H8

1K 23 1
                                    

💫 POV Adriana💫

"Thomaaassss, Thomaass, Thomas" roep ik terwijl ik huppelend alle kamers onderzoek waar hij kan zijn. "Thommie?". Waar is die knul. Ik moet hem snel over Cris vertellen. Sukkel, het is 8 uur in de ochtend.. Misschien slaapt hij nog, idioot. Of hij slaapt niet. Dit zijn diepe gedachten. Wat doe ik eigenlijk. Wat als een ezel paart met een vos? Ik word gek. Ik grijns even. Dit gaat te ver.

Ik loop met de trap naar de 3e verdieping van onze villa. "Thomas?". Nope. Ik besluit weer naar beneden te lopen en ga op de bank liggen.

Zal ik Cristiano wappen? Nee. Hij zou mij dan al hebben ge appt. Wat als hij mijn nummer niet heeft. Hij heeft zijn nummer in mijn iPhone gezet. Maar misschien mijn nummer niet in die van hem. Adriana, seriously? Dit gaat te ver. Opeens springt mijn beeldscherm open. "Babe: Was je nog van plan iets te sturen Addie?". Arroganto heeft zichElf in mijn iPhone gezet als 'Babe'. Idioot. Ik ontgrendel mijn iPhone en begin te typen. ":No, babe 👍" stuur ik. "...is aan het typen" komt er onder zijn naam. "😱😱😱" stuurt hij en ik grijns. ja 😱 idd. "Heb je nog aan de weddenschap gedacht?" stuurt hij. Nee, maar er zit toch geen houdbaarheidsdatum bij. "No, hoe lang heb ik nog de tijd?" stuur ik. Dom Adriana, dom. Wat als hij 1 dag zegt? "2 weken?". Te vroeg! Ik begin met typen en stuur hem "is goed, babe 😃" en dan moet je wel weten dat 'Babe' 100% sarcastisch is. OhSarcasme!

Alarrmmmmm! Thomas is nog niet terug en het is al 01;33. Ik heb hem al voor de honderdste keer gebeld. Mijn vader kan ik nu ook niet storen. Jack, weet niet wie Thomas is. Cris, krijgt een hartverzakking door het lachen als ik het hem vertel. Karim, no way. (Ik heb zijn nummer wel, maar nog nooit ge wappt) verder heb ik NoFriends voor zulke ernstige momenten. Ik bedoel ik kan Beyoncé, Kendall Jenner, Victoria Beckham wel bellen but youknow ik heb er niks aan.

Ik loop al de hele avond te ijsberen door de woonkamer. Thomas... als hij komt kill ik hem...

Ik blijf nog een tijdje op hem wachten. Maar als het 3 uur is geweest, na 5 bekers koffie en 2 waterijsje vind ik wel dat ik het verdien om te slapen.

💫 POV Cristiano 💫

Ik word langzaam wakker en ik draai me om op me zij als ik iemand aan stoot. Mijn hoofd bonkt op en neer. Kater. Ik knipper met mijn ogen een paar keer tegen de felle zon die op me schijnt en kijk dan naast wie ik lig. Een blondine. Nee 'de blondine' van gister. Ik grijns kort als ik weer aan gisteren denk. Sergio en ik, waooowww. De killers van de nachtclub! Ik de blondine, hij de brunette zoals altijd. Ze zijn jammer genoeg allemaal een 'tussendoortje' zoals ik het zeg. Een eendagsvlieg, ze zijn alleen geschikt voor één nacht. Niet meer.

Ik ga voorzichtig overeind zitten en neem een slokje water uit de fles op mijn nachtkastje. De blondine word ook al wakker zie ik. Je weet geen eens hoe ze heet, idioot. Moet ik dat weten dan.

Ze glimlacht naar me als ze me ziet. "Hi" fluistert ze verleidelijk. op dat moment dringt het tot me door! Ze heet Abby! here you go Cris! Dit ga ik doen zonder haar hart te breken. "Abby, Ik. We. Ik kan dit niet doen" mompel ik. Ik zie aan haar gezicht dat ze verbaasd is. "Het spijt me". "Ik heet Claré" zegt Abby en ze kijkt me achterdochtig aan. "Ik weet het maar, je bent voor mij maar... Een nacht Abby" zeg ik en ik hoop dat ze het begrijpt. Ze kijkt me aan met een frons op haar gezicht. Best wel grappig, het dringt nu pas tot me door dat ze naakt is. Jij bent een IDIOOT Cristiano Ronaldo. Haha. Abby staat opeens op en ik schrik me dood omdat ook al wist ik dat ze niks aan het, ze hoeft toch geen schijnbeweging te doen? ik bedoel, ze kon me bespringen?! toch?! "Klootzak!" roept ze terwijl ze haar onderbroek aan trekt. "Jij bent een klootzak!". Ze heeft haar BH in haar hand en zwaait er boos mee in het rond. ONGEMAKKELIJK! "Abby, ik hou van iemand anders" zeg ik. Van wie hou je Cris? "JA DAT MERK IK JA! IK BEN GEEN GVD HOER" roept Abby boos. "EN IK HEET GODVER DE GODVER CLARÉ. CLARÉ!". Ze pakt haar overige kleren bij elkaar en knalt de deur dicht bij het weg lopen.
Oh, ze heet Claré. Niet Clare en ook niet Abby ;).

💫 POV Adriana 💫

Ik was al vroeg wakker en ik heb geprobeerd Thomas te bereiken maar hij nam weer niet op. Where the fuck are you? Stuur me op het minst een sms! Ik heb morgen een modeshow voor Ralp Lauren en niemand is hier te bekennen. Had ik trouwens al gezegd dat ik maar heb besloten in bad te gaan met een paar tijdschriften. Nee? dan weet je het nu.

Ik moet lachen als ik zie wie er op de cover staat. De enige echte: Arroganto!. Arroganto met een half naakte meisje. Ik grinnik. 'Playboy weer bezig!' staat erboven. Ik zou nu eigenlijk Irina's gezicht moeten zien. Whatever. Hij gaat het toch binnenkort uitmaken. Tenminste ik hoop het, zou wel grappig zijn.

Opeens knalt mijn deur open en Thomas en nog een andere jongen komen lachend binnen. "Schat!" roept Thomas. De jongen naast hem stoot hem aan "Moet ik jaloers zijn froetie?" Vraagt hij. Thomas slaat zijn armen om zijn middel "No, je bent de enige liefde voor me Kai!". ze kijken elkaar grijnzend aan en de jongen, kai dus, legt zijn hand op Thomas's nek. Ze bewegen hun hoofd naar elkaar en beginnen te zoenen. Idioten.

"Jongens?" zeg ik aarzelend en Thomas draait zich meteen naar me toe. Hij loopt naar me toe en gaat aan de rand van het bad zitten, Kai gaat naast hem zitten. Ik moet je er aan herinneren dat ik helemaal naakt ben. "Ancelotti, ik moet je iets vertellen!" roept Thomas blij terwijl Kai zijn nagels bestudeert.

Ik kijk Thomas vragend aan. Hij straalt gewoon. "Ik ben net gebeld, en als je vol doet aan alle eisen dan mag je over 3 weken mee lopen met VICTORIA SECRET!". You did it Girl!

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu