H24

847 19 1
                                    

💫 POV Cristiano 💫

Ik werd wakker en wreef even de slaap uit mijn ogen. Ik kijk opzij en zie Jill naast me liggen. Nee hé. Ik was haar helemaal vergeten. Jill word ook langzaam wakker en kijkt me glimlachend aan. Move bitch denk ik. Ze heeft nog steeds niet in de gaten dat ik haar als speeltje gebruik. Ik sta op en loop naakt naar de douche. Ik zet het warme water aan en ga er onder staan. Heerlijk. Ik sluit mijn ogen en blijf een tijdje zo staan. Als ik mijn ogen weer open zie ik Jill voor me staan. "Jill flikker op" zeg ik zonder enige gevoelens in mijn stem. "Grapjas" zegt ze en ze probeert ook onder de douche komen te staan. Bitch! dit is een privé moment voor jezelf! Je noemt het 'douchen'.
Ze staat nu vlak voor me en houd me om mijn middel vast en gaat tegen me aan leunen. Ik wil net zeggen dat ze dat niet moet doen als er opeens een gedachte door me hoofd gaat. "Jill, vergeet je niet de pil te slikken?" vraag ik. "Nee nee, ik vergeet het niet. En waarom nam je Adriana Ancelotti mee? die hoer". "Ze is geen hoer" zeg ik nors en ik stap uit de douche en wikkel een handdoek om mijn middel. "Ohnee? Ze probeert jou van me af te pakken?". "Adriana houd niet van me" zeg ik grinnikend. Wat denkt zei wel niet haha. "Jawel, je kon het zo zien aan haar ogen". "whatever maak thee met een tosti voor me" zeg ik en ik loop de badkamer uit. Ik hoop maar dat Jill het voor de eerste keer in haar leven goed heeft ge zien.

Ik loop naar beneden met alleen een onderbroek aan en ga naast Junior op de bank zitten. Ik moet lachen als ik zie dat we alle twee een Calvin Klein onderbroek aanhebben. "Helen?" roep ik en ze komt aan rennen. geen zorgen ze heeft me wel vaker met alleen een onderbroek gezien. "Kan je een foto van ons maken?" vraag ik. Ze knikt "moet ik hier op drukken?" vraagt ze en ik knik. "Junior kom naast me staan" zeg ik en hij staat op. We nemen alle 2 een mannelijke pose aan en Helen maakt een foto. "Bedankt" zeg ik en ze holt weet terug naar de keuken. 'Een sterke man heeft geen vrouw nodig ;)' post ik met de foto op Twitter. Ik krijg meteen een paar comments, ook een van Adriana. 'My baby Junior 😍👌' heeft ze gestuurd. Ik word meteen vrolijk als ik aan haar denk. 'Ik stuur je kaartjes voor de wedstrijd van overmorgen, neem Alfie mee?' stuur ik naar Adriana op app. 'Yes sir! leuk! 💕' stuurt ze terug. ' 👅 ' stuur ik terug. Ik kon het niet laten haha. 'Lekkere natte tongzoen 👅👅' stuurt ze terug. We appen nog wat als Helen mijn mobiel uit mijn handen grist. "Nu eten Cris!" roept ze kwaad.

💫 POV Adriana 💫

Nadat ik wakker was geworden keek ik nog even op Twitter. Ik zag de tweet van Cris en ik moest lachen om de foto. Wat lief. 'My baby Junior 😍👌 @cristiano ' tweette ik en ik stond op en liep naar beneden. Thomas was er ook voor het eerst weer. "Je hebt 30 minuten om je om te kleden, je hebt een shoot voor vogue" zei hij zodra ik naar binnen stapte. Ik draaide me zuchtend gelijk om en liep weer naar boven om te douchen. Ik pakte mijn mobiel er weer bij en zag dat ik een app had van Cris. Yeah! ik ga naar de wedstrijd van aankomende week. Mijn vorige herinnering aan de wedstrijd was niet echt.. ja. Die keer toen ik in in de trubine werd aangevallen en in de verkeerde dug-out zat, Cris liep toen naar me toe en fluisterde in me oor dat ik in de verkeerde zat. Toen vond ik hem echt arrogant. Nu nodigt hij me uit om zijn wedstrijd te komen kijken, nou ja samen met Alfie en waarschijnlijk Junior. Maar hij heeft mij immers wel uit genodigd.. Ik ga snel douchen en kleed me om, ik doe lekker een joggingsbroek aan met een leuk shirtje erboven, dan loop ik weer naar beneden. "Ik ben klaar!" roep ik. "Ik ook" roept iemand terug, en geloof me het is Thomas niet. Ik ga de woonkamer binnen en zie Hunter daar zitten. Er verschijnt een grote grijns op me gezicht. Geloof me, ik hou van die jongen.

Hij is net een broer voor me, een broer die ik nooit heb gehad. Hij was de enige die me opzocht toen ik moest afkicken..

Ik loop lachend naar me toe en geef hem een knuffel. "Heyy" roep ik blij. "Zullen we gaan?" vraagt hij. "Uhum.. ik heb een shoot voor Vogue" zeg ik en kijk de lachende jongens aan. "Weet ik" zegt Hunter. Huh. "We hebben samen die fotoshoot" zegt hij dan met een grijns. Ik blijf daar zo even staan. Volgens mij dringt het nog niet door. aber naturlich! Hij is part time model. "FOTOSHOOT MET MIJN LIEVELINGSNEEF!" gil ik dan blij en ik doe een dansje op tafel. "TWERK IT TWERK IT JUAJUAJUA" gil ik van blijdschap en ik krijg de slappe lach en laat me naast hem op de bank vallen. Hij pakt me vast en trekt zich bij hem op schoot. Dan begint hij me te kietelen waardoor ik nog harder moet lachen. Ik kietel hem ook en we komen niet meer bij van het lachen.

We lopen naar een tijdje weer naar buiten. "Zullen we met mijn auto?" Vraagt Hunter. "Mij best" Zeg ik. "Of wil jij rijden?" vraagt hij. "Mijn rijbewijs is af gepakt en dat weet jij net zo goed als ik" zeg ik droog en hij geeft me een por in me zij. Tja, het is mijn eigen schuld. Ik moest 1 jaar geleden niet met een groep mensen Inc. 2 zwerfkatten die we ergens vonden achter het stuur gaan. We kregen ook nog een boete van 11000. Toen kwam het op alle tv-zenders live. Maar ik moet me concentreren, ik ben veranderd.

Hunter gaat rijden, ik zit achter in en Thomas zit in de passagiersstoel. Hij werpt me speelse blikken via de achteruitspiegel. "Thomas, hij is niet gay" mompel ik zo zacht ik kan. "I dont care" spelt hij met zijn mond. Je moet je hoop natuurlijk niet opgeven.

De fotoshoot word ergens in het bod gehouden. We moesten zomerse kleren aan met allemaal felle kleuren. Hunter moest zelfs in een superman pak. Voor de laatste paar foto's moeten we met waterpistolen achter elkaar aan rennen en elkaar nat spuiten. Niet zo moeilijk ;). Na de shoot gaan we nog wat eten met de crew.

"Blijf je slapen?" vraag ik naar Hunter als we terug rijden. "mwah" mompelt hij. "Kom op, Thomas is er ook niet". Hij kijkt me aan met een grijns. Oh nee. Zo bedoel ik het niet. Echt niet. "Nee, euhum. Omdat hij steeds met je flirt enzo. Daarom zei ik het" zeg ik. "Ja dat snap ik". "Dan kunnen we morgen ook naar de training van Real Madrid kijken als je wel. En daarna kunnen we misschien naar Jack, die heb je ook al lang niet meer gezien" ratel ik door. "Ad, daar ligt het niet aan. Ik heb trainingen enzo. Ik kan misschien wel iets regelen met mijn trainer, ik bel hem zo als we thuis zijn". Ik knik en staar weer voor me uit. Als we thuis zijn.

--------------------------------------------
Wooooopwoooooop, jullie zijn nu benieuwd wanneer Adriana haar liefde verklaart aan Cris, ik weet het al. Of nou ik weet wanneer ik het ga schrijven maar uh oke bye. vergeet niet te vote/comment thanks!

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu