💫POV Cristiano 💫
Ik loop na de conditietraining naar mijn kamer en ga snel douchen. Na het douchen ga ik op mijn bed liggen en kijk op de klok. 21:56. Ik blijf een tijdje zo liggen en besluit dan mijn mobiel erbij te pakken. 11 gemiste oproepen van Adriana staat er en 1 wapp bericht. Ik open het wapp bericht. Ze vraagt of ik naar Jack ga.. Het is rond 9 uur verstuurd ze zal vast wel weer thuis zijn..
Even later heb ik mijn kleren aan gedaan en besluit ik om naar huis te gaan. Ik heb Adriana al een paar dagen niet gezien. Ik verlaat het trainingscomplex en stap in mijn auto.
Als ik thuis kom roep ik een paar keer Adriana bij haar naam. Ze reageert niet. Ik loop naar de bovenverdieping en loop richting onze kamer. "Schat? Ben je thuis?" geen reactie. Ik leun in de gang tegen de muur aan en bel haar 2 keer de derde keer neemt ze op.
"Hhoooooooooooii Crissie" gilt ze. Op de achtergrond hoor ik muziek en allerlei mensen schreeuwen.
"Waar ben je?" vraag ik.
"Wat?!" gilt ze in de telefoon.
"Adriana, waar ben je?! Ben je dronken?".
"Hahaaaha, dronken? Nee... Laat me los! Ik zei laat me los".
"Wat is er?! Adriana?".
"Er is niks Crissie ik voel me goed echt wa-"
"Ik kom je ophalen. Geef je adres".
"Nee hahaha. Jij belt me al eeuwen niet meer! En nu boeit het je waar ik ben? do-" krijst ze in de telefoon en er word opeens opgehangen.
Waar de fack is ze?!. Ik wacht tot 3 uur om te kijken of ze nog thuis komt maar dan val ik op de sofa in slaap...
💫POV Adriana 💫
"Jackkkkkkkk?!" roep ik. We zijn nog steeds aan het feesten maar ik kan Jack nergens vinden. Ondertussen bonkt mijn hoofd alsof het elk moment uit elkaar kan vallen. Ik voel me zo duizelig.. Ik knipper een paar keer met mijn ogen als ik zwart begin te zien. "JACK!" roep ik en als ik weer knipper zie ik een kale man grijnzend voor me. Van angst kan ik niks meer doen. Het word weer zwart voor mijn ogen en galmt de loeiharde muziek in me oren. Ik wrijf een paar keer in me ogen en als ik weer open houd de man mijn hand vast... wtf?! De man haalt neer en ik val met mijn hoofd tegen de grond aan...
Als ik wakker word ben ik in de slaapkamer van iemand... Oh My God. Ik sla de dekens van me af en zie dat ik gelukkig nog wat aan heb. Het is een pyjama, maar niet de mijne. Waar ben ik. Ik ben toch niet verkracht.. Nee. Nee tuurlijk niet. Ik sta voorzichtig op en loop met volle zenuwen naar de deur.. Shit Shit Shit. Ik ga met mijn hand door mijn haar en voel verband op mijn hoofd.. Oh. Ik adem een paar keer diep in en uit en open de deur dan voorzichtig. Ik zet een stap in de ruime mosgroene hal vol met schilderijen.. "Je bent wakker!" hoor ik een vrouwenstem achter me gillen.
Even later zitten Tante Kim(de moeder van Jack), Oom Leo, Jack en ik aan de salontafel te ontbijten. Jack had me gister dus gered net op moment toen de man me sloeg en ik op de grond viel.
"Gelukkig was onze Jack er" zegt Tante Kim terwijl de tafel maar blijft vol stromen met allerlei lekkernijen. "Ja bedankt" zeg ik blozend aan Jack die tegenover me zit. "Jack verteld veel over je" zegt oom Leo met een lach. "Pap.." zucht Jack en ik moet een grijns onderdrukken. Wat lief. "Jaja! Jullie speelde vroeger ook al zo vaak met elkaar-". "Mam oke" onderbreekt Jack haar maar ze gaat verder "Jullie konden geen één dag zonder elkaar". Iedereen lacht beleeft en Tante Kim gaat dan eindelijk aan de volle tafel zitten. "We kunnen beginnen met het gebed" zegt oom Leo en ze gaan alle 3 met hun handen gevouwen en hun ogen gesloten zitten. Ik weet niet wat ik moet doen dus doe ik maar mee maar dan wel met mijn ogen open. "Lieve vader..." begint oom Leo. Ik kijk hem verbaasd aan als ik een voet krijg van Jack onder tafel. Ik kijk naar zijn gezicht en zie dat hij zijn ogen ook niet gesloten houd. Vroeger was het ook altijd zo dringt het tot me door en ik grijns even. "Amen" eindigt oom Leo het gebed en we beginnen te eten.
Ik trek mijn jas aan over de pyjama van jack die ik nu aan heb en bedankt Jack, tante Kim en oom Leo nog een keer. "Kom gerust nog een keer langs meid!" roept tante Kim en we stappen in de auto op weg naar het huis van Cris.
"Sorry voor mijn moeder" zegt Jack blozend. "Maakt niet uit, gelukkig begon ze niet over die keer dat we naakt door het huis rende" grinnik ik en hij moet lachen.
---
Ik steek de sleutel in de slot en Jack en ik lopen het huis in. Ik vroeg of hij nog een kopje koffie of whatever wou drinken en hij vond het goed. Er is toch geen madafaka iemand thuis op Helen na...
"Geef je jas maar" zeg ik tegen Jack en ik hang het op. Dan lopen we naar de woonkamer en tot mijn verbazing zie ik Cristiano met een vermoeide gezicht en zijn haren door de war op de bank zitten. "Waar de fack was je?" Vraagt hij nors "en waarom heb je je pyjama aan?".
"Ik was met Jack naar een club gegaan".
"Met Jack?" vraagt hij met opgetrokken wenkbrauwen. Ondertussen komt Jack ook naar binnen en gaat zenuwachtig naast me staan.
"Ja, hij is mijn beste vriend".
"Oh, ja tuurlijk. Je was fackin helemaal dronken! kon je vriend je niet even naar huis brengen?!" schreeuwt hij.
"Wat boeit het? je was toch niet thuis" zeg ik.
"IK BEN NU TOCH THUIS!".
"NEE, JE BENT NOOIT THUIS. NOOIT. WAAROM WOON IK NOG BIJ JOU".
"OOH ALS HET JE NIET BEVALT GA JE TOCH LEKKER BIJ JACK WONEN?"
"ALS JE DAT WIL GA IK WEL".
Hij haalt zijn hand door zijn haar en staat frusterend op.
"Nee niet gaan, ik ga" zegt hij kortaf en hij loopt richting de deur. Als hij langs mij loopt schuurt zijn schouder ruw langs de mijne...
--------------------------------------------
NoooooooooooNoooooooNoooo denken jullie nu hahha. ja ik denk het ook. Oh shit. Ik ben nooit goed in dit soort dingen. Ik bedoel a/n schrijven. Dus nu lul ik maar wat. Zie me niet als een slechte mens omdat ik alleen vote en comment onder elk hoofdstuk zet. dit komt omdat ik niks weeet. Lezen jullie nog? Nou. Dit was een lang hoofdstuk hea.. oke bye. xd
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...