H49

584 15 0
                                    

Ik loop mijn eigen kamer binnen en doe de deur achter me dicht. Voorlopig blijft hij ook dicht. Ik gooi de jurk op de bankje in de hoek en ga languit op bed liggen. Nutteloos staar ik voor me uit. Ik weet niet wat ik moet doen, het voelt echt naar om helemaal alleen te zijn. Het is nog raarder om het gevoel te hebben dat niemand wat om je geeft. Soms heb ik het gevoel alsof niemand het geen eens in de gaten zou hebben als ik vandaag dood ging. Right, laat ik maar wat nuttigs doen. Ik sta op van bed en bedenk me dat ik moet douchen, ik wil weer wat uit mijn moeders inloopkast pakken als ik 3 koffers in de hoek van de kamer zie. Ik loop er naartoe en pak er een op. Het is de koffer die ik van Madrid had meegenomen en in de hotel had laten, de rest komt me onbekend voor. Ik pak een van de twee onbekende koffers en leg het neer op bed. Ik open de rits en alle kleren die ik de afgelopen weken in Cristiano's inloopkast had liggen, liggen nu opgepropt in een koffer op de logeerkamer van mijn stiefvaders huis in Miami. Ik weet alles nog zo goed, de ochtenden waarin hij even thuis was, waarin we elkaar even in de inloopkast zagen. Damn. De dag dat hij me had opgehaald van Karim en ik mijn kleren aan de linkerhelft van de kast mocht leggen. Ik haal de andere koffer en open hem. Bovenop ligt de witte jurk die ik aan had toen hij in de tuin vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn. Naast de jurk ligt een verkreukeld memoblokje met de tekst 'your love makes me strong, your hate makes me unstoppable :)'. Nu heb ik het echt verpest. Nu is het echt uit. Jill had gelijk, ze zei dat ik het niet langer dan 1 jaar vol zou kunnen houden. Ik heb het maar een paar maanden volgehouden en dat maakt me het meest kapot.
Uit woede gooi ik alles wat er in de koffer zit op de grond en smijt het tegen de muur aan. Ik begin te schreeuwen en te krijsen en scheur een shirt in tweeën maar niemand lijkt zich er aan te storen. Moe van alles kruip ik weer terug naar bed en val met knallende hoofdpijn in slaap.

Als ik wakker wordt is het volgende wat ik zie Rachel met een glimlach op haar gezicht maar haar ogen kijken bezorgd.
"Je bent eindelijk wakker" zegt ze. Ik ga overeind zitten en kijk de kamer rond, alles is opgeruimd.

"Waar zijn alle kleren?" vraag ik met een schorre stem.

"Oh. We hebben ze allemaal opgeruimd en weggelegd. Wil je ze terug?" Vraagt ze voorzichtig.
Ik zeg niks maar staar voor me uit.

"Ik moet denk ik douchen" zeg ik een tijd later als Rachel niks meer heeft gezegd en me alleen droog aanstaart.

"Goed" zegt ze maar ze staat niet op. "Oh, ik heb ondergoed en wat kleren voor je klaar gelegd. Als je klaar bent moet je naar beneden komen. We hebben pizza besteld".

"Is Robert thuis?" vraag ik. Het is niet echt het moment om een praatje met hem te maken en eerlijk gezegd wil ik hem niet onder ogen komen.
"Ja, en Josh is er ook. Mijn vriendje" voegt ze er met een stralende lach aan toe.

"Oke, bedankt" zeg ik en ze staat op.

"Tot zo!" zegt zegt Rachel en ze loopt de kamer uit. Ik sla de dekens van me af en loop naar de douche. Zonder een blik te werpen naar de spiegel zet ik het warme water open en ga onder de waterstralen staan. Dit had ik echt nodig.

Als ik rond 7 uur naar beneden loop in een spijkerbroek en witte blouse die Rachel voor me had opgehangen hoor ik al gezellige geluiden van beneden komen. De luide lach van Rachel steekt overal bovenuit. Als ik de woonkamer binnenstap is het met de seconden stil. 6 paar ogen staren me zonder wat te zeggen aan. "Hoi" zeg ik en ik ga awkward aan de uiteinde van de bank zitten waar Robert ook zit zonder hem aan te kijken. "Jij bent dus die beruchte stiefzusje" zegt de vriend van Rachel, Josh. Josh is echt een hipsterboy met een baard. ja hij heeft een baard. Een halflang baard. De ene kant van zijn haar is opgeschoren en zijn blonden haren zijn naar achteren gekamd. Ook heeft hij veel tattoos en een piercing boven op zijn wenkbrauw. Hij ziet er best wel apart uit naast de nette Robert en Rachel.

"Ja, dat is haar. Adriana dit is Josh. Josh dit is Adriana de beruchte stiefzusje" zegt Rachel. Naast me hoor ik Robert uitgebreid zuchten ook al weet ik niet waarom maar het ziet er zo uit dat hij zich aan mij irriteert. Jammer voor hem maar niet jammer voor mij.
"Achja, weet je die Cristiano moet echt pech hebben we-" begint Josh maar Rachel duwt hem tegen zijn arm aan waardoor hij stil valt.
"Dat stiefzus-broer gedoe maakt mij echt moe" zegt Robert. Ik draai me om en ontmoet zijn ijskoude blauwe ogen. "Ja, kon dit maar afgelopen zijn. Hé Robert?" Vraag ik met een zoete stem. "Inderdaad, ik lijk de laatste 2 dagen wel op een oppas" zegt hij. Op dat moment gaat de bel en rachel staat op. "PIZZA PIZZA PIZZA" roept ze en ze rent naar buiten achtervolgd door Josh die roept dat hij wel betaald.

"Binnen 5 maanden gaan ze scheiden" hoor ik Robert naast me zeggen. Hij leunt lui achterover en kijkt me bestuderend aan. "Wedden?" vraagt hij.
"Op wat wed je Robbie?" vraag ik, hij denkt even na en leunt dan voorover. "Ik wed op een gloednieuwe Mercedes" fluistert hij. "Heb je daar het geld wel voor?" Vraag ik en ik kijk hem vals aan. "Ja, maar misschien moet jij al beginnen met sparen, Ancelotti" zegt hij en op dat moment komen Josh en Rachel lachend binnen en Robert leunt weer achterover. "Wie heeft er zin in pizza?" Vraagt Josh.

Na het eten zitten we alle 4 zonder al te veel belangstelling voor de tv op onze mobiel. Ik scroll wat door Twitter maar kom de meest rare dingen tegen. Veel mensen hebben me getweet met de vraag of het waar is. Niet alleen dat, Cristiano heeft zojuist de ballon O,dor gewonnen en heeft in zijn speech "your love makes me strong, your hate makes me unstoppable" gezegd. Hint hint hint. Ik wil me niet aangesproken voelen maar denk wel, met de gebeurtenissen van de laatste dagen wel over mij gaat. Maar ik ben oprecht blij voor hem want hij had het verdient. Echt waar. Met wat hij allemaal doet om wel niet de beste te worden. Hij verwaarloosd zijn moeder, zijn zoon om zich op voetbal te richten en het meest verwaarloosde hij mij ook al zei hij zo vaak dat hij bij me was, naast me stond. Stop met denken spreek ik mezelf toe en ik leg mijn mobiel neer.

"Heeft iemand zin om vanavond uit te gaan?" Vraag ik uit het niets.

"Uitgaan? Weet je de term van uitgaan wel?" Vraagt Robert naast me.

"Ja" zeg ik droog en ik hoor Josh zachtjes grinniken. 

"Oke, laten we uit gaan! Om 10 uur moet iedereen weer beneden zijn" zegt Rachel en ze loopt de kamer uit. Het is 9 uur dus een uur om om te kleden.

Rachel helpt me een jurk uitkiezen uit mijn moeders garderobe en na een uur zijn we klaar voor vertrek. Samen lopen we naar de beneden de woonkamer in maar spotten de jongens samen in de tuin roken. Als ze ons zien zegt Robert wat tegen Josh en moet Josh een lach onderdrukken.
"Je ziet er fantastisch uit sweetheart" zegt Josh tegen Rachel en hij geeft haar een knuffel, hand in hand lopen ze richting de auto achtervolgd door Robert en ik. Awkward naast elkaar.
"Mnr. Josh rijd!" Schreeuwt Josh en hij stapt in de Ferarri. Rachel zit voorin naast Josh waardoor Robert en ik samen in de kleine achterzit moeten zitten. "Konden we niet beter met de Audi ofzo?" Vraag ik droog. "Josh is helemaal weg van Ferrari's" zegt Robert sarcastisch. Lui trek ik mijn hakken uit en leg mijn voeten op de schoot van robert. "Bitch" zucht hij. "Dit lijkt net op een dubbeldate" merkt Josh voorin op. "Als jullie elkaar niet aankeken alsof jullie elkaar rouw op kunnen. Ja, dan leek het echt op een dubbeldate". Grijzend kijk ik naar Robert die een lach moet onderdrukken en dan proesten we het uit. Misschien komt het ooit nog goed met die ouwe Robbie en mij.

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu