H3

1.1K 23 1
                                    

Het is de morgen naar de voetbalwedstrijd en ik kijk naar een paar tijdschriften. Dit meen je niet. Wie verzint er nou zoveel leugens, voor een knuffel denken mensen meteen dat ik met Karim heb. Ik sta op en pak een glaasje water.
Thomas heeft nog een paar dagen vakantie en ik kan niet in mijn eentje jobs aan nemen dus ik zal nog een paar dagen levenloos in huis moeten blijven. Ik kijk om me heen en ik zie opeens de fotoalbum van 10 jaar geleden op de kast. Ik loop ernaar toe en sla de eerste bladzijde open. Ik zie 3 kinderen een ijsje eten op straat. 1 jongen en twee meisjes. Stacey, Jack en ik.

💫 Flashback💫
Stacey, Jack en ik zitten op de stoep voor de ijswinkel van Jack's vader. Jack's vader heeft de ijswinkel geerft van zijn vader, en zijn vader weer van zijn opa. De hele familie is een ijsjesgek.We hebben alle 3 een ijsje in onze hand."Dus je gaat weer weg?" vraagt Stacey en ze likt aan haar ijsje. "Mijn moeder zegt dat ik een hoofdrol ga krijgen" zeg ik. "Je bent nog maar 11, dan doe je geen zulke dingen" zegt Jack en hij kijkt me aan met een frons in zijn gezicht. Hij haat celebrity en alles wat ermee te maken heeft. "Dat is juist cool Jack" zegt Stacey "ze word filmster net als haar moeder dat is toch beter dan voetballer zijn". Jack kijkt hopeloos naar Stacey en staat op. " Konijn voetballen?" vraagt hij aan mij. Hij noemt me konijn omdat ik een keer in konijnenstront was gevallen. Whatever. Ik kijk naar Stacey en ik weet zeker dat ze niet mee zal komen. Soms heb ik het gevoel dat Stacey mijn moeder is en jack mijn vader. Woah, diepe gedachten. Ik sta op en ren naar Jack. "Ik ben David Beckham!" schreeuw ik blij.

💫 end flashback 💫

Ik kleed me aan en pak de sleutels van de Ferrari. Ik ga de ijswinkel van Jack's vader opzoeken.
Ik rijd een half uur als ik voor de ijswinkel sta. Vroeger duurden het 5/10 minuten lopend.. Wat is het veel veranderd. ik zet mijn zonnebril af en stap uit de auto. Zou Jack hier werken? Zal ik naar binnen gaan? Ik aarzel even buiten en ga op de stoep zitten. Ik weet het niet. Ik aarzel even. Wat als hij mij niet herkend? Ik sta weer op en zet mijn zonnebril op mijn hoofd. hij moet me natuurlijk wel herkennen.
Ik haal een keer diep adem en ik loop naar binnen. Ik zie 2 mannen op een stoel zitten. Whut. God, didnt bless me. Ik kijk recht in de ogen van Arroganto. Yeah, Cristiano Ronaldo. ''Arroganto'' mompel ik voor ik het door heb en hij kijkt op. ''Addie'' grijnst hij. Jack draait zich ondertussen om en kijkt mij droog aan. Opeens verschijnt er een grijns op zijn gezicht en hij staat op ''KONIJN!'' schreeuwt hij blij. Ik vergeet even dat arroganto hier is en ik ren naar Jack en geef hem een knuffel.

We zitten met zijn drieën aan een tafel. Jack heeft mij mijn lievelingssmaak ijs gegeven. Mango :). Ik ben er achter gekomen dat Ronaldo hier elke donderdag naartoe komt om ijs te eten. En dat ze bevriend zijn met elkaar. We praten met zijn tweën over vroeger en ik kom er achter dat hij in zijn vrije tijd bij zijn vader werkt. Hij studeert nu rechten en hij heeft inmiddels een vriendin.

''Wat about Stacey?'' vraag ik naar een tijdje en zijn gezicht betrekt.

''Vraag me niet naar die bitch'' zeurt hij.

''Vertel'' grijns ik. Hij zucht.

''Ze is naar Hollywood verhuisd om topmodel teworden'' zegt hij. Ik begin te lachen en krijg de slappe lach. Stacey was niet een van de dikste, maar zij kon er oko wat van. Jack staat op om een klant te helpen en arroganto en ik kijken elkaar awkward aan.

''Dus, Karim zei dat jullie samen gaan trainen?'' vraagt hij.

''Ja'' zeg ik zo droog mogelijk.

''Sure, de hele team denkt dat Karim je heeft gefixt'' zegt hij en hij pakt mijn lepel en neemt een hap van mijn lievellingsijs. Ik kijk hem boos aan en hij grijnst.

''Dus?''.

"Dus, dat is niet zo'' zegt hij.

''Hoe weet jij dat?'' vraag ik.

''Ik weet dat''.

''Oke als jij dat weet'' zeg ik en Jack komt weer aanlopen. Opeens schiet me er een gedachte binnen dat ik met dezelfde lepel eet als waar hij aan gelikt heeft. en andersom.

''Hoe gaat het me me lievelingstante'' vraagt Jack. Ik kijk hem verbaasd aan en Jack wenkt dat hij het tegen Cristiano heeft.

''Goed'' mompeld hij.

''Irina?'' vraag ik opeens. Zijn vriendin.. Irina. ''Ik herinner me nog een show dat ik met haar had, iedereen noemt haar schaap'' zeg ik blij. Het is ook zo.

''Waarom?'' vraagt Jack grijnzend.

''Omdat we een show hadden en zei moest de schapenbont jurk aan'' proest ik uit ''Iedereen weigerde het aan te trekken behalve zei!''. Cristiano kijkt me eerst awkward aan en begint dan mee te lachen.

''Ik ga'' zegt hij opeens na een tijdje en hij staat op. ''En stalk me niet meer addie'' zegt hij doodleuk als hij de deur uit loopt. Ik sta meteen op en ren achter hem aan.

''Jij stalkt mij Arroganto!'' roep ik en hij stapt in zijn auto en doet zijn raam naar beneden.

''Ja addie, ja'' zegt hij sarcastisch.

Ik steek mijn middelvinger ''Go and fuck Schaap!'' roep ik. Hij schud grijnzend zijn hoofd en rijd weg...

Nadat Cris weg is praten Jack en ik nog even bij. "Jullie hebben wat met elkaar" zegt hij.

"Wat?" vraag ik geschrokken. Wat zouden wij gemeen moeten hebben?.

Jack grijnst "alle 2 eigenwijs" zegt hij met een betekenisvolle blik.

"hoelang kennen jullie elkaar?" vraag ik om van onderwerp te veranderen.

"2 jaar nu ongeveer" zegt hij. "hoe vind je het in Madrid na zo'n lange tijd?".

"Ik ben er nu anderhalf week en het bevalt me wel" zeg ik.

"Mijn ouders willen je vast ook wel zien, na zo'n lange tijd" zegt hij.

"Ja, tuurlijk" zeg ik aarzelend. 

"ben je er dan nog steeds?" vraagt hij.

Ik glimlach "je bent niet zo snel van me af, ik ben hier nog wel een tijdje"...

Vrijdag ochtend belt Thomas me dat hij maandag in Madrid is. Ik vertel hem wat er de laatste paar dagen is gebeurt en ik loop naar mijn kast waarin de huishoudster mijn kleren had gesorteerd. Wat moet ik aan doen naar een training vraag ik mezelf af. In ieder geval geen jurk. Ik pak mijn iPhone en besluit mijn vader te bellen.
De telefoon gaat 2 keer over en ik word alweer weg gedrukt. "Jezus" mompel ik in mezelf.
Ik loop weer naar boven en doe een korte spijkerbroek aan met een hemd erboven. Mijn haar doe ik in een staart en ik loop naar de auto. Dan ga ik toch naar hem toe?

Ik loop moeiteloos naar binnen. de bewakers kennen mij nu immers wel.  Ik loop naar de kantine maar daar zit bijna niemand. Ik besluit naar buiten te gaan. Misschien trainen ze wel buiten?

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu