H53

484 10 0
                                    


"ER ZIT GEEN BLOEDVERBAND TUSSEN ONS DUS WAAROM GEEN RELATIE?".

"Wow Ancelotti, rustig aan. Ik zei niet dat we een relatie hebben", zegt hij met een grijns, terwijl hij tegenover me op de bank zit.

"IEDEREEN DENKT DAT WE EEN RELATIE HEBBEN", Schreeuw ik naar hem. Hij zegt niks. Hij trekt alleen maar grijnzend zijn schouders op. Praten met hem heeft dus geen zin. Ik draai me om en besluit naar buiten te gaan voor wat frisse lucht. 

"Ancelotti".

"Wat is er?", Vraag ik.

" kom laten we wat praten".

"Gast ik heb net geprobeerd met je te praten"

"Nee, alles wat je deed was schreeuwen", zegt hij. Misschien had hij hier wel een punt. Ik ga weer op de bank tegenover hem zitten en kijk hem strak aan. Ik wacht af of hij wat te zeggen heeft.
Als hij na een paar minuten nog niks heeft gezegd, besluit ik het gesprek maar zelf te beginnen.

"Dus, waarom had je dat gezegd in je interview?", Vraag ik.

"Had ik wat gezegd in mijn interview?", Vraagt hij terug.

"Robert je bent niet dom, geef antwoord".

"Oke, maar als ik dit beantwoord, moet jij ook een vraag van mij beantwoorden. Wat ik je ook ga vragen".

"Oke, wat is je antwoord?" vraag ik.

"Ik dacht er gewoon niet over na, en ik dacht dat het jou ook niet veel zou boeien." antwoord hij onverschillig.

"Hoezo dacht je dat het me niks zou boeien?"

"Misschien omdat het toch al uit is tussen jou en Cristiano Ronaldo of misschien omdat we alle twee weten dat het toch nooit wat tussen ons wordt". Daar had hij gelijk in, ik moest niet zo erg zeuren.

"Waarom boeide het jou zoveel?" Vraagt hij als ik een tijd niks meer heb gezegd. Ik haal mijn schouders op.

"Ik heb nog steeds gevoelens voor hem. En dat zal ook altijd zo blijven" zeg ik zonder nadenken. Dit komt echt recht uit mijn hart.

"Altijd?".

"Tijd is het antwoord".

"Waarom heb je het dan uit gemaakt?" Dit is een vraag die ik niet verwacht had.

"Ik heb het niet uit gemaakt. Hij zei dat hij bang was om wat er zou komen als ik naar binnen gig na onze ruzie buiten. Ik dacht dat het de moeite wel waard zou zijn".

"En was het de moeite waard?".

"Ik heb mijn moeder nog niet gesproken". Ik werp even een blik op Robert en zie dat hij met zijn mobiel bezig is. Ik kijk later naar de tv en zie dat ze 22 jumpstreet draaien. Een van de beste comedy's die ik ooit heb gezien.

"Ik heb hem al gezien" zegt Robert grijzend.

"Ik ook".

"Ga je hem nog een keer kijken?" vraagt hij.

"Ik denk wel dat het de moeite waard is".

"Dat denk ik ook" antwoord hij en hij gooit een van de dekens mijn kant op, de andere pakt hij voor zichzelf en slaat het om zich heen. Nu ik zo zit met Robert besluit ik morgen ochtend mijn moeder te bellen. Zodat ze weet dat het goed met ons gaat. ik vraag Robert even te lachen. Hij vraagt niet waarom maar slaat de deken over zijn hoofd en geeft een grijns van oor tot oor. Snel maak ik een foto een plaats het op insta. ' 22 jumpstreet at home with the Davidson ' zet ik eronder en post het. Een klein uurtje later is de film afgelopen. Ik zet de tv uit en zie dat Robert al in slaap is gevallen. Ik pak nog even mijn mobiel erbij en kijk op Instagram. 34.679 likes en 3191 comments. Nog even scroll ik door een paar foto's en besluit dan te slapen. Het is al 2 uur geweest. Ik wil eerst naar mijn kamer gaan, oh wait de logeerkamer maar besluit dan op de bank te slapen.

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu