není, tak mi to objasněte vy prosím.“

„Jo jasně, takže ehmm.“ Řekl Harry a najednou se zaseknul

„Prostě budeš předstírat fake vztah s Niallem, to je ten co odešel, odletíš s námi do Anglie, přesněji do Londýna, koupíme ti tam vilu a tam budeš žít, peníze s tebou pak manager dohodne, ale neboj, není to málo. Budeš se občas muset s Niallem na ulici obejmout, dát mu pusu, držet se za ruce a takový věci co normální dva lidi dělaj, když spolu choděj.“ Řekl za Harryho Louis

„Dobře, to by šlo, a od kdy?“ zeptala sem se nejistě, protože Londýn? Klidně bych odletěla zítra.

„Za dva dny by se odlétalo.“ Řekl Zayn

„ To je super, beru to.“ Řekla sem bez zaváhání.

„Tak jo, jestli chceš s něčím poradit, pomoct, jsme tu pro tebe, jo nechceš tu dnes odpoledne zůstat aspoň se trochu seznámit s námi všemi, Niall se za chvíli snad vrátí a poznáš že je to pohodovej kluk.“ Řekl znovu Louis.

„Myslím, že to bude v pohodě, jo jasně, proč ne, co podnikneme?“

„No vzhledem k tomu, že je takové vedro, nechceš zajet domů, vzala by sis plavky a pak by jsme všichni skočili k nám do bazénu?“

„Takže my jsme se teprve představili, vůbec vás neznám, jenom vím, že jste nejúspěšnější boyband na světě, a hned se před vámi budu promenádovat polonahá? Vážně? Všem vám ze mě tečou sliny a dokážu si představit, co by mohlo následovat, kdybych byla v plavkách.“ Řekla sem s kamenným výrazem ve tváři, všichni na to skočili.

„Noo.“ Řekl Liam.

„Dělám si srandu, kdo mě hodí domů pro plavky?“ řekla sem a propukla v hlasitý smích, jak se všichni napálili.

„El? Za to budeš pykat, to, že se neznáme, neznamená, že nebudeme kámoši, takže šup, hoši kdo s ní dojede domů? Já obstarám jídlo, a seženu Nialla.“ Řekl Liam

„Myslím, že budeme kámoši, ale pokud mě shodíte do bazénu, tak ne.“ Řekla sem opět se smíchem.

„Jo já tam s ní zajedu.“ Řekl Harry

„Jedeme hned?“ zeptala sem se.

„Jasně, tak čau, připravte to.“ Řekl Harry

„Super, zatím ahoj, brzo se uvidíme kámoši!“ řekla sem a opět sem se zasmála, s nimi vážně nebude nuda, navíc všichni jsou tak neuvěřitelně sexy, a až budou polonazí, umřu na jejich dokonalost, víte jako modelka sem už viděla tolik dokonalých kluků, i polonahých, prožila sem si pár vztahů, ale oni? Oni jsou stokrát dokonalejší, a ještě mám možnost být a s nimi kamarádka. Super "práce".

"BEST JOB EVER"Kde žijí příběhy. Začni objevovat