H33

695 16 2
                                    

💫POV Cristiano 💫

Ze loopt achter me aan naar binnen en we gaan zitten op de bank. Awkward gaat ze naast me zitten en staart ze me aan.

"Wil je weer een staarwedstrijd doen" vraag ik met mijn beste grijns maar in gedachten ben ik nog buiten. Ze denkt dat ik haar geloof. Ze denkt dat ze kan liegen. Ik hou van haar en zei liegt tegen mij. Denk je dat ik niet weet dat de Porsche van Karim is? Hij kwam een week geleden nog met de Porsche naar de training om op te scheppen. Dat niet alleen, op de kenteken staat serieus de eerste 3 letters van Karim.

"Cris? luister je?" vraagt Adriana naast me. Ik draai me om en kijk in haar grote bruine ogen.

"Nee sorry, wat is er?"

"laat maar". Ik zucht. Zal ik het haar vertellen dat ik het weet? Maar wat de fack doet die mogool Karim bij Adriana?!

Adriana houd opeens mijn hand vast en ze leunt met haar hoofd tegen mijn borst. Ik hou haar stevig vast en adem haar vertrouwde geur in. "Weet dat alles wat ik doe voor onze relatie is" zegt ze. Ook dat je met Karim om gaat?. Dan staat ze op kijkt me aan. Het lijkt net alsof ze wat wil vertellen maar ze zegt niks meer maar drukt haar lippen op die van mij. Damn.

Ik schiet de bal keihard de linkerhoek van de doel in. en nog een keer en nog een keer. Ga. Niet.Tegen. Me liegen. Denk ik terwijl ik nog een paar ballen zo hard ik kan de doel in schiet. De laatste bal knal ik hijgend in de kruising en ik kijk op.

Bijna de hele team en Carlo Ancelotti kijken zwijgend toe. Zonder een woord te zeggen loop ik ruw tussen de mensen door naar de trainingscomplex. Achter me hoor ik Sergio mijn naam schreeuwen. Ik ren naar mijn kamer en wil net de deur dichtknallen als Sergio naar binnen komt. "Wat is er?" vraagt hij hijgend. Ik zeg niks maar ga met mijn hoofd in mijn kussen liggen.

"Dude, vertel wat er aan de hand is" zegt hij. "Er is niks" zeg ik. Waarom zou ik mijn gevoelens aan Sergio vertellen. Dan laat ik toch mijn zwakke kant zien? Adriana.

"Cris, we zijn al weet ik veel hoeveel jaar beste vrienden" zucht hij. "Ik heb nu toch met Adriana" begin ik en hij knikt met een glimlach. "De hele team is jaloers op je vriend" zegt hij. Ik grijns "weet ik". We grijnzen even dom naar elkaar. "Karim is gister bij haar geweest. Ik vroeg van wie ie Porsche was, die van Karim stond voor haar deur. Ze zei dat het van de tuinman was" leg ik uit. Sergio knikt.

We horen voetstappen op de gang en Sergio zegt "de training is afgelopen". Ik knik en even later is het weer rustiger.

"Meneer Ronaldo denkt dat hij zogenaamd een vriendin heeft maar die vriendin slaapt wel elke nacht bij mij" hoor ik Karim in de gang zeggen. Precies zo hard dat ik het kan horen. Ik sta met een ruk op en knal de deur open. Achter me hoor ik Sergio nog dingen schreeuwen maar ik ga recht op me doel af.

Ik pak Karim beet bij zijn kraag en duw hem tegen de muur aan.
"WAT ZEI JE?!" schreeuw ik.

-----/-----/-----/----/-----/-----/----/
Oehmigut cliffhanger! Mahahh.
Vote/comment pleaseee
Lotsoflovexx

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu