H29

861 20 0
                                    

"Schat! het staat overal op internet" roept Diana naast me in de auto. Ook al zitten we maar 0,5 meter bij elkaar vandaan. It's Diana, she dont care. Diana was mijn lieve, egoïstische, eigenwijze kamergenoot in Milan en is net als mij model. "Geef toe dat jullie wat hebben" zegt ze en ze grijnst van oor tot oor. "Dien, je bent net geland in Madrid en meteen begin je met al die vragen. Chillax" zeg ik droog en ik betaal de taxi chauffeur wanneer we zijn aan gekomen. We lopen naar de deur en ik maak de deur open. "je hebt wat met hem Ad, ik bedoel over al staan van die happy family foto's van jullie. Die klassieke foto's dat de ouders van het beroemde kind kussen en het kind met de oppas in de zandbak speelt" ratelt ze maar door terwijl ze op de zetel gaat zitten. Ik pak wat te drinken en ga naast haar zitten. "Oke, ik geef het toe misschien hebben we wat". "GODZEIDANK!" roept ze met haar handen in de lucht en ik moet grinniken. "ZE HEBBEN WAT, ZE HEBBEN WAT" begint ze te gillen. "Maar-" en op dat moment gaat mijn iPhone af. "Babe" staat er op de scherm. Cristiano dus. Ik krijg meteen een warm gevoel als ik mn mobiel op pak. "Wie is 'babe' ?" Vraagt Diana naast me nieuwsgierig. "Cris" antwoord ik voor ik op neem. "Hi schoonheid". "Hey" zeg ik terwijl ik toe kijk hoe Diana een grote big smile op haar gezicht heeft. "Zin om vanavond naar mij te komen? We hebben een verassing voor je" zegt hij wat me meteen kippenvel bezorgt. "euh, oke". "Zie je vanavond" zegt hij en hij hangt op. Ik spring ook op de bank (Diana zit er al op te dansen) en samen dansen we even op de lipgloss song..

Diana, Thomas en Thomas's gay vriend Jai zitten met een pakje popcorn op bed terwijl ik me steeds weer in een ander outfit hees om hun goedkeuring te krijgen. Ik kom de kamer binnen met een rode zomerjurk tot mijn knieën. "Nah" zegt Jai meteen. Thomas draait met zijn hoofd wat dus nee betekend en Diana pakt haar mobiel er weer bij en roept "Next!". "Dit is de 40e jurk die ik gepast heb!" roep ik verontwaardigt uit. Alle 3 kijken ze me als een creep aan. "Dus?" vraagt Thomas. "Je mag ook met deze jurk gaan maar dan valt hij flauw door de lelijkheid van je jurk schat" zegt Jai terwijl hij zijn nagels bestudeert. "Klopt" bevestigt Diana en speelt verder met haar lange bruine haren. Stampvoetend loop ik weer terug naar mijn inloopkast.

Ik trek een witte jurk met een afgezet lijfje en wijd lopende chiffons lijfje aan. Ik kijk even in de spiegel en weet gewoon dat dit hem word. Blij loop ik terug naar de kamer waar ze me alle 3 weer aanstaren. Is this a bad thing of a good? "dit word hem" zegt Diana meteen en Thomas en Jai knikken instemmend.

Ik doe snel wat make up op en mijn haren laat ik gewoon losjes om mijn schouder. Ik geef Diana en de jongens snel een kus en loop naar de auto waar de chauffeur al zat te wachten.

💫 POV Cristiano 💫
"Pap! Adriana is er!" roept Junior en van schrik laat ik bijna mijn mobiel in mijn hand vallen. Snel leg ik hem neer en we lopen naar samen naar de deur terwijl Jill toe kijkt op de zetel. Ik doe de deur open en zie Adriana staan. Ze bloost valt het me op. Ze heeft een mooie witte jurk aan tot boven haar knieën. Ze ziet er gewoon perfect uit. "Je mag het nog niet zien hoor" zegt junior naast me en hij geeft me de theedoek die we als blinddoek gaan gebruiken. "Serieus?" vraagt Adriana waar door we alle 3 moeten grinniken. Ik doe de blinddoek ondertussen bij haar om en leid haar naar de tuin.

De tuin is versiert met allemaal lichtroze ballonnen een idee van Helen. Er staat een hele grote hart van rozenbladeren naast het zwembad en een grote tafel zo dat we daarna wat kunnen eten.

We lopen zo dat ze in het midden van de hart staat. Snel haal ik de doosje met de ketting erin van Tifanny&Co en hou het samen vast met Junior. "ja?" fluister ik naar Junior en hij knikt. "Doe je blinddoek maar af" zeg ik en ze doet hem glimlachend van haar hoofd. Ze kijkt bewonderend toe wanneer ze haar blinddoek heeft af gedaan. Ik doe het doosje open en vraag "Wil je mijn vriendin zijn Adriana?". Ze kijkt nog steeds bewonderend toe als het doordringt wat ik net vroeg. "Ohmygod" mompelt ze dan en ze vliegt me om de hals. "Ja" fluistert ze in me oor war me kippenvel bezorgt. Dan laat ze me los en knuffelt Junior. Wat zijn die twee gelukkig samen. Ik pak ondertussen de ketting uit het doosje en doe het bij haar om. Adriana is mine. Adriana is van mij! dringt het tot me door. Waow, eindelijk kan ik zeggen dat ze van mij is. Oh wat hou ik toch van haar...

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu