H11

969 19 1
                                    

💫 POV Cristiano💫

Waar woonde ze ook al weer? Bij Carlo Ancelotti. Waar woont onze Trainer? Je bent vorig week nog naar hem toe geweest. Ik moet grijnzen als ik aan die dag denk, addie die vals aan het zingen is over Irina. Jaloers? Yep!

"Wat zit je nou te grijnzen?" vraagt Adriana naast me. Zal ik zeggen waar ik aan dacht? Nee, dan word ze weer boos. "Niks, je woont toch 2 straten verderop bij de ijssalon" vraag ik. Ze knikt.

Even later rijden we de oprit van haar huis in. Ik parkeer de auto en we stappen uit. Ik loop wel mee met haar tot de deur... Voor de zekerheid. We staan voor de deur, en Addie is op zoek naar haar sleutels. Het onweert ook merk ik als Adriana begint te vloeken. "Geef hier" zeg ik en ik pak haar tas af om de sleutels te zoeken. "We worden hier nog natter" zeg ik en ze grijnst. "We zijn al nat genoeg Crissie" zegt ze terwijl ze haar haren uit haar bruine ogen veegt. Ik grijns ook om onze situatie en we zitten een paar seconden heel dom naar elkaar te grijnzen. Als de bliksem weer slaat begint Addie weer te vloeken en ik zoek verder.

Ze heeft best wel rare dingen in haar tas. Meisjesdingen weet je wel? Een tampon, maanverband, make up, parfum, tijdschrift met haar op de cover, zakdoekjes, sieraden!? Whut. Ik snap alles maar waarom en een tampon en een maandverband?! Weird, aliens zijn die vrouwen.

"Waarom hebben vrouwen en een tampon en een maandverband in hun tas?" vraag ik me af maar blijkbaar heb ik het hardop gezegd want Adriana ligt in een deuk. Ondertussen heb ik de sleutel gevonden en geef ik het aan haar. Ze houd de sleutel vast terwijl ze praat "Omdat, wacht, wat zou jij liever willen?". Is dit serieus?! kan ik nooit een normaal gesprek met Addie hebben? Nope. "Een maandverband, de andere vind ik eng" zeg ik en ze begint nog harder te lachen en ik lach mee.

💫 POV Adriana💫

"Ik doe de deur open en stap naar binnen. "kom je?" vraag ik aan Cristiano die zo aardig is geweest mij te helpen. Hij aarzelt maar komt ook naar binnen en ik doe de deur op slot. waar ben je mee bezig? vraag ik mezelf af.

Ik loop naar de keuken en pak iets te drinken voor ons tweeën. Ik loop teug en geef hem een blikje cola. hij glimlacht naar mij. Zijn lach is zo lief!

"Blijf je hier?" vraag ik dan, hij kan nu toch niet meer terug. Het is richting half 12. "Als je plek hebt" zegt hij terwijl hij een slok heeft. "Ja, je mag ook wel douchen". Hij kan in de logeerkamer, of in mijn bed dan kan ik op de bank. Hij staat op en wijst naar zijn kleren "dat zou handig zijn" zegt hij met een grijns. We lopen naar mijn kamer en hij gaat op mijn bed zitten. "Ga jij maar alvast douchen ik pak wel iets van mijn vader" zeg ik. Hij staat op en trekt zijn shirt uit voor mijn gezicht, hij ziet me kijken en grijnst dan "zodat ik het op de verwarming kan leggen" grinnikt hij.

Ik voel me gezicht rood worden en begin binnensmonds te vloeken waardoor hij nog harder moet lachen. Ik kijk Cristiano die zijn kleren op de verwarming legt met alleen een boxer aan droog aan. Ik zie hem mislukt zijn kleren er in een prop erop leggen en ik loop naar hem toe en pak het van hem af. Ik vouw het uit en leg het goed op de verwarming terwijl hij een paar centimeter van me vandaag toe kijkt. Ik kan zijn adem in me nek voelen.

Hij pakt opeens een plukje haar van me dat los voor me gezicht hangt en doet het achter me oor. "Moet jij niet douchen?" vraagt hij fluisterend in me oor met zijn hand nog steeds op me hoofd maar dit keer dichter bij me wang. Ik kijk diep in zijn bruine ogen en zie dat hij naar me mond kijkt...

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu