H26

781 16 1
                                    

"Waar ben je?" vraagt Cris aan de andere kant van de lijn. "Thuis" antwoord ik. Ondertussen trekt Hunter zijn broek en shirt recht voor me uit waardoor hij bijna naakt staat. Hij pakt de shirt van me af en doet hem aan. Dan loopt hij naar me bed en gaat onder de dekens liggen. "Luister je wel?" Vraagt Cris door de telefoon. "hu, ja" antwoord ik. "Wat zei ik dan?" vraagt hij. Wat zei hij? "Ik hang op" zegt hij en voor ik kan antwoorden is er op gehangen. Waar sloeg die op? Ik probeer hem weet te bellen maar hij neemt niet op. SHIT. Morgen is de voetbalwedstrijd al.. Ik moet dan ook kaartjes voor Hunter hebben. Problem. Cris kan dat toch wel sturen? We zien het morgen wel..

Ik loop naar de kant waar Hunter slaapt en buig me over hem heen. "Slaap je al?" fluister ik. Hij geeft geen antwoord. Ja dus. Ik loop naar de andere kant van de bed en ga voorzichtig liggen. Cris is boos op me, dit kan nog een lange nacht worden. Ik sta weer op en besluit even wat te gaan drinken. Ik loop weer naar beneden en ga op het aanrecht zitten terwijl ik de waterkoker alvast aan zet. Dan maar thee. Het is eigenlijk veel leuker als je een groot familie hebt.
Maar mijn moeder wou haar carriere als model niet opzij zetten voor zoiets verschrikkelijks als kinderen. Ik ben ook tot me 10e opgevoed door de kindermeisjes daarna werden ze ontslagen en moest ik merendeel alles in mijn eentje doen. Mijn vader was toch altijd weg voor wedstrijden en trainingen.. Mijn moeder zat de ene dag in Berlijn de volgende dag in NYC. Wauw, adrianastruggles.

Ik pak de koffie die ik klaar heb gemaakt en ga op de bank zitten met een deken over me heen. 10 minuten lang zit ik Girl Code te kijken op MTV. Best een grappig progamma.

Er is reclame en ik sta op om naar de wc te gaan als de deurbel opeens gaat. Wie kan het zijn zo laat? Ik loop naar de deur en kijk door het gat (geen flauw idee hoe zo'n ding heet xd) naar de andere kant van de deur. Cristiano Ronaldo. Ik doe de deur open en hij stapt gelijk naar binnen. "Je hebt echt kutbeveiging" mompelt hij en hij trekt zijn ja uit. Ahw, eronder heeft hij zijn streepjespyjama aan. Hoe lief. Hij loopt naar de bank en gaat er op zitten. Als hij op adem is gekoemn en natuurlijk de beveiging genoeg heeft uitgescholden kijkt hij mij pas aan. "Kan je zeggen dat ze me de volende keer gewoon naar binnen moeten laten?" Vraagt hij dan. "Jahoor" antwoord ik. Why not. Hij kijkt even om zich heen en vraagt dan "Waar is hij?". "Wie is hij?". "Dat joch". Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en ga tegenover hem zitten. "Ah, kom op addie! Hunter Ancelotti natuurlijk" zegt hij verontwaardigt. Oeh, is Crissie jaloers? "Hij slaapt" antwoord ik waardoor Cristiano moet grinniken. "Hij slaapt? Hij slaapt serieus? Hij slaapt terwijl jij hier beneden koffie aan het drinken was?" Lacht hij uit. "Ja" zeg ik droog. "Ik verdenk hem ervan dat hij gay is. Sorry ad". "Hij is geen gay" zeg ik, ja ik moet toch opkomen voor me neef. "Als ik hem was had ik je allang besprongen" informeert hij me. "moet ik dit opvatten als compliment?" vraag ik. Hij knikt met zijn brutale grijns. "Waarom ben je eigenlijk gekomen?" vraag ik. Hij haalt zijn hand door zijn haar en antwoord "pff, gewoon". "Oh". Op dat moment komt Hunter slaperig de woonkamer in lopen. Hij heeft zijn ogen half dicht als hij op de bank neer ploft met alleen zijn boxer en shirt. mihi. "Ad, ik ben echt moe, waar spookte je uit?" vraagt hij. "gewoon praten met Cristiano" anrwood ik enhik moet lachen. "Serieus, je praat s'avonds tegen je zelf?" zegt hij nog steeds slaperig met zijn ogen dicht. "Nee, ik praat niet tegen me zelf. Ik praat tegen Cristiano". "Hou me niet voor de gek" kreunt hij en hij doet 1 oog open. 2 ogen open. En ja hij is klaar wakker. "Hoi" zegt Cris. "Hoi" zegt Hunter. Aaaawwwwkwaaurddd. "Hoi" zeg ik dan maar en cris kijkt me grijnzend aan. Hunter kijkt nog steeds naar Cris. "Iemand thee?" vraag ik "Of koffie?". "Koffie" zegt Cris. "zonder suiker en melk". "Moet Real Madrid niet spelen morgen?" vraagt Hunter aan Cris. "Ja" antwoord hij. "Mocht je zomaar weg van het complex?" vraagt Hunter verbaasd. "Nah, ik mocht eigenlijk niet weg" antwoord Cristiano en Hunter lacht en begint het over die keer te vertellen toen ze van het raam naar beneden klommen met Oscar. Cris verteld ook iets dat hij met Sergio Ramos had gedaan ofzo en ik vlucht naar de keuken om koffie klaar te maken.

Als ik terug ben zitten de 2 jongens lachend naar elkaar te grijnzen. "en toen... en toen" lacht Hunter. "Baaamm" roept Cris. "Ja inderdaad" roept Hunter uit. Als ze uit gelachen zijn vraagt Cris "Adriana heb je FIFA". Ik knik "De deur uit maar recht halletje in naast de bioscoop" antwoord ik. Hunter en hij staan op en lopen er grijnzend heen. Waow, ik ben vergeten door een of ander dom FIFA stem. Oke het is niet dom ik speel het ook soms maar wie is er belangrijker ik of FIFA?

Ik sta dan maar op en laat de nieuwe bff's hun gang gaan. Ik loop weer naar boven en ga slapen. Ik hoor Cristiano en Hunter van alles gillen but whatever.

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu