H42

675 17 7
                                    

Eindelijk weer een update.. Sorry dat het zo onwijs kort en slecht is maar ik moest gewoon wat updaten. Enjoy 

''Waar gaan we heen? Waar gaan we heen?!'' Zing ik in de auto. Cristiano moet lachen en zet de radio nog harder- en geloof me volgens mij zat hij al op zijn alle hardst. Ik zet de radio uit en ga rustig achterover leunen. ''Oke meneer Ronaldo, ik zal geen enkel geluidje meer maken'' zeg ik met een kleine glimlach en ik sluit mijn ogen. 

''Hé! Ad? schat word wakker we zijn er'' hoor ik Cristiano zeggen. Als ik mijn ogen open zie ik dat het regent, de regen komt me al te gemoet omdat de deur van de auto open staat. ''Waar zijn we?'' vraag ik en ik kijk rond. Cristiano heeft blijkbaar geen geduld meer want hij tilt me op in zijn armen en sluit de auto. Ik graaf mijn gezicht in zijn leren jas dat naar hem ruikt om niet nat te worden door de regen en sluit mijn ogen weer voorzichtig. 

''Hier heen'' hoor ik iemand zeggen en een kleine 2 minuten later legt hij mij neer op een grote bed met een witte dekbedovertrek. ''We zijn er'' zegt hij en hij hij loopt de kamer uit. ''Hoelang sliep ik?'' vraag ik met een gaap als hij 5 minuten later weer terug komt. ''4 uur'' zegt hij en ik weet zeker dat hij grijnst. Ik ga rechtop zitten en zie dat we in een sfeervolle kamertje zijn beland met een grote tweepersoonsbed, aan het einde van de kamer zit een nachtkastje met een oude stoel. Verder zit er niks in de kamer dan alleen een paar schilderijen. Ik sta op en loop naar het raam. Ik kan niet veel zien door de regen maar zie wel dat we in een afgelegen gebied zitten vol natuur. Ik loop de kamer uit en kom in een ruime woonkamer met een sfeervolle zithoek vol kussens en er tegenover een openhaard. Ik loop langs de tuindeuren en kom in een kleine keuken terecht vol met versiersels.

''Het is hier echt schattig!'' roep ik naar Cris en ik loop de keuken uit en trek mijn schoenen uit. Dan plof ik neer op de bank. ''Hoelang blijven we hier?'' vraag ik en op dat moment kom hij aanlopen in een joggingsbroek en shirt van Real Madrid. ''Hoe lang jij wilt'' zegt hij schouderophalend. ''Het was meer voor de rust bedoeld, ik bedoel.. de laatste tijd zat je echt te stressen over je moeder en je vader.. enzo'' zegt hij. ''Oh'' zeg ik alleen maar en er is een awkward stilte. 

''We moeten zo boodschappen doen in het dorpje Glendale'' zegt hij na een tijdje. ''Ja is goed'' zeg ik. ''We moeten dus de bus nemen, de eigenaar van dit pand heeft mijn auto net naar de garage gebracht''. ''Ja, vind ik best''. ''oke'' zegt hij simpelweg en hij loopt de kamer uit. 

Een kleine uur later zitten we op een houtenbankje op de bus te wachten die eens in de uur komt. denk ik. Het is al gestopt met regenen en de zon schijnt met daarachter natuurlijk de regenboog. Cris zit naast me te nuriën en op de achtergrond is er vogelgezang. 

''Je moeders bruiloft is over 6 dagen'' zegt hij opeens naast me.

''Dus?''.

''Mischien bedenk je je en ga je erheen''. 

''Nee''

''Wat nee misscien bedenk je je ?'' zegt hij. 

''Nee Cris, ik bedenk me niet''

''Misschien wel'' 

''Nee. en hoe weet je dat?''  vraag ik.

''Internet''

''Hebben we hier internet?'' vraag ik verbaasd, 

''Waarschijnlijk wel'' zegt hij schouderophalend. 

''Oh my god, ik pak mijn mobiel!'' zeg ik blij. 

''Dan kan je nog lang zoeken'' zegt hij en ik hoor hem zachtjes grinekken. 

''Zeg me niet dat je me mobiel in die auto van jou hebt laten liggen'' zeg ik met een geschokken blik en ik kijk hem boos aan. Hij grijnst en drukt een kus op mijn lippen. ''Je bent zooo mooi als je boos bent'' zegt hij met een glimlach.

''Niet'' zeg ik blozend en ik wend mijn gezicht af. ''Jewel'' hoor ik hem zeggen en hij staat op en gaat midden op de kronkellige weg voor ons staan. 

''Adriana, ik hou van je!'' schreeuwt hij. Ohgod. Ik moet grinneken om zijn idioote houding. ''IK HOU VAN JOU'' schreeuwt hij nog eens. ''STTT!!'' sis ik. ''Straks hoort iemand het''. ''Denk je? We zijn in the middle of nowhere'' lacht hij en zijn lach echoot nog een paar seconden na...

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu