H31n

768 15 3
                                    

"Doe voorzichtig" zegt Cristiano als hij me s' avonds naar huis brengt. Ik buig me snel naar hem toe en geef hem een kus. "Hou van je" zeg hij waardoor hij me even tegen zich aan trekt. "Hou ook van jou" fluister ik in zijn oor.. Ik klim uit de auto en doe de deur achter me dicht. "Bye!" roep ik blij en hij geeft gas..

Blij loop ik naar de deur en haal mijn sleutels uit mijn tas. De deur zwaait open en ik zie mijn vader met een chagrijnig gezicht naar me kijken. Waow, hij is ook voor het eerst in jaren weer thuis. "Was dat Cristiano?" vraagt hij. "Ja" antwoord ik droog en ik wil langs hem heen lopen maar hij pakt mijn arm vast. "Hebben jullie wat met elkaar?" vraagt hij. Ik knik en trek me los. "Mag ik nu mijn kleren verwisselen?" vraag ik wijzend naar mijn nu inmiddels vieze witte jurk. Ik loop zonder op zijn antwoord te wachten naar boven en doe de deur achter me dicht. Is hij een keer thuis wil hij ene hele kruisverhoor.

Na het douchen ga ik op mijn bed zitten en wil net mijn mobiel er bij pakken als er op mijn deur word geklopt. "Adriana, uw vader wilt dat u naar beneden komt" hoor ik de stem van onze kok. "Ik ben bezig" roep ik geïrriteerd terug. Een tijd later hoor ik weer voetstappen, alweer onze kok. "Mevrouw Ancelotti u moet nu naar uw vader gaan" zegt ze. "Nee!" Roep ik geïrriteerd. "ADRIANA ALEXANDRA ANCELOTTI! NU NAAR BENEDEN" hoor ik de boze stem van mijn vader beneden. Boos sta ik op en loop stampvoetend naar beneden. "Wat is er?" vraag ik vermoeid als ik naast hem op de bank ga zitten.
"Ik sta dit niet toe" zegt hij.
"wat?"
"Je 'relatie' met Cristiano" zegt hij doodleuk. "En hoezo dat?" vraag ik. "Hij is geen goede partner voor jou. "Pap, hoezo is hij geen goede partner voor mij?". "Luister, voor Cristiano zal voetbal altijd maar dan altijd op de eerste plaats komen schat. Ik ken hem langer dan vandaag, jij zult altijd op de tweede plek komen. Dit werkt gewoon niet".
"Misschien veranderd hij" zeg ik en ik voel mijn hart sneller kloppen. "Cristiano zal voor niemand veranderen". "En hoe weet jij dat?" vraag ik geïrriteerd. "ik weet het en jij gaat het nu uitmaken" zegt mijn vader boos. "Nee". "Ja". "Nee pap ik ga het niet-". "BEL HEM OP EN MAAK HET UIT!" roept hij opeens kwaad. "Ik hou van-". "JULLIE ZULLEN NOOIT PRIVACY HEBBEN. NOOIT ZAL HIJ BIJ JOUW ZIJN. NOOIT ZAL HIJ BIJ JULLIE KIND ZIJN. VOOR HEM STAAT VOETBAL OP DE EERSTE PLEK" roept hij kwaad met een rood hoofd. "Nee pap! Zo is hij niet zo was jij vroeger" zeg ik voor ik me zelf tegen kan houden. Hij staart me een tijdje aan en zegt ldan "Ja klopt, daarom wil ik jouw beschermen. Ik was er nooit voor jouw als vader. Nooit was ik er voor Julia.." zegt hij en er rolt een traan over zijn wang waardoor ik ook moet huilen. "Pap". "Je bent pas weer welkom in dit huis na dat je het hebt uit gemaakt" zegt hij en met die woorden loopt hij de kamer uit. Even later hoor ik de deur dicht slaan...

Voor hem kwam voetbal toen en nu nog steeds toch ook altijd op de eerste plaats?! Waarom mag hij dit wel en Cris niet!? Misschien komt voor Cristiano voetbal niet op de 1e plaatst misschien veranderd hij..

De bel gaat en ik sta snikkend op. Mooi niet dat ik open ga doen. Ik loop naar de gang en wil net de trap op lopen als ik een bekend stem hoor. "Adriana doe open" zegt Karim aan de andere kant van de deur. Ik twijfel geen seconden en open de deur. Hij kijkt me een tijdje aan en vraagt dan "Wie heeft je dit geflikt?". Ik antwoord niet maar stort me in zijn armen.

--------------------------------------------
Dat ik 6 weken op vakantie ga en ik daar helaas geeeeeennn wifi heb betekend dat de volgende hoofdstuk pas over 6 weken is. ( sorrysorrysorrysorrysorrysorryx100).

Buttt ik ga wel verder schrijven dus als ik terug ben kan ik elke dag een nieuwe hoofdstuk oploaden.

Lotsoflovexx

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu