H35

658 14 1
                                    

--------------------------------------------
Een half uur gaat in stilte voorbij als Cristiano zich om draait. Hij schraapt zijn keel en zegt met een hese stem en kleine glimlach "leg het dan uit.. Addie"...
--------------------------------------------

💫POV Adriana💫
Ik moet even glimlachen, gewoon omdat hij tegen me praat. Hij ziet dat ik glimlach en ik weet aan zijn blik dat hij zijn glimlach onderdrukt..

Ik schraap even mijn keel en kijk naar de grond als ik begin met mijn verhaal.

"Nou.. Jij bracht me die dag dus naar huis nadat je vroeg of ik je vriendin wou zijn. Mijn vader was ook thuis en hij... Hij zag dus dat jij me naar huis bracht en toen vroeg hij of we iets met elkaar hadden..." Mijn ogen schieten vol als ik aan die dag denk en ik ga verder met mijn verhaal. "Ik antwoordde natuurlijk ja. Toen werd hij kwaad omdat... Hij vond dat jij...". Ik stop mijn verhaal even omdat Cristiano naast me gaat zitten en ik leun met mijn hoofd tegen zijn borst aan.. De tranen komen nu pas echt met grote dikke druppels. "Hij werd kwaad omdat hij vond dat ik niet goed genoeg voor je ben. Hij werd kwaad omdat hij weet dat ik er bijna nooit voor jou zal zijn... Omdat hij weet dat ik de slechte en jij de goede bent" zegt Cris zacht. Ik kijk hem aan en zie dat hij ook moet huilen. "Cris... Ga niet huilen" fluister ik en ik veeg zijn tranen weg. "Vertel verder" zegt hij en ik zucht. "Hij vond dat ik het huis uit moest als ik het niet met je zou uitmaken.. Karim kwam toen naar ons-". "Die klootzak" mompelt Cris. "Ja en toen zei hij dat ik bij hem moest intrekken" eindig ik mijn verhaal.

Cristiano trekt me opeens dicht tegen zich aan en we blijven een tijdje zo zitten.. "Je gaat het niet uitmaken he?" Fluistert hij zo zacht dat ik het nauwelijks hoor. "Nee. Nooit!" antwoord ik snel en ik voel dat hij grijnst.

"We gaan zo je spullen halen bij Karim en dan trek je bij mij in" zegt hij. "Goed plan" zeg ik en hij trekt me bij zich op schoot en begint me te zoenen.

"Je bent de eerste persoon die ik heb meegenomen naar mijn plekje" fluistert hij in me nek en ik voel overal kriebels. "Ben ik ook de laatste?" vraag ik en hij grinnikt. "Zo lang jij het aan niemand laat zien is het ons plekje". "Ahw" zucht ik en ik duw hem achterover en ga half op hem liggen. "Ik hou van je". "Ik hou ook van jou". "Beloof dat je voor altijd van me zult houden". Hij grijnst even "Ik beloof het Adriana".

--------------------------------------------
Lalaaaalaaaallaaaaallaaaaa. Kort hoofdstuk ik weet het maar de volgende zal wel wat langer zijn want dan heb je die bitch Jill. De dienstmeisje met wie ze had gewed wie er eerder weg zou gaan en nou Junior natuurlijk.. Oke :p

Votee:Comment pliesiee

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu