Pov Cristiano
''Potje FIFA?'' vraag ik aan Karim die tegenover me zit. Hij twijfeld zie ik aan hem maar hij knikt dan ''kom maar op''. We gaan naast elkaar zitten op de bank en kiezen een team uit. Hij is Frankrijk en ik Portugal. ''Beginnen?'' vraag ik naar een tijdje awkward stilte. ''oke'' zegt hij net zo droog terug.
Het gaat van 1-0 voor Karim naar 3-1 voor mij, laatste minuut scoort Karim nog en het eindigt 3-2. ''Gefeliciteerd met de overwiniiininggg!'' zingt hij met een valse stem. Ik moet lachen. ''Bedaaankktt'' doe ik hem na en hij geeft me een stomp in me zij. Het is weer stil en alle 2 zitten we naar de herhaling van de wedstrijd te kijken. ''Mooi gescoord'' zeg ik als zijn goal voor Frankrijk voorbij komt. ''dankje'' mompelt hij. ik tik met mijn vingers op de tafel.
Ik moet het goed maken, voor Addie.
''Sorry bro'' mompel ik zo zacht dat ik bang ben dat hij het niet heeft gehoord. ''Spijt mij ook'' mompelt hij net zo zacht terug. Ik schraap mijn keel ''vrienden?'''. Hij knikt en vraagt ''je doet het voor Adriana eah? zei wou dat je het zou goed maken met mij''. Ik zeg niks, is het dan zo opvallend? ''Ja dus'' zegt Karim. Ik mompel iets van ja binnensmonds. ''Vind je haar dan zo leuk?'' vraagt hij, WWUWW, waar gaat dit gesprek heen.. ''Ik vind haar leuker dan dat jij haar vind'' zeg ik en hij lacht hard op. Karim is back dus ik ook. ''Je bent bang dat ik haar krijg'' zeg ik langzaam. Hij kijkt me woest aan. ''Jij hebt haar nooit gehad ik wel'' zegt hij. Ik bal mijn vuisten en hou me tegen om niet op hem af te lopen. ''Nee fout, voordat jij haar kende was ik al met haar'' zeg ik en ik probeer rustig in en uit te ademen. ''Wat? Alleen gezoend?'' zegt hij met een geammuseerd glimlach op zijn gezicht. Ik zeg niks en hij lacht nog harder. HIJ KAN ME ZO KWAAD MAKEN. ''Ik meer'' zegt hij. ''Ik geloof je niet'' zeg ik. ''Ik heb aan haar gezeten''. ''Niet''. ''Oh je wel, ik was jou voor''. Ik sta met een ruk op en loop kwaad op hem af, ''JIJ GVD FACKING MOGOOL''.
''Cristiano'' hoor ik de stem can Carlo Ancelotti naast me. Ik sta nog steeds woedend tegenover Karim als ik word weg ge duwt door Carlo Ancelotti. ''JIJ GAAT ZIEN!''' schreeuw ik en ik loop woedend weg.
Sorry Add, maar ik kan niet vrienden worden met de man die van jou houd.
Pov Adriana
Het is donderdag, dus ijsjesdag bij Jack! Dringt het tot meer door als ik wakker word. Ik sta met een ruk op en krijg daardoor zwarte vlekken voor m'n ogen. Als ik mijn iPhone heb gepakt zie ik dat Thomas me 2 keer heeft gebeld en een wapp heeft gestuurd. 'Morgen 10 uur heb je fotoshoot voor cover Vogue' staat er in. Ik kan dus niet met Karim trainen..
Zou Cris en Karim al een beetje bevriend zijn met elkaar?
Ik loop naar mijn inloopkast en trek fatsoenlijke kleren aan, ik ga nog even naar de sportschool en daarna ga ik meteen over naar Jack om een ijsje te eten.
Als ik naar beneden loop zie ik een zwarte mercedes voor de deur staan. Ik trek snel mijn schoenen aan en loop nieuwsgierig naar buiten "Hoi" zegt Cristiano met een glimlach. "Hoi" zeg ik met een big smile op mn gezicht. Oh Lord wat awkward! Ik zou het goed doen om in awkward te spelen, of we moeten dit ver filmen. Is toch awkward genoeg?
Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel waarbij hij me net iets te lang vast houd. OMG hij is echt veranderd in een gentleman. haha Adriana rustig. "Ging je naar Jack?" vraagt hij. "Sportschool" stotter ik. Hij kijkt me vragend aan "bloos je nou?". "Nee" zeg ik snel. "Ja" zegt hij glunderend. "Ugh" ik gooi de tas tegen zijn borst aan en hij vangt hem op. "Breng je me?" vraag ik en hij loop naar zijn auto en zet mijn tas achterin. Dan loopt hij snel naar mijn deur en houd hem voor me open. "Na u madame!" zegt hij.We rijden naar de sportschool en zitten te praten over van alles en nog wat. "Hier moeten we naar links" zeg ik als hij bij de stoplichten naar rechts gaat. "weet ik" zegt hij. "Cris je gat naar links!" zeg ik. "jup". Niet te geloven. "Maak geen paniek" zrgt hij terwijl hij een scherpe bocht naar links neemt. "Wat is er?" vraag ik geschrokken en als we door een oranje stoplicht rijden houd ik zijn arm vast. "Paparazzi" is zijn antwoord. "KUD" scheld ik hardop en ik draai me meteen om. "DRAAI JE GVD NIET OM" schreeuwt hij naast me "dat valt op!". "Cris, ze weten al dat we ze hebben ontdekt" breng ik hem in herinnering. "Ancelotti niet zo eigenwijs" zegt hij terwijl hij geconcentreerd naar de weg kijkt. "Ik ga de snelweg over een paar minuten op, dus hou je goed vast". "Kunnen we niet een pauze instellen?" vraag ik in paniek. "Nee". "Ik ben er nog niet klaar voor, het is trouwens maar paparazzi die doen niks behalve foto's maken en nou ja verkopen aan LE! enzo maar ja verder en ze kunnen verschrikkelijke leugens bedenken" ratel ik in paniek door. Cristiano zegt niks. "Adriana?" vraagt hij dan. "ja?". "Je bent in paniek he?". "Ja" zeg ik. "ik ook".
--------------------------------------------
Heylo! Ik zoek mensen die in mijn verhaal wil spelen! Gewoon deze 'Cristiano Ronaldo' Fanfic. Verzin zelf een personage bijv. Vriendin van Adriana, Ex van Cris, Vriendin van jack/Hunter. Schrijf de eigenschappen van die persoon op die je wel zijn en ik doe je in het verhaal !Xx
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...