Na de ruzie van ons heb ik hem twee dagen lang niet gesproken. Maandag ging ik voor twee dagen naar NY voor een show en kwam woensdag weer terug. Toen ik thuis kwam zag ik dat Cristiano thuis was.. Toen hij me zag werden zijn ogen donkerder en keek hij snel de andere kant op toen Junior me een knuffel gaf. Het was een hele lastige dag.. We zeiden geen woord tegen elkaar. Donderdag gingen Junior en ik naar de speeltuin. We zagen daar een kleine zwerfkat, wit met bruine vlekken en hebben besloten hem mee naar huis te nemen en hem te verzorgen. Cristiano kwam later die dag en hij lachte ons uit toen hij vroeg hoe we onze kat hadden genoemd. "Blue" gilde Junior meteen. "Waarom Blue?" vroeg Cristiano met een grijns. "Zijn vacht was blauw toen we hem vonden" zei Junior en Cristiano was stil. Die dag bleef hij slapen.. We gingen niet in dezelfde kamer. Hij viel beneden op de bank in slaap en toen we s'ochtend wakker werden zagen Junior en ik dat Cris een hok voor de kat aan het maken was. Junior rende blij naar buiten en ik pakte een vest voor Cris en een voor Junior en liep achter hem aan. "Adriana! Zie je wat papa maakt! Een reuze huis voor Blue!" riep hij. Zijn ogen glinsterde helemaal en hij klapte in zijn handen van blijdschap. "Het word een heeele mooie huis" bevestigde ik hem en ik gaf hem zijn vest. De vest van Cristiano legde ik op zijn schouder en hij keek me dankbaar aan. Na het eten ging Cristiano, Junior naar het vliegveld brengen en ik bereidde me weer voor om 5 dagen alleen te zijn tot opeens de deur open ging en Cristiano naar binnen stapte. Zijn ogen stonden donker en hij haalde zijn hand even door zijn haar. "Kunnen we gewoon weer tegen elkaar praten?" vroeg hij hoopvol. "We praten toch?" antwoordde ik en hij moest even grijnzen. De rest van de avond keken we in een gespannen houding the fault in our stars. Ik voelde mijn ogen zwaarder worden en leun tegen de schouder van Cristiano aan. Hij legt zijn hand op mijn rug en wrijft erin..Toen ik de volgende ochtend wakker werd zag ik dat hij er niet meer was. Training was het eerste woord dat door me heen ging toen hij opeens met een dienblad met een ontbijt de kamer in kwam lopen. Hij legde het dienblad verlegen op mijn schoot en ging naast me zitten. "Ik heb geprobeerd om een paar dagen niet aan jou te denken.. Het lukte me niet" zegt hij aarzelend en hij kijkt me smekend aan met zijn bruine ogen die donker staan. "Ik weet het, nu denk je 'mijn vader had gelijk hij is er nooit voor me' maar ik zal altijd voor je klaar staan. liefde is iets raars Adriana. Ik wou niet verliefd worden.. Je moet steeds aan diegene denken kan niet zonder haar leven. En ik ben door jouw liefde zo succesvol geworden want achter elk succesvolle man staat een vrouw" eindigt hij zijn verhaal. Zijn lippen trillen een beetje en zijn ogen staan vol. "Sorry dat ik met Jack naar die club ging" zeg ik. Ik wil niet vertellen wat er is gebeurt.. In plaats daarvan leg ik de dienblad op de nachtkastje en geef hem een knuffel. Ik voel zijn warme lippen op mijn huid en dat is al genoeg om me aan het lachen te maken.
Main, ik moet echt een coole naam voor de liefde van Cristiano en Adriana hebben. Criadria ofzo hahahaha, omg ;p offfffff Adcri. omg ik ben zo slecht. euhm. Cria. Criander. Adriacri. VERZIN EEN FANGIRLINGGGNAAAM. oke doei
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...