💫 POV Adriana 💫
We stappen het huis in en ik doe de deur dicht. "Naar boven?" vraagt hij. "Naar boven" bevestig ik en hij loopt voor me uit naar de 3e verdieping. "Dit is mijn verdieping" zeg ik blij en hij moet glimlachen. Ik loop mijn kamer binnen en hij loopt achter me aan. "Even bellen" zegt hij en hij loopt weer de deur uit. "Ik doe mijn pyjama aan" roep ik hem toe. Shit. Ik heb alleen een oude Hello Kitty pyjama en een paar die ik opgestuurd kreeg. Geloof me die wil je niet aan bij je neef. Dan maar de vertrouwde Hello Kitty. Ik trek het snel aan, doe mijn haar in een knot en loop mijn inloopkast uit. "Nou?" vraag ik als ik Hunter zie liggen op me bed. "2 dagen extra" grijnst hij. "yess!" roep ik blij en ik ga op mijn bed zitten. "Mooie pyjama ad" grijnt hij. "Ugh kijk niet naar mij" zeg ik en ik sta weer op. "Ik ga even mijn make up eraf halen" zeg ik en hij knikt. Als ik weer terug ben vraagt hij "Heb je die Twitter foto al gezien?". "Welke?". "Die met ons". "Hebben wij een foto gemaakt?" vraag ik. "Ik dacht al dat het Thomas was" zegt hij en hij gaat een beetje rechtop zitten en geeft zijn iPhone aan mij.Een foto van Hunter en mij, ik zit op zijn schoot met mijn hoofd in m'n nek te lachen. Hij heeft zijn armen om me heen geslagen en zijn hoofd is half niet te zien omdat hij zijn hoofd in me nek heeft. 'Family 👌👫' staat erbij. Oh Thomas oh. Het lijkt net alsof we zitten te zoenen ofso. Ik scroll naar de mentions en zie reacties als 'Family or sexmates?' 'Wow ik wil ook wel zo'n knappe 'Family' ' 'Meen je die? als ik jou was zou ik hem nu bespringen' 'Meid, dit is de enige jongen voor wie ik mijn pizza zou op offeren op Jai Brooks na' '😍 perfect Family'.
"Ze vinden dat we een perfecte familie hebben" lach ik. "We zijn perfect" zegt hij. "Jupp". Ik word nieuwsgierig en open zijn foto's en kijk er naar. Typisch jongens foto's. Typisch. Ugh laat maar zitten. Ik leg zijn mobiel weer neer en zeg "Leuke foto's". Hij lacht en gaat op zijn buik liggen, met zijn hoofd in mijn kussen. "Je bed is fijn" mompelt hij naar een tijdje. "I know". "Mag ik hier voor altijd slapen?". "Uhum. Nee" zeg ik. "Waarom?". "Je gaat overmorgen toch weer weg" zeg ik. "Ad, ik ga je een geheim verklappen" zegt hij. Ik ga op mijn rug liggen en vraag "Wat dan". "Ik word misschien gescout voor Valencia" zegt hij blij. OHMYGOOSSHHII. "JIJ MAG BIJ ONS WONEN! YESS. OMG OMG IK HOOP HET ZO! OMG MEEN JE NIETT." gil ik blij terwijl hij me met een klein glimlach aan kijkt. "Ik zei misschien" zegt hij. "Ik ben zo blij voor je" zeg ik. "Ik zei misschien" herhaalt hij en hij gooit een kussen tegen mijn hoofd."Ik moet je een pyjama geven" zeg ik na dat we een tijdje niks tegen elkaar hebben gezegd en alleen op ons mobiel zaten. "Geef maar alleen een shirt.. Ik bedoel je vader heeft.." grijnst hij. "Een ander figuur dan jou afgetrainde sixpack lichaam?" Vraag ik hem speels. "Zoiets ja" speelt hij mee. Ik sta op en loop naar mijn vaders kamer, een shirt voor Hunter. Hoe moeilijk kan dit zijn.. Een shirt die hem past. Ik trek zijn la open met allemaal merk kleding en pak er de kleinste maar uit. 'L'. Ik loop trots naar boven en roep "I get it". Als ik de deur van mijn kamer weer open zie ik Hunter met mijn telefoon. "Ja ze is er nu" zegt hij en hij staat op en geeft mijn mobiel aan mij. "wie is het?" Fluister ik. "Cristiano Ronaldo" fluistert hij terug. Ohoh...
--------------------------------------------
Hahaha, spanning! Wat zal Cris zeggen? Ik hoop niet dat hij uit jaloezie weer iets Cristiano-achtigs gaat doen but we zullen het zien!Vote\comment\ en nou ja doe het gewoon want dat is leuk en heb je het gevoel dat je ergens goed voor bent.
Oke byeeeexx.
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...