POV Adriana.
Na de fotoshoot voor Tommy Hilfiger loop ik door de straten van Madrid en -hoop- een taxi te vinden die me naar huis kan brengen. Cristiano bellen is onmogelijk, hij zit nu in de vliegtuig onderweg naar Engeland voor een championsleaugue wedstijd.
Ik loop langs een tijdschriftenwinkeltje en zie dat mijn moeder alle voorpagina's mooi versierd. Ik ben best wel nieuwschierig dus ik besluit even naar binnen te lopen om te kijken wat mijn zogenaamde moeder heeft uitgespookt.
Ik loop de winkeltje binnen en meteen komt er een vrouw op me afgelopen. ''Kan ik u helpen?'' vraagt ze, ik schud snel van nee en ga recht naar de tijdschriften die ik moet hebben. ''Julia verloofd met ex-voetbalspeler en zakenman David Davidson'' oh my god. Meen je die?!
Even sta ik versteld.. Mijn moeder is verloord..
Mijn moeder is verloofd met een andere man dan met mijn vader.
MIJN MOEDER IS GEWOON FACKIN VERLOOFD.
''Gaat alles goed?'' hoor ik naast me. Ik adem een paar keer diep in en snuif het weer uit. ''Euhm. je ziet er niet echt goed uit,,''. Ohnee. Ik voel de eerste tranen al opkomen. Waarom mam waarom? ''Ja ik weet het, het is echt erg voor je''. Wat lult hij dan weer?
Ik draai me kwaad om en duw hem aan de kant. ''WAT IS ERG VOOR ME?'' schreeuw ik tegen de jonge met lichtblauwe ogen .''WAT WEET JE?! WAT WEET JE OVER ME'' schreeuw ik en overal om me heen verspreiden de mensen om me heen. ''Meid, sorry maar ik kan er ook niks aan doen?''.
''Wat lul jij alsjeblieft? HET IS MIJN MOEDER JA?! JA?! ZE IS VERLOOFD'' de tranen stromen inmiddels al over mijn wangen en de jongen probeert me dit keer te troosten.
''Kijk, je hoeft niet van me te houden, ja oke, ik wil ook niet dat mijn vader trouwt met die moeder van je''.
Ik kijk hem ongelovig aan. ''Je vader?''.
''Ja mijn vader is David Davidson, en jij bent Adriana Ancelotti'' grijnst hij. #Fackmylive. Serieus Fack dit allemaal.
Ik kijk hem versteld aan. Hij grijnsd, nog steeds. Kwaad duw ik hem aan de kant en ren door de mensenmassa naar buiten. De tranen stromen over mijn wangen.
''Wacht!'' hoor ik achter me. Ik zet het op rennen en sla de hoek om. Ik wordt door mijn arm vast gepakt en kijk weer in de lichtblauwe ogen. Hij wil net wat zeggen als ik mijn arm weg ruk en verder loop.
Een tijd later lig ik als een levenloze die geen tranen meer heeft in mijn pyjama voor de tv. Ik moet alles even later doordringen. Die jongen die ik net zag is mijn toekomstige stiefbroer. Mijn fackin stiefbroer. De zoon van David Davidson en mijn moeders stiefzoon. Ah, ze heeft eindelijk een zoon van wie ze lekker kan houden. Ze zal wel blij zijn geweest. Een man die ex-voetballer was en nu zakenman is met eigen winknelketen Davidson.
Ik pak mijn mobiel van de salontafel naast me en typ in op google 'David Davidson Children', Meteen komen er beelden van zijn zoon. Ik klik op een foto waar hij met een ontbloot bovenlijf geposeerd staat. 'Abercrombie & Fitch' staat er boven. Dus hij doet moddelenwerk? Ik klik verder op de foto's en kom op een fansite voor de Roby's. Hij heet dus Robert George Davidson,. Gadver wat een deftige naam. Ik scroll snel verder naar zijn foto's. Main, dit is serieus erg, hoe kunnen meisjes hem zo knap vinden?
Ik ga terug naar google en typ weer Davidson in. ik zie een foto van een meisje met een bikini aan die heel erg op Robert George Davidson lijkt. Ik klik op de foto en kom op een sportsite. 'Rachel Juliet Davidson: Ik ga alles op alles zetten om de gouden maidalle' staat er boven haar naam. Is mijn toekomstige stiefzus een sporter? Als ik verder naar beneden scroll kom ik tot conclusie dat ze professionele surfer is.. ik mag haar nu al niet, ze staat op alle foto's zo zeker van zichzelf.. Alsof ze nu al denkt dat ze een betere dochter is dan ik.
Kwaad smijt ik mijn iPhone tegen de bank aan en even later valt het stuiterend op de grond.
"Gaat alles goed daar?" hoor ik Helen van de keuken schreeuwen. "Beter kan niet" schreeuw ik sarcastisch terug en ik begin te ijsberen rond de woonkamer.
Oke, ik moet gewoon de tv aanzetten. Gewoon om te kijken wat de paparazzi als leugen verzonnen heeft.
Even later lig ik weer levenloos op de bank naar mijn eigen face op tv te kijken. Op precies te zijn naar hoe ik flip naast Robert George Davidson. Ik schaam me dood dat dit als 'Shock!' op tv komt. zeker weten. Voor al dat er 'Stiefbroer en zus kunnen elkaar niet uitstaan' bij staat want we zijn -nog niet- stiefzus en broer ja!?
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...