H27

793 16 0
                                    

Toen ik de volgende ochtend wakker werd en opstond zag ik Hunter naar me liggen. En hij zat te kwijlen! Mihie. Ik pakte snel mijn mobiel erbij en maakte een foto voor op insta. Ik grinnikte terwijl ik hem postte. Toen kreeg ik een app van Cris. 'Neem je neef ook mee naar de wedstrijd, en vergeet Alfie niet mee te nemen ik heb alles geregeld 😏'. Oke Cris oke. Ik sta op en loop naar mijn inloopkast. Ik pak er ondergoed uit en trek mijn kleren uit. Oke nu moet ik een sprint naar de badkamer zetten. Ik gooi mijn kleren in de wasmand en ren half naakt naar de badkamer. Ik zet het warme water aan en ga eronder staan. Nou ik heb wel zin in vandaag!

Na het douchen trek ik mijn ondergoed aan en loop naar me kamer. Ik zie Hunter met de schoonmaker flirten. Whut. Bitch please. Ik schraap mijn keel en loop half naakt naar mijn kleren die ik op bed had gelegd. "Ik was net bezig met uw kamer" zegt ze. Ik weet helaas niet hoe ze heet. Rosa. Of toch Rosalie. Kan ook Rooz zijn. Of Roos. Ik besluit dan maar voor Rosalie te gaan. Dat lijkt me een goeie naam voor haar. "Ja, bedankt Rosalie" zeg ik. Ze kijkt me awkward aan maar gaat dan verder, en ze heeft inkijk! Hoe durft ze, die bitch die. Ik grinnik even om mijn gedachten en de gezicht van Hunter die naar haar jeweetwel kijkt. Dan komt er een gedachte in me op. Ik sta hier halfnaakt en hij kijkt naar de schoonmaker. Naar Rosa! of Rosalie! Whatever.

Ik pak mijn broek en trek het aan. "Mag ik douchen?" vraagt Hunter. "Nee". "Waarom niet?". "Het is hier niet veilig" verklaar ik hem. Ik trek mijn blouse snel aan en trek hem mee naar de 2e verdieping. "Sorry maar ik ben bang dat je haar anders bespringt". "Zou ik nooit doen". "Nee joh" zeg ik nep kwaad en ik duw hem de douche in. "Je hebt het wel gedaan met haar of een andere schoonmaker". "Ad. Geloof me al die voetballers hebben hebben het ooit met een schoonmaker of kok van het hotel gedaan" zegt hij en hij trekt zijn shirt en hemd tegelijker tijd uit "Ook Cristiano?" vraag ik en dan heb ik spijt. Wat boeit jou het nou? "Ook hij, volgens mij doet hij dat elke week, trouwens hij is een goeie gozer. Ik moest vorig jaar nog tegen hem spelen". "Elke week?" vraag ik. "Ja" zegt hij met zijn wenkbrauwen opgetrokken. "uh, mag ik mijn onderbroek uitdoen" vraagt hij. "jua" ik ga de deur uit en loop naar beneden. Dus je doet het elke week met een meisje Crissie?

💫 POV Cristiano 💫

"Waar was je gisteravond?" vraagt Carlo Ancelotti. Hij staat voor me met zijn armen over elkaar heen. "Ik.. ik ging gewoon weg" zeg ik. Het heeft toch geen zin om te liegen, > Camerabewaking. "Naar wie?" vraagt hij. Naar je dochter nou goed? "euhm.. Naar een vriendin". "We hebben de dag erna een belangrijke wedstrijd en meneer hangt tot 2 uur bij een vriendin!?" roept hij gefrustreerd. Het is dat het de vader van Ad is... "Sorry" mompel ik. "Eerste helft ga je wissel" zegt hij doodnormaal en voor ik kan protesteren loopt hij weg...

Ik loop het veld op en kijk meteen de bovenste tribune rond voor vip. Mijn ogen kruisen zich met die van Adriana en ik grijns. Ze glimlacht terug. Oh wat hou ik van haar. Ze zou een perfecte moeder voor Junior zijn. En we zouden nog een kleintje krijgen. Dit keer wel een meisje. En ze krijgt dan dezelfde eigenwijsheid als addie en mij. Addie, Junior en 'Zij' 3en zouden naar al mijn wedstrijden komen kijken.

Naast Addie staat Hunter. Hunter is wel een coole gozer. Ik ben benieuwd of hij heeft verteld dat we gister de hele tijd over haar zaten te praten. Hunter vertelde allemaal wat ze vroeger hadden gedaan. 'Jack, Scarlett, Ad en ik gingen toen..'.

Alfie en Junior zitten druk met elkaar te praten. Ze hebben alle 2 een Real Madrid shirt met nummer 7 erop aan. Met mijn naam natuurlijk. Zou Addie de shirt die ik aan haar gaf nog hebben?

Na de warming-up begint te wedstrijd en zoals Carlo Ancelotti zei begin ik de eerste helft op de bank. Ik ga zitten en kijk naar Benzema die me lachend toe kijkt. Ik kan hier zo niet tegen. Ik pak me mobiel erbij en app Adriana 'Door jouw vader moet ik 1e helft op bank 😩'. Even later krijg ik een app terug. 'HAHAAHAH 👌' staat erin...

De tweede helft ga ik in het veld en scoor ik er 2. Als gejuich wijs ik naar Alfie en maak een hartjesvorm met mijn naam. Benzema had er ook een gescoord dus we winnen de wedstrijd 1-3.

--------------------------------------------
Ja iknow. saaiste hoofdstuk ooit in de geschiedenis, daarom heb ik een extra hoofdstuk geupdateee enjoyy!

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu