H22

826 18 0
                                    

Cris opent de deur en we stappen naar binnen. Ik kijk naar Cris en zie dat hij moet glimlachen. Hij is blij dat hij thuis is. "Junior!" roept hij. En hij loopt weet weg, hij loopt naar de woonkamer en gaat naar de grote inloop keuken waar een vrouw in een schort staat te werken. "Cris!" roept ze blij.

Het is een vrouw van rond 45 dus ik hoef niet bang te zijn dat ze hem van me afpakt.you idiot, Adriana je hebt niks met hem.

"Helen!" roept Cristiano blij en ze omhelzen elkaar. Zo'n knuffel wat bekenden elkaar altijd geven. Een lange knuffel. Zou ik ooit iemand zo'n knuffel hebben gegeven?

Helen draait zich na het omhelzen om en kijk mij blij aan met haar blauwe ogen. "Jij moet Adriana zijn" zegt ze. "Ja" knik ik en ze komt op me af lopen, haar bruine krullende haren springen op en neer als ze naar mij toekomt en me een knuffel geeft. Ik kijk Cris vragend aan. Hij lacht en zegt "Dit is Helen, onze kok. Ze werkt al ongeveer 7 jaar voor mij". "Jaja het is al 7 jaar hé" zegt ze. "Waar is Junior?" vraagt Cris.

Waarom noemt hij zijn zoon überhaupt Junior, ik vind het wel een leuke naam hoor. Ik snap et ook wel, stel dat ik mijn dochter -als ik die krijg dan- Adriana zou noemen. Zo van "Adriana kom we gaan eten" weird.

"Hij is boven met Jill aan het knutselen dacht ik" zegt Helen. Wie is Jill? "ik dacht dat je eerder kwam" zegt helen en Cris haalt zijn schouder op. "Ik ging eerst langs bij Adriana". Helen lach blij naar ons. "Kom je mee?" vraagt Cris aan mij en we lopen naar boven. "Cris?" vraag ik. "ja?". "Waarom ben je niet eerst naar huis ge gaan maar heb je mij opgehaald?" vraag ik. "Ik had je gemist" zegt hij en hij kijkt me even aan. Awh.

We lopen een kamer in, Cristiano Junior zit daar samen met een meid van rond de 25 te knutselen. Als hij zijn vader ziet glundert hij helemaal. Hij staat op en rent naar Cris. "PAPAA" schreeuwt hij blij. De kindermeisje of oppas of idk wie het is staat ook op en loopt naar de twee jongens toe. ZE TOONT GEEN ENKEL AANDACHT AAN MIJ ALSOF IK GVD NIET BESTA. hum, misschien is Cris stiekem getrouwd met haar wAnt ze lijken best wel op een happy familie.

"Hey" zegt ze glimlachend en geeft Cris een knuffel. Ondertussen kijkt Junior me verbaasd aan met open mond. "Hoe heet jij?" vraagt hij met een Portugese accent. "Adriana" zeg ik. "Adriana wat doe je in mijn huis?" vraagt hij. "Ophouden" zegt Cristiano en hij tilt Junior op. "Adriana is een vriendin" zegt hij. "Is ze aardig?" vraagt Junior. Cristiano kijkt me lachend aan. Oh ik haat et als hij me zo lief aan kijkt. "uhumm, nee meestal wil ze me in elkaar slaan. Maar ik hou toch van haar" zegt hij. WOPPWOOP! een hele liefdesverklaring! Nou eigenlijk niet. Die bitch Jill of whatever kijkt me echt awkward aan. Dit verstoord het moment of ik verstoorde net haar moment.

"Gaat ze mee naar zwemles?" vraagt Junior. Cristiano kijkt me vragend aan, "kom je mee addie?" vraagt hij. Ik kan het niet laten om ja te zeggen. omdat 1.Jill me echt heel kwaad aan kijkt en 2. ik wil Cristiano's sixpack zien. Woopwoop. "Ofcourse kom ik mee" zeg ik en ik werp een blik opzij naar Jill. HAHAHA. ze ontploft bijna. Cristiano ziet dat ik naar haar kijk en dat ze bijna ontploft en glimlacht dan even naar mij. "Jill jij kan dan beter war anders doen nu Adriana mee komt hoef je niet mee" zegt Cristiano. "ja vind ik best" zegt ze en ze loopt de kamer uit...

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu