H4

1.1K 23 0
                                    

Als ik buiten ben zie ik dat ze er inderdaad trainen. Cool. Ze rennen rondjes om het veld. Ik kijk nog een beetje toe als iemand van achter zijn armen om me heen slaat. Cristiano Ronaldo. Hij legt zijn hoofd op mijn schouders en vraagt "wat doe je hier?". Ik vertel hem het verhaal over mijn kledingprobleem en dat ik dus niet weet wat ik aan moet doen en dat ik geen voetbalbroekje heb. Hij laat me los en ik draai me om zodat we tegenover elkaar staan. "Ik heb wel wat voor je" zegt hij en op dat moment komt het team aan rennen en maken ze allemaal rare geluiden. Cristiano grijnst naar een paar. "Waarom train je niet mee?" Vraag ik maar hij loopt al weg. "Kom je nou of niet?" roept hij en ik loop achter hem aan. Follow the leader mensen.

We lopen het gebouw in en nemen de lift naar boven. In de lift is er een awkward stilte. Ik kijk hem een tijdje aan en hij kijkt terug. "wil je weer een staarwedstrijd houden die ik ga winnen?" vraagt hij grijnzend. De deuren gaan open en we stappen uit.
Als ik de schoonmaker van net weer zie roep ik "Hoi". Ze draait zich lachend om maar hij gezicht verstrakt als ze Cristiano ziet. "hey" mompelt ze en ze loopt gauw verder. Cristiano is ook al verder gelopen en ik loop snel achter hem aan. "Ooit gehoord van misschien moet ik wel sloom lopen omdat niet al mijn vrienden sporters zijn of speedy consales!" Roep ik hem achterna. Hij stopt opeens en ik knal tegen hem aan. Hij draait zich om en kijkt me grijnzend aan terwijl ik mijn hoofd vast houd met mijn hand en hem arrogant aan kijk. "Jij bent echt eigenwijs he" zegt hij en hij loopt verder, dit keer niet zo snel zodat ik naast hem loop.

We lopen zijn zo te zien net opgeruimde kamer in en ik ga op zijn bed zitten. Het ziet er best wel kaal uit. Het is een hele grote kamer met een grote bed met een grote spiegel er boven. er tegenover staat een nachtkastje, naast het bed staat een zithoek met daar tegen over een deur naar de inloopkast en er is een deur naast de ingang voor de badkamer.
"Ik ga even kijken" zegt hij en hij loopt zijn inloopkast in.
Er staat niks persoonlijks in zijn kamer. Ik sta op en doe een la open. aha. Ik zie een foto van hem en zijn zoontje. Ze lijken echt op elkaar, alle twee donker haar en bruine ogen. Zal hij later net zo knap worden als zijn vader?
"Lief he?" vraagt Cris die net terug is met wat kleren in zijn hand. Ik knik "Mis je hem niet vaak?" vraag ik. Hij haalt zijn schouders op "Ik heb geen keus". "Heb je daarom nog nooit lang durig relatie gehad?" vraag ik fel. het is 3 seconden stil en hij kijkt me woedend aan. "Als ik een langdurig relatie zou willen zou ik wel met jou nemen, jij komt hier toch elke dag" zegt hij boos.
"Ik kom toch niet voor jou?" roep ik uit.
"Nee gelukkig niet, dan was ik de zoveelste man met wie je het bed in dook".
"Je leest te veel tijdschriften! Wat allemaal leugens zijn".
"Nee ik zeg de waarheid als ik een player ben dan ben jij een hoer".
Ik kijk hem fel aan "Jij houd geen eens van Irina!" roep ik opeens om te bewijzen dat hij een player is.
"Wel" zegt hij.
"Niet". "wel". "niet, dan moet je het natuurlijk bewijzen" zeg ik.
"Bewijs jij het! bewijs dat ik niet van haar hou".
Oke, als jij wil dat ik het bewijs.
Ik loop naar hem toe en druk mijn mond op de zijne en begin hem te zoenen.. Waoww, omyfackinggodddd. Hij zoent als een god. Hij zoent purfect.
"Sorry?". Ik laat hem los en kijk geschrokt naar de schoonmaker die binnen is gekomen. "Ik was een doek.. euhm.. badkamer" zegt ze en ze loopt naar de badkamer. Wat heb ik gedaan? dringt het tot me door. De schoonmaker loopt de kamer uit en we zijn weer alleen. Wat bezielde je? Wou je zo graag weer een bitch uit hangen vraag ik mezelf af.
"Sorry" mompel ik. Hij zegt niks en geeft me een broekje en een shirt. Het broekje is nummer 7 en op het shirt van Real Madrid staat 'Ronaldo' met de nummer 7. "Mijn eerste Real Madrid shirt" zeg ik blij. "Wie zegt dat je hem mag hebben?" vraagt hij met een grijns. Een grijns wat niet op zijn echte grijns lijkt. "Mag ik heb niet hebben?" vraag ik nep geschrokken. "Tuurlijk mag je hem hebben" zegt hij alsof er toennet niks is gebeurt. Alsof we niet gezoend hebben...

Benzema schiet de bal nog eens keihard langs me heen. "stop eens met hard schieten" roep ik kwaad. Toen ik met de CR7 broek en shirt kwam aan lopen had hij al een frons op zijn gezicht. Hij vroeg me waar ik het vandaan het, toen ik Cristiano zei, zei hij niks meer behalve "Over schieten". "waar moet ik staan?" vroeg ik. Hij mompelde wat en ik ging maar een paar meter verderop staan.
Ik ren naar de bal en schop hem terug. Het feit dat ik met blote voeten ben maakt het er nog niet makkelijker op. Ik had geen voetbalschoenen.
Als hij hem weer te snel paast en de bal weg rolt loop ik naar mijn flesje water. Opeens komt er een goed idee in me op. Ik loop met het flesje naar hem toe met een grijns. "waag het" zegt hij en hij gaat een stap achteruit. "anders?" vraag ik. "Adriana, gewoon.. niet.. doen" zegt hij. Ik knik van nee en gooi lachend met mijn flesje. "Ik pak je!" Schreeuwt hij en ik ren lachend weg. "Neee!" gil ik als hij aan mijn shirt trekt en ik op mijn buik val. Ik draai me snel om en gooi hem weer nat. "Kut!" schreeuwt hij terwijl ik alweer aan het rennen ben. Adriana sukkel. Hij is in vergelijking een atleet en jij een baby die aan een kruipwedstrijd mee doet. Je weet wel. Waarin 3 baby's kruipend naar de overkant gaan, wie er als eerst ia wint. Ja dat. Dit is weird ik vergelijk mezelf als een baby.
Ik word weer onder uit geduwd en dit keer gaat hij op me zitten met een grijns. "Nee!" schreeuw ik als ik zijn flesje water zie. Hij grijnst. "Karim, ik zweer het je ik doe het nooit meer" zeg ik en ik zet mijn onschuldigste gezicht op. "Hmm" doet hij en hij doet het dopje open. "Als je mijn vraag goed beantwoord doe ik niks". "Oke meneer Benzema". "Wie is de beste spits van Real Madrid?" vraagt hij. Ronaldo. Duh. "Nou?". "Ronaldo?" zeg ik twijfelend. Hij kijkt me zonder niks te zeggen aan. "Wil je zelf het water over je heen gooien of moet ik het doen?" vraagt hij. "Ik doe het" zeg ik. "Dat begrijp ik". Ik pak het water en duw Karim om ver. Hij valt op zijn rug, als ik naast hem lig gooi ik het water over ons heen. "HalaMadrid!" roep ik lachend. "Kutwijf!" roept Benzema met een grijns.

We zijn naar zijn kamer gegaan en ik heb even snel gedoucht. Benzema heeft mij een trainingspak gegeven en de Ronaldo shirt en broekje liggen op de verwarming. We zitten op de bank met een deken om ons heen naar Chelsea-Arsenal te kijken. Ik sta op en kijk of het shirt al droog is. yup. "Ga je?" vraagt hij met een gaap. "Yes" zeg ik en ik doe mijn slippers aan. "oke". Ik pak het shirt en doe het in mijn tas. Het is tenslotte mijn eerste Real Madrid shirt. Ik loop naar hem toe en geef hem een knuffel. "Bye" roep ik en ik glip de de deur uit en bots tegen Marcelo. Een voetballer. "He" zegt hij. "Heey" zeg ik en ik loop verder. Ik kijk om en zie dat hij de kamer van Karim in gaat. De lift deuren gaan open en Cristiano stapt uit met een vrouw met blond haar. Ze heeft bijna niks aan. "Ik wist niet dat je aan strippers deed" zeg ik. Hij haalt zijn schouders op en zegt "Ik wist niet dat je aan Karim deed". Hoe weten ze dat hier, op de trainingspak staat toch geen benzema. Hij grijnst opeens "Adidas is de sponsor van Karim" zegt hij alsof hij mijn gedachten kon raden. "En deze trainingspak is natuurlijk van Adidas" vraag ik. "Yep". We kijken elkaar grijnzend aan als opeens de stripper "Gaan we nog naar je kamer crissie?" Zegt. Ik draai me hoofd zuchtend naar haar toe. "Verdien je hier veel mee?" vraag ik me hardop af. "Dat moet jij beter weten" zegt ze verwaand. Mijn mond zakt open. "Jij bent hier de stripper!" roep ik uit. "Ik duik niet met die Arroganto het bed in". "Adriana, ze is mijn nicht" zegt Cristiano. Oh. Ja. Ik lach awkward en ik druk spastisch op de lift knop. Ga open. Ga open. "Ik moet maar weer gaan" zeg ik met een rood hoofd. Cris kinkt met een klein lachje. Ik loop bija tegen de muur aan als ik in wil stappen. "pff, muur he?" zeg ik sarcastisch met een handgebaar en ik stap de lift in. "Adriana Ancelotti een van de beste Actrices en Models heeft zich voor schut gezet tegenover noobnicht Cristiano Ronaldo" mompel ik. "halamadrid" zeg ik sarcastisch en ik stap uit en loop naar me auto.

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu