H6

1K 21 0
                                    

"Irina shayk aan de kant gezet door GUCCI om plaats te maken voor topmodel Adriana Ancelotti" is wat er vanochtend toen ik wakker werd in de kranten stond. Ik heb mijn GUCCI baan aangenomen en heb nu al een grote doos met kleren op gestuurd gekregen. Cristiano zal vast boos zijn! Ik moet lachen om die gedachten. Thomas komt zingend de kamer binnen met een mapje in zijn hand. "Ancelotti, we moeten dit eens nodig door nemen. Ik heb de belangrijkste verzoeken er uit gehaald" zegt hij terwijl hij het mij aan geeft. "we moeten eens nodig je carriere bespreken". "Thomas kan je al die verzoeken voor een rolletje in een film weg doen?" vraag ik. "Je bent gevraagd als een bijrol in een film waar Britney Spears in speelt" zegt hij met open mond. "Het is geen hoofdrol"...

Het is donderdag en ik kleed me om om naar de ijszaak van Jack te gaan. Mischien ben ik zo op gewonden omdat ik weer dat Cris er ook zal zijn. Hij gaat er elke donderdag heen. Ik loop naar beneden en zie daar Thomas in de woonkamer zitten. "Dude, ga een film ofzo kijken in de bioscoop" zeg ik. "Ben te moe" zegt hij. Ook al hebben we een ingebouwde bios in onze huis. "Ik ben jullie ook tot last" zegt Thomas opeens. "Nee, helemaal niet we hebben 10 kamers vrij boven" zeg ik nonchalant. Hij lacht "Ancelotti, ik kan niet eeuwig bij je vader wonen. Trouwens jij ook niet". Daar zit wat in. "Dus je vind dat ik uit huis moet" vraag ik. "Nee, maar je kan niet eeuwig bij je vader blijven wonen. Ook al is hij er 3 kwart van de tijd dat je hier nu bent op zijn werk".

Ik loop de ijssalon binnen en moet glimlachen als ik Jack zie. "He!" roep ik blij. "Hey konijn!". Ik geef hem een knuffel en ga zitten. "Je ziet er leuk uit" zegt hij terwijl hij tegen over me gaat zitten. "Thanks bro". Hij glimlacht. "Jack, is Stacey er al?" vraag ik. Jack zei dat onze jeugdvriendin deze week zou komen. "Ja" zegt hij droog. "Is ze bij haar ouders?" vraag ik. "Haar ouders? Haar vader heeft haar moeder voor de 3e keer bedrogen" zegt Jack. Vroeger was het ook al zo. "Ja, ik weet het". "Haar vader is hem gepeurd, en haar moeder moet elke dag naar het ziekenhuis voor controle.". Ik kijk hem geschrokken aan. "Ja, ze heeft soms de neiging zichzelf van het balkon af te gooien" zegt hij droog alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Ik kijk Jack aan met een grijns. Dat joch is gewoon heel apart. "Waar blijft mijn ijsje?" vraag ik. "Tot uw dienst" zegt hij en hij staat op. Ik sta ook op en loop achter hem aan naar de toonbank. "Kan je lezen?" hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Cristiano. "Ja" zeg ik droog. "He" zegt Jack naast me. Cristiano loopt naar de toonbank en gaat er recht voor me op leunen. "Er staat: Toegang voor alléén personeel" zegt hij. Ik leun van de andere kant ook op de toonbank en zeg "Sinds wanneer hou jij je strikt aan de regels arroganto". Hij lacht "Sinds wanneer ben je de bitch van GUCCI geworden". "Jaloers dat ze mij boven Irina hebben gekozen?" vraag ik met een lachje. "Ik ben pas jaloers op jou als het je lukt om op de catwalk te lopen bij Victoria Secret". "Op wat wed je?" vraag ik. "Op.." hij grijnst "Oke, als jij dat niet voor elkaar kunt krijgen zet je Karim voor schut waar iedereen bij is" zegt hij. Dat joch is gek maar ik ben gekker ;). "Als ik dat voor elkaar krijg, dan maak jij het uit met Irina Schaap voor de paparazzi" zeg ik. Ik zie aan zijn ogen dat hij ervan schrikt maar hij laat er niks van merken. "Deal?" vraag ik. "Deal" zegt hij en hij steekt zijn hand uit en ik schud hem.
"Jongens zijn jullie klaar? ik heb de ijsjes klaar gemaakt" zegt Jack met 2 gesmolten ijsjes in zijn handen. "Ik heb er wel van genoten hoor, jullie 2 zijn samen heel dramatisch!". Fijn om dat ook weer te horen.

Het is vrijdag en ik loop de trainingscomplex binnen. Ik heb mijn Ronaldo shirt aan met een jogging broek en voetbalschoenen die ik gister nadat ik een ijsje heb gegeten bij Jack had gehaald "Hallo mevrouw Ancelotti" zegt de vrouw aan de balie. "Waar is Karim?" vraag ik. "Hij is over 10 minuten klaar met zijn conditietraining, ik kan u wel een pasje naar zijn kamer geven" zegt ze. Ik loop naar haar toe en pak het aan...
Ik stap uit de lift en loop door de gang naar de kamer van Karim. Als ik langs die van Cristiano loop hoor ik geschreeuw. "Cris, je kan haar niet verdedigen! Ze heeft mijn baan af gepakt?" roept een meisjes stem. Irina Shayk natuurlijk. "Jij bent echt een rare wijf! Ben je helemaal van Berlijn naar Madrid gevlogen om me dit wijs te maken!?" roept Cristiano boos "JIJ!, jij kan geen eens een baan voor je zelf regelen! ik moet het voor je doen!". "cris, dat is het niet! je komt op voor die slet!" roept Irina kwaad. Ronaldo begint te schelden en volgens mij trapt hij ergens tegen aan. De deur gaat open en Irina komt met een betraande gezicht naar buiten rennen. Als ze mij ziet kijkt ze me aan alsof ze me wil killen. Ze zet een stap in mijn richting en loopt dan met grote stappen weg. De deur staat nog open. Moet ik naar binnen gaan? Nee, Cristiano haat jou toch. Ik loop naar de kamer van Karim en hou de pasje voor de sensor. "piep" de deur gaat open en ik loop naar binnen en ga op de bank zitten. 'Jij komt op voor die slet!' hoor ik Irina's irritante stem in me hoofd. Ik sta weer op en loop de deur uit naar Cristiano's kamer maar de deur is helaas dicht...
Ik loop weer naar Karim's kamer en ga op zijn bed liggen. Opeens besef ik dat ik best wel moe ben. Ik sluit me ogen en hoor Irina weer schreeuwen 'Jij komt op voor die slet!'...
Als ik mijn ogen weer open zie ik Karim met een ontbloot bovenlijf over me heen hangen. "Wat? Zijn we nu al getrouwd?" vraag ik slaperig. Hij grijnst "Neuh, nog niet". "Jammer weer" zeg ik en ik ga overeind zitten tegenover een Karim met alleen een voetbalbroekje aan. "Lekker getraind?" vraag ik. "Yup, conditietraining". "Hoe ben je hier binnen gekomen?" vraagt hij. "ik stalk je! Wist je dat nog niet?" vraag ik nep geschrokken. "Je hebt zeker een pasje gekregen van Saskia?" vraagt hij. "Ik weet niet of ze Saskia heet maar ik heb een pasje gekregen". Hij staat weer op en pakt de shirt die op bed ligt op dat moment knalt de deur open en komt Cristiano naar binnen. Hij kijkt kwaad naar Karim. Dan kijkt hij de kamer rond en ziet mij. Op bed. Van Karim. Met mijn haren in de war. Karim. Met bijna niks aan. Ik. met zijn shirt. "Ancelotti wil je spreken karim" zegt Cristiano, Terwijl hij naar mij aan kijkt. "Ik heb hem net gesproken" zegt Karim. Cristiano loopt naar hem toe en sleurt hem mee "Hij wil je NU spreken" zegt hij. Ze lopen de deur uit en Cristiano knalt de deur dicht. Ik sta meteen op en wil de deur openen maar die zit op slot? wtf. Ik hoor ze schreeuwen en dan even later niks meer. "doe open!" schreeuw ik. "Karim, Ronaldo?!".

Ik zit hopeloos op de grond voor de deur als de deur opeens open gaat. Ik val bijna achter over en sta meteen op. Sergio Ramos staat voor me. Hij glimlacht maar zijn ogen staan ernstig. "Extra training, Karim moet tot 11 uur trainen dus je kan maar beter gaan. Ik moest het van hem zeggen" voegt hij er nog aan toe. "Ik weet dat je liegt" zeg ik. Hij zegt "Je weet ook wel dat je beter kan gaan". Ik weet niet waarom ik gehoorzaam maar ik loop naar de lift en druk op het knopje. Ramos kijkt me na tot ik in de lift ben en loopt dan weg. Het is hier nog maffer dan ik dacht.. Maar ik kom er morgen wel achter.

💫 Hé, even met mij. De schrijfster! ik ga vanaf nu niet meer alleen POV Adriana doen, zoals het in de hele verhaal was. Ik ga nu dus ook het verhaal vanaf de kant van Karim, Cristiano, Irina enz. schrijven!
Lots of Love x💫

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu