H36

676 16 2
                                    

💫 POV Adriana💫

We pakken mijn koffers uit de achterbak en lopen het huis binnen. Cris zet mijn koffers in de woonkamer en hij pakt mijn hand vast. "Wil je je kamer zien?" vraagt Cristiano glunderend. Ik wil zijn enthousiasme niet verpesten en ik doe met hem mee.

"Jup" zeg ik blij en hij trekt me mee naar boven. Hij loopt zijn kamer in en kijkt me grijnzend aan.

"En?" vraagt hij "Wat vind je van 'onze' kamer?". ONZE! ONZE! ONZE! hij zei onzeeeeeee! moehahahha. Ik vlieg op hem af en we vallen samen neer op bed..

"Godverdomme ik vroeg alleen wat je ervan vond! Ik zei niet bespring me!" schreeuwt hij lachend.

"Cris, je zei 'onze'. Ik mag doen wat ik wil met 'onze' kamer en met jou".

"Oh ja?".

"Ja" zeg ik en ik druk mijn lippen op die van hem.

Een tijdje later lopen we naar beneden. Ik ga op de bank zitten en Cris ligt op de bank met zijn hoofd op mijn schoot. Voorzichtig speel ik met zijn haar die vol met gel zit. "Weet je nog dat ik je vroeger een arrogante zak vond?" vraag ik. "Hoe noemde je me ook al weer? Meneer Arroganto ofzo?" lacht hij. "Arroganto" grinnik ik "geen meneer ofzo". "Ohja, en ik noemde jou Addie.. Nu nog steeds". "Nou je hebt me wel meer bijnamen gegeven". "zoals?" vraagt hij. Ik denk even na, "Hoer van Gucci bijvoorbeeld omdat je toen nog smoor was op Irrie Schapie" pest ik hem. "Ja helaas is het nu uit" plaagt hij me terug "ze was mooier dan jou". "Oeh, die kwam hard aan" zeg ik en ik kijk nors voor me uit ook al weet ik dat het een grap is.

Cristiano kijkt verbaasd naar mij. "Grapje Ad" zucht hij. zo is Cris gewoon. Hij zegt alles omdat hij weet dat iedereen hem toch zal vergeven. "ja, oke" mompel ik en net op dat moment gaat mijn ringtone af. Het is Thomas. "hi!" zeg ik als ik opneem. "Noterennn!" roept hij. "Wacht!". Ik doe het gesprek op luidspreker en ga naar 'notities' van mijn iPhone. "Ik luister". "Morgen dubbelepunt tien uur heb je reclamespot voor Guhl. Duurt tot vier uur. Om 6 uur heb je een etentje met mij en zal ik je de planning van komend week geven. Om 7 uur laat ik je me nieuwe appartement zien die ik samen met Kai heb gehuurd! Deal?". Ik noteer snel de laatste woorden en dan dringt het tot me door. "Thom, je gaat verhuizen?". "Ik kan niet eeuwig bij je wonen".

"Papaaaaa! Adrianaaaaa" schreeuwt Junior die de woonkamer komt binnen rennen achtervolgt door Jill met zijn speelgoedspullen. "Thomas ik moet ophangen" zeg ik snel en ik til Junior op en geef hem een knuffel. "Adriana" zucht Cristiano naast me.

"Wat?" snauw ik terwijl ik een kus op de wang van Junior geef.

"Mag ik mijn zoon ook een kus geven?"

"Ja tuurlijk" zeg ik. Hij kijkt me een tijdje aan met een blik van wtf.

"Mag ik hem ook vast houden als je dat goed vind?".

Ik moet even grinniken "Ja tuurlijk".

Hij pakt Junior van me af en geeft hem een kus op zijn wang. "Kijk maar niet naar Adriana, ze is jaloers op me" fluistert hij met een grijns zo hard dat ik het kan horen.

-------------------------------------------

Vote enn comment pleasee xx.

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu