"ADRIANA NOW!!" schreeuwt de coach en ik moet de catwalk op. Ik zet een stap en zie Miranda Kerr er net vanaf lopen met een knipoog naar mij.
Hoe deed je dit ook al weer, lachen, met je heupen heen en weer. Weer lachen...
Om me heen zie ik zo veel lichtflitsen dat ik bijna verblind word. Iedereen gilt mijn naam, schreeuwt om aandacht van mij.
FOCUS Adriana. Lopen, lachen, wijzen.
Ik passeer Justin Bieber die op de catwalk 'Boyfriend' zingt en hij slaat met zijn hand op me kont van de ienie minie onderbroek. Nog meer gegil als hij mijn hand vast pakt en mee loopt naar het uiteinde.
Ik poseer daar met Justin Bieber en bij het terug lopen doe ik de 'keep calm' van Cristiano Ronaldo. Het publiek gaat los. Gaat het om mij of om wat ik aan heb?
Dan zie ik hem zitten. Arroganto met Irina. Ik wijs naar hem en geef hem een lucht zoen met een knipoog. Irina is helemaal rood.
Nog 2 meter. Ik zwaai nog even wat voor gegil zorgt en ik stap de kleedkamer weer in en plof op de bank naast me en begin hard te lachen.
YES I DIDDDDD ITT!
Ik pak snel mijn mobiel erbij en wapp Cristiano "Nu jij nog babe hahahah".
Ik heb Cristiano nog steeds niet gezien. Niet na de show maar ook nu niet tijdens de after party. Hij was er wel voor uit genodigd. ik weet wel dat hij het heeft uit gemaakt want de gespreksonderwerp nummer 1 is 'OMG! Cristiano Ronaldo heeft Irina Shayk gedumpt voor Adriana Ancelotti' het is niet waar. Hij heeft haar niet gedumpt voor mij. Niemand zou zijn vriendin dumpen voor mij. Ook al sta ik in de top 20 knapste gezichten van de VS. zoals ik al zei niemand.
Ik begin heen en weer te lopen. Dit is weer zo'n avond waar op de muziek veel te hard staat, alles en iedereen plakt als je er aan zit, iedereen veel te veel heeft gedronken behalve jij, de paparazzi naar binnen is gedrongen met de camera in hun camouflage-zak met een gat erin. Het feit dat ik me verveel maakt het er ook niet beter op.
Er komt een meisje naar me toe en begint hysterisch aan me te trekken. "Jij hebt met Cristiano Ronaldo! geef toe!" roept ze uit. Ik wil haar net een antwoord geven als iemand anders het voor me doet. "Nee, ze voelt zich te goed voor mij" zegt Cristiano met een klein glimlach. Ik kijk hem samen met de Hypermeid met open mond aan. Ik om wat hij zojuist heeft gezegd de hypermeid omdat ze hem ziet? Whatever. "ik kon zelf ook wel antwoord geven" zeg ik. hij knikt sarcastisch "we moeten praten" zegt hij dan. "Waarom?" vraag ik maar hij trekt me al mee. Ik voel alle gezichten op ons gericht. En ik weet zeker dat er een paar foto's worden gemaakt met de camouflage-zak camera.
Hij neemt me mee naar buiten waar het regent en leunt tegen de muur aan. We staan onder een afdakje waarvan de lamp steeds uit en aan gaat. Hij pakt een sigaret en steekt het aan. "Je mag niet roken van mijn vader" zeg ik opeens. Ik had hem dat een keer horen zeggen in de telefoon. Hij blaast de rook uit en houd me de pak voor. Ik wil er net een pakken als hij hem weer terug trekt. "Jij mag niet roken van je vader" zegt hij met zijn blik strak op de mijne gericht. Hij gooit de peuk op de grond en gaat er met zijn hak op staan. "ik rook ook niet" zegt hij. "Ik rook alleen als ik hem stress voor iets" zegt hij maar de grond kijkend. "Cris, tell me" zeg ik en hij kijkt me aan met zijn puppy ogen en loopt rustig naar me toe...
Hij houd mijn gezicht in zijn handen en we zoenen. "ik hou van je" fluistert hij in me oor. Hij zet een stap achteruit en praat verder. "ook al maak ik steeds een rare opmerking of hebben we ruzie ik hou gewoon van je Adriana Ancelotti". Ik weet niet wat ik hier op moet antwoorden. Arroganto die mij de liefde verklaard. "Adriana wil je mijn vriendin zijn?" vraagt hij. Ik weet diep in me zelf dat als we een koppel worden dit och niet zal werken. Maar je kan het toch proberen. "Ja" wil ik zeggen maar ik bedenk me. Hij is een player. Hij houd niet van je. hij heeft t net uitgemaakt met irina en zoekt nu vervanging. "je hebt het ent uit gemaakt met Irina " zeg ik en ik zet een stap achteruit zodat de ruimte tussen ons groter word. Hij kijkt me awkward aan. "Ik krijg alles wat ik wil" zegt hij op een manier dat ik hem even geloof. "Nee" zeg ik. Hij kijkt me gekwets aan. "Ja" zegt hij maar ik zijn ogen zeggen dat ik gelijk heb. Ik wil weg lopen als hij mijn hand vast pakt. Ik draai me om en kijk hem aan. Hij lacht weer. Zijn Cristiano Ronaldo lach. "Addie ?" vraagt hij. "ja?". "je hebt een hele grote vlek op je kont". "je kijkt naar me kont?" vraag ik. Hij lacht nog steeds zelf verzekerd als hij zegt "Nu ik weet dat je me geloofd: ik zal hoe dan ook krijgen wie of wat ik wil". Ik loop weg en kijk op me kont. Shit. KUDDDKDKUDDDD!
--------------------------------------
Yess! 2 hoofdstukken voor vandaag! Cristiano heeft het eindelijk gezegt het leek wel jaren te duren. Voor mij dan. Ik ga waarschijnlijk overmorgen de volgende hoofdstuk publiceren of morgen als ik genoeg votes heb.Dus lieve lezers, read/vote/ comment!
Lots of love! Ik hou van jullie!! 💕💕.
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...