"Ga je me nu facking vertellen wat er aan de hand is" vraagt Karim. Ik zucht en sta op "ik moet het huis uit" zeg ik simpelweg en ik veeg de laatste paar tranen weg die maar blijven stromen. "Hoezo?" vraagt hij en hij staat ook op en loopt achter me aan naar de keuken. "Ik mag niet meer thuis wonen zo lang ik met Cristiano heb" zeg ik en ik ga op het aanrecht zitten.
Waarom vertel ik dit überhaupt aan Karim. Cristiano en Karim zijn niet echt de beste vrienden.
"Maak het dan uit" zegt hij met een grijns. Hij begint te lachen en ik kijk hem boos aan. "Karim stop straks moet ik weer huilen" zeg ik boos. "Oke oke" zegt hij met een grijns en hij vebergt zijn gezicht in zijn handen en lacht verder. "Kom bij mij wonen" zegt hij na dat hij is uit gelachen. "Dat staat Cristiano nooit toe" zeg ik meteen. "Hij hoeft het niet te weten". "Nee". "Wat ga je dan doen?" vraagt hij.
Net op dat moment gaat de bel en ik sta op. Ik loop naar de deur en doe open. "Je bent je ketting in de badkamer vergeten" zegt Cristiano zonder dat ik wat heb kunnen zeggen en hij doet hem bij me om. Wauw. Wat lief. Hij is helemaal hier naar toe gereden voor een facking ketting. Ik buig me naar hem toe en omhels hem. Wait. Back to reality. Ha Ha hahah. Creepy lach. Karim zit fa ck ing binnen. Haha creepy lach 2. Ik zet snel een stap achteruit en doe dit keer mijn creepy lach hardop. Zucht. "Wat is er?" vraagt hij en hij wil naar binnen stappen maar ik duw hem omver en gooi de deur dicht. Ik ren snel naar de keuken en zie daar Karim staan met zijn oor tegen de muur aan. Seriously.
"wat doe je?" Vraag ik en hij schrikt op. Snel gaat hij met Zijn hand door zijn haar en schraapt zijn keel. "de muur schoonmaken". ohmigut. Back to realtityy Adriana.
"Je moet weg SNEL!" schreeuw ik in paniek en ik duw hem richting de achtertuin. "Wacht waarom? was dat Crissie niet? Stop met duwen Adriana. Wacht stop met ik paniek doen!" zegt hij terwijl hij mijn armen vast pakt. "KARIM GA DE FACKING DEUR UIT" sis ik in paniek. "Kom dan bij mij slapen" zegt hij en hij blijft zo in de deuropening staan. "Oke, oke tot dat ik een oplossing heb" zucht ik en hij geeft een kus op me wang en loop de achtertuin in. Eindelijk. "zeg hierover niks tegen Cristiano!" roep ik hem na. "Ik klim wel over de hek. makkelijk. niemand denkt aan mij" zegt hij sarcastisch en ik ren in paniek terug naar de voordeur.
"Hey Darling" zeg ik als ik de deur open. "Van wie is die Porsche?". "Welke Porsche?" vraagt ik nep verbaasd naar de Porsche van Karim kijkend. Karim dombo. "De Porsche achter me, van wie is die".
"Ooh ja ik zie hem! mooie Porsche" zeg ik nog steeds met mijn beste verbaasd blik.
"Geef antwoord op mijn vraag schat" zegt hij met zijn blik strak op die van mij.
"Van.."
"Van?"
"Van de tuinman!" zeg ik "Ja natuurlijk van de tuinman!".
"Jullie tuinman heeft een Porsche?" vraagt hij en hij houd mijn blik even vast. "Ja" lieg ik wetend dat het van Karim is. "Oke, ik geloof je" zegt hij en als hij naar binnen loopt schuurt zijn arm ruw langs die van mij. Leugen 1 in onze relatie van officieel 2 dagen.Het rare is dat hij mij gelooft, of doet alsof hij me gelooft want Cristiano is de type vriendje die tegen de Porsche aan zou leunen wachten tot dat de eigenaar komt. Maar het is Cristiano.. hij zal vast wel weer een plan hebben..
----------------------------------------------------------------------
Yesss ik heb hier wifi! dat betekend dat ik weer kan updaten woehoee! ik hoop dat jullie het een leuke hoofdstuk vondenx
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...