💫 POV Cristiano 💫
"Sorry mam" probeer ik te zeggen maar ze wil niet luisteren. "Zie je hem?" zegt ze kwaad wijzend naar me zoontje. "Ja" mompel ik. "Gedraag je alsjeblieft voor hem!" roept ze boos. Ze heeft eigenlijk gelijk. Je bent een idioot Cris. "Je doet het echt allemaal voor één nacht he?". Ze mompelt nog wat binnensmonds en loopt dan weg.
"Wat denk jij hiervan kleintje?" vraag ik me zoon die met lego zit te spelen. "Oma heeft gelijk" zegt hij met een grijns. Waarschijnlijk weet hij geen eens waar we het over hebben.
Wat zal Irina hier van denken schiet her me binnen. Zal ze het uit maken? whatever. Eigenlijk hoop ik dat ze het wel uit maakt dan hoef ik het niet te doen voor de paparazzi door die domme weddenschap met Addie. Wie zegt dat ze de weddenschap vind, is ze niet te dik voor die Victoria Secret moddelen?
Hou je gedachten erbij Cris. Focus. Ik moet er voor zorgen dat mijn moeder gelooft dat ik ook een goeie zoon kan zijn. Ik ben ook een goeie zoon, maar niet echt op gebied van vrouwen. snap je?
💫 POV Adriana 💫
Ik zit tegenover de manager ennogwattes van Victoria's Secret. Ze zit al een tijdje naar mijn rondingen te kijken zonder wat te zeggen. 'klikklikklikklikklik' doet haar pen. Moet ik nu wat zeggen? Ze heeft een papier in haar handen met mijn gewicht, lengte enz.
Ik schraap mijn keel. Ze schrikt op en kijkt me aan. Dan kijkt ze weer naar het blaadje. "Je moet binnen 3 weken rond de 58 kilo wegen" zegt ze opeens. Mijn mond valt open. Dat is dus 7 kilo afvallen in 3 weken, ik weeg nu 65 kilo. Dat is rond de 2,3 per week. Dat moet toch lukken? No. "Je hebt een mooie lengte, 1.78 dat is ook de reden dat we je gekozen hebben" zegt ze. Oh gelukkig, mijn lengte ja. De manager schraapt haar. "We weten niet of je dit aan kan, daarom hoef je nu nog niks te ondertekenen. Pas de dag voor de show word het beslist". "Oke" knik ik. Mijn gedachten nog bij de 7 kilo dat ik moet afvallen. "We regelen een dieetcoach en een personaltrainer voor je. Ook krijg je les van ex-Victoria'sSecret modellen voor je loopje op de catwalk".
We praten nog wat over financiële zaken en dan geeft ze me haar nummer en ik haar de mijne. "Je word nog op de hoogte gehouden!" zegt ze en ik schud haar hand. "Bedankt". Ik loop de kamer uit en plof neer op de grond tegen de muur aan. Waar ben ik aan begonnen?
💫 POV Cristiano💫
Ik loop naar de conditiezaal en gooi mijn tas op de grond. Voor de wedstrijd tegen Atletico Madrid moet ik veel beter zijn. Ik pak mijn flesje water uit me tas en loop naar een loopband. Er is niemand, alleen ik. Ik zet de stand op 5 en begin te rennen.
Mijn gedachten dwalen af naar mijn moeder. Ze was weer teleurgesteld. Ik moet ook stoppen met mijn 'tussendoortjes'.
"Hey" zegt Adriana opeens die voor me is komen staan. Ik had het helemaal niet in de gaten. "Euh, hey" zeg ik en ik haal mijn hand door mijn haar. Vergeten gel in te doen. Ze lacht. "Cris, geef me 3 weken de tijd" zegt ze dan. "3 weken de tijd voor?" vraag ik, waar heeft ze het over. "de weddenschap". 3 weken voor de weddenschap. Waarom ook niet? "Ja, is goed Addie" zeg ik en ik versnel mijn tempo. "Belangrijke wedstrijd?" vraagt ze en ze gaat op de loopband naast me lopen. "Ja, atletico Madrid" zeg ik "wat doe jij hier?". "Trainen, moet wat afvallen".
Ik laat mijn ogen even over haar lichaam glijden, afvallen? ze is al dun genoeg.Na 10 minuten is ze al gestopt en zit ze hijgend op een bank. Ik stop ook en loop naar haar toe en plof naast haar neer en geef haar grijzend mijn fles met water. Ze kijkt me vals aan maar neemt het toch aan en drinkt het meteen tot de helft leeg. Sure. Ze veegt haar mond af mer haar arm en geeft de fles terug aan mij. "Ik haat het als ik iets niet kan" zegt ze dan, opeens uit het niets.
"ja ik ook" zeg ik, kon ik maar een goeie zoon zijn voor me moeder. "Ik begrijp wat je bedoelt, kon je maar de cover van alle tijdschriften veranderen, dat wil je toch?" Zegt ze en ze kijkt me lachend aan. "Addie, je bent irritant" zeg ik. "Maar wacht wel nog voor je het uit maakt, het moet pas op de dag van de show". "Tuurlijk" zeg ik en ik neem nog een slok van mijn water. "Trouwens ik had hierin gespuugd" zeg ik mijn fles omhoog houdend. Gewoon, alleen om die schrik in haar ogen te zien. "Lekker toch? Geen tongzoen maar een fleszoen is her geworden, BABE" zegt ze sarcastisch terwijl ze op staat. Ze heeft me door en ik haat het als mensen mij door hebben. "Die tongzoen komt nog wel Honey" zeg ik sarcastisch. Ze draait zich om en geeft me een sarcastische luchtzoen. Ik grijns. Zou je haar ooit kunnen gebruiken voor één nacht? vraag ik me af. Tuurlijk niet idioot. Waar komt dit opeens vandaan Cris?
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...