"RIJ GODVERDOMME NIET ZO HARD" gil ik als we op de snelweg met 145 rijden. "pff, het kan nog harder" zegt hij arrogant en begint nog harder te rijden. "Cris... ik word gek van je!" zeg ik boos. Hij maakt opeens een plotselinge beweging naar rechts en we rijden nu op de vluchtstrook. " ik wou verdomme alleen naar de sportschool" jammer ik. Cristiano lacht alleen maar. Waarom lacht hij? lacht hij om mij? lacht hij om onze awkward situatie?! "Waarom lach je nou?" vraag ik. "Omdat je zo in paniek bent, je hebt geen flauw idee van wat je zegt" grinnikt hij. Hij heeft misschien wel gelijk but who cares? Ik draai me om in m'n stoel en kijk nog eens. "Holy fuck ze rijden precies achter ons!" merk ik op wat Cristiano nog een lachbui bezorgt. "Ad, die mannen doen dit elke dag je kan ze niet zomaar van je afschudden". "Ja dat snap ik" zeg ik. "aha" doet hij.
We gaan met een schijnbeweging de benzine station in waardoor ik tegen het raam aan plak. Hij grinnikt en ik kijk hem kwaad aan. "sorry" mompelt hij met een glimlach. Een auto stopt plots voor ons en we staan stil. Een moment lang is het stil en kijken we elkaar aan. Dan springt er een paparazzi mannetje op de voor ruit en komen de andere van alle kanten aan rennen. Die dudes zijn echt goed, ze moeten bij de FBI werken. XD.
Cristiano zit ondertussen druk op zijn mobiel te typen en ik pak zijn zonnebril die in het bakje tussen ons lag en zet hem op. Zo veel beter. Die flitsen komen echt snel en onverwachts aan. "ADRIANA, MOGEN WE EEN FOTO" gillen ze. Ugh. "Hey, Scott we zitten vast door de paparazzi" zegt Cristiano ondertussen door de telefoon.
Ik weet dat ik niet moet reageren op de paparazzi maar ik kan er niet tegen. Ik steek mijn middelvinger op naar de oude pedo man die "Ga je niet stripdansen?" vraagt. Dit levert een gelach op en een nog bozere blik van Cris. "geen aandacht geven" zegt hij en praat verder in de telefoon. Ondertussen is de mannetje die op de vooruit sprong de ramen aan het likken?! ja echt. Ik weet het het is raar maar hij steekt zijn tong uit? Idk.
"Cris?" vraag ik en hij kijkt me aan met een nors gezicht. Oeh chagrijnig. "Ik heb een idee". "nou?". Ik weet niet of het zo'n goed idee is maar ik waag het erop. "Ik draai me raam open en trek mijn shirt naar beneden zodat ik inkijk heb de voorste fotograaf wil dat natuurlijk fotograferen en springt ervan af.." voor ik mijn zin kan afmaken zegt Cristiano "Nee". "Wil je hier eeuwig blijven?" roep ik. "Jij gaat aan fackin' niemand iets van je laten zien!" zegt hij boos en hij kijkt nog bozer als dat mogelijk was. "gaan jullie even zoenen?" roept de likpaparazzi op de voorruit. "Please?" vraag ik. "Nee". Ik zucht en draai het raam open, dan maar zo. Ik hang uit het raam en voor ik iets kan doen vliegt de likpaparazzi van het raam, Cristiano geeft gas en ik vlieg naar binnen. "Liegbeest" zegt Cris en dit keer ben ik de gene die lacht.
We rijden verder en stoppen na een half uur voor een grote villa. Is het zijn huis vraag ik me af. Hij stapt uit en loopt naar het hek. Ugh ik kan er zo niet tegen als hij helemaal niks zegt en voor me uit loopt zodat ik wel achter hem aan moet lopen omdat ik de weg anders miet weet en ik verdwaal. Zo. "Cris wacht" roep ik en ik ren achter hem aan. Ondertussen zing ik "Speedy speedy speedy consales!" dat is Cristiano voor de duidelijkheid, niet dat ik over me zelf zing omdat ik denk dat ik hard kan rennen want dat kan ik niet. "Wat ga je doen?" vraag ik als ik naast hem loop. "Junior moet naar zwemles" antwoord hij. Junior? van Cristiano Jr. Ja zal wel. "Mijn zoon" zegt hij als hij de frons in mijn gezicht ziet en grinnikt. "wist ik wel" zeg ik en we lopen langs de beveiliger naar binnen...
--------------------------------------
tumtumtummm... Nou, dit was dan H21.
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...