H48

654 15 1
                                    

Hi, ik wou deze hoofdstuk nog niet updaten maar ik dacht, dit is vet dus ik doe het gewoon bitches.


"Ancelotti, welcome to Verdant", zegt Robert als hij stopt met rijden en daarmee rukt hij me uit mijn gedachten. "Stap uit", zegt hij. Er komt een portier naar ons toelopen om zijn auto achter te parkeren. "Als ik 1 schrammetje op mijn auto zie, ben jij dood", zegt hij terwijl hij de portier aankijkt en gooit dan de sleutel in zijn richting. Ik besluit niet op hem te gaan wachten en probeer maar binnen de lopen, maar de twee mannen aan de deur houden me tegen.

"Hee meisje dit is de VIP-ingang. Ga maar in de rij staan", zegt de een.

"WEET JIJ WEL WIE IK BEN, KLOOTZAK?".

"Het is goed, dat heren, is mijn lieftallige stiefzusje", hoor ik iemand achter me zeggen, waarna hij een arm om mijn middel heen slaat. De man die net tegen me sprak wordt helemaal rood.

"Sorry meneer Davidsson. Euhm.. ik wist niet..-".

"Je bent ontslagen", zegt Robert en zonder een antwoord af te wachten, loopt hij met mij naar binnen.

"Hoe kan jij hem ontslaan dan", vraag ik me hardop af. Robert begint te lachen.

"Club van mijn vader", zegt hij daarna simpel.

"Ah, dat moest ik begrijpen. De mensen hier in dienst zijn niet zo slim Robbie" zeg ik.

"Nee, sorry Ancelotti. Hier in Miami doen ze niet mee aan de celebrityspelletjes" zegt hij terwijl we naar binnen lopen. "En ze doen voor al niet aardig tegen zulke als jou" zegt hij. Ik heb zin om er tegenin te gaan maar ik hou me in. Dit is bedoeld voor een leuk nachtje uit en niet voor 'hoe irriteer ik die klootzak' ook al zou ik hem nu zo graag tegen spreken.
Robert opent een deur en we lopen de club binnen. Het rook en maffe geur van zweet en drank komt me te gemoet. Ik moet toegeven het is mooi hier.

"Good job Rob" zeg ik tegen hem als we verder lopen naar de bar. Ik voel een sterk aantal blikken op ons maar voor al op mijn lieftallige stiefbroer gericht. Ik kijk hem stiekem aan en ik moet toegeven, ik snap dat sommige meisjes hem misschien aantrekkelijk zouden vinden. De minderheid dan.
We gaan zitten en Robert wenkt de barvrouw. Het is een vrouw van rond de 25 jaar en heeft pornoblond haar. Ze heeft een witte blouse aan met de eerste paar knopen open, boven haar blouse heeft ze een schort op met heel groot 'VERDANT'.


"Doe mij maar 1 whiskey" zegt hij tegen haar. Het meisje kijkt hem flirtend aan en ik vermoed dat er eerder iets gaande tussen hun twee was. "Wat wil jij?" Vraagt hij me en hij kijkt me zijdelings aan.

"Euhm. Ik wil wel een...". Wat zal ik nemen? "Doe maar een cola rob" zeg ik dan.

Hij kijkt me geïriteerd aan en zegt tegen de barvrouw "2 whiskey, Lola". dan keert hij zich om naar mij en neemt me in zich op. "Bitch, als je met mij uit gaat moet je je gedragen zoals van je verwacht wordt".

"Hoe wil je dat ik me gedraag Robbie?" Vraag ik uitdagend.

Zijn ogen beginnen te glinsteren en hij moet een lach onderdrukken als hij zegt "als een vrouw. Niet als een kind van 18 die net gehoord heeft dat haar crush een ander heeft". Op dat moment legt de pornoblondehaarbarvrouw de whiskey's op de bar. Ik pak het vast en drink het in een tuig op.

''Zo goed?'' vraag ik aan Robert die nog maar 1 slokje had genomen. ''Doe maar nog een whiskey, lola'' zeg ik zonder de oogcontact met Robert te verbreken. 

Ik zit op een van de tafel in een drukke club te dansen. Ik weet niet hoe laat het is, waar ik ben of met wie ik hier ben beland. Maar het voelt goed. Ik ben alles vergeten en ben niet meer de zielige meisje die altijd huilt. Ik ben nu een vrouw die staat te dansen, een vrouw waar iedereen naar kijkt. Ik kijk achterom en zie dat ik niet alleen sta te dansen. Er staat een jongen achter me die me om mijn middel vast houdt. Hij ziet er echt knap uit, hij heeft bruine ogen en blond haar. Zijn ogen zijn dezelfde kleur als die van Cristiano.

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu