H13

968 26 1
                                    

Wooppp wooopp volgend hoofdstukk hieronder! Enjoy 💕 :D
--------------------------------------

POV Cristiano

De opvolgende dagen moet ik steeds aan haar denken. Aan Adriana. Ik weet niet waarom en wat het is maar ik kan haar maar niet uit me hoofd zetten. Ik wil haar zien, maar hoe? Ik wil haar stem horen maar kan haar niet bellen. Hoe zou ik haar moeten bellen? Waarom, ik heb geen een reden.

Donderdag na de training ga ik met mijn Ferarri FF naar Jack's ijssalon. Ik loop naar binnen met de gedachte dat Adriana er zit maar ze is er niet. Ik vraag aan Jack waarom ze er niet is. "Ik weet het niet" zegt hij. "Zal ik haar bellen?" vraag ik aan Jack. "Ga je gang" antwoord hij. Ik pak mijn iPhone en toets haar nummer in. Ja, ik ken het uit me hoofd. Stop met lachen, ik verveelde me.

"Hey " zegt ze met een vermoeid stem. "Wat is er?" vraag ik meteen als ik haar stem hoor. "Net gesport" zegt ze. Oh. "Dus je komt niet naar Jack?" vraag ik. "Nee". Ik wil dat je komt Adriana. "Oke dan" zeg ik. "Bye" zegt ze en ze hangt op. Bye, bye addie.

Een kleine 20 minuten later loop ik naar buiten naar mjjn ferrari als ik irina naar de ijssalon zie lopen. shiit ik ben nu echt niet in de stemming om naar haar gezeur te luisteren. what the hell doet ze doet ze hier eigelijk hoe weet ze van deze ijssalon af? ach ja. ik denk te veel na. miss heeft ze gwn zin in een ijsje. maar irina eet nooit zoete dingen of dingen met calorieen. ja ze is gek. I know. maar wat doet ze hier dan??

"hey schatjeeeeeeeeeeeee" zegt ze als ze me ziet. "hey Ier whats up?" zeg ik "wil je een ijsje ier?" ik weet toch al dat ze nee gaat zeggen maar oke. "nee liefie vandaag niet" vandaag niet?? ze bedoelt vast nooit niet. "ok ier wat doe je hier dan?" vraag ik haar. dit was echt weird. "euhm nou ik wou je gwn even zien" ze kijkt dan even naar buiten en krijgt een beetje een geschrokken uitdrukking op haar gezicht. net als ik wil kijken wat of wie daar buiten is, drukt Irina hard haar lippen op de mijne. O neee dit is de zoen die Irina altijd doet als ze mensen wil laten zien dat ik van haar ben. als ik nu wegtrek dan zal ze nooit meer stoppen met zeuren. wie the fck is diegene buiten? eindelijk houdt irina op en kijkt me aan met een glimlach, ahum, een nepglimlach. ik kijk snel naar buiten en zie dat adriana daar staat.

pov adriana

okee eerst krijg ik een weird smsje van een onbekend nr dat ik naar de ijssalon moet komen en dan zie ik miss dombo en mister arroganto zoenen. naja ze aten elkaars gezicht bijna op. als ze wegtrekken kijkt christiano mijn kant op. irina kijkt ook mijn kant op, met een gemene lach. dus dat smsje was van haar!! ze wilde mij dus zo graag laten zien dat chris van haar was. alsof hij mij wat boeit. ze denkt nu vast dat ik huilen weg ga rennen ofzo. moooi niet girl mooi niet. ooh miss dombo niemand speelt spelletjes met adriana ancelotti, niemand. ik ga naar binnen met een grijns op mijn gezicht. "hey chrissie" zeg ik met zo'n verleidelijk mogelijke stem. hij kijkt me aan. ik zie dat hij hier helemaal niks van snapt. maar dan glimlacht hij "hey addie". "oh ben jij ook hier irri?" vraag ik nep aan irina. ze kijkt me eerst boos aan maar dan zegt ze met een nep glimlach "ja mijn mannetje kan mij maar niet alleen laten hij kan maar niet zonder mij" en dan geeft ze hem nog een zoen vlak voor mijn gezicht. hahaha right, ze weet niet dat chrissie het met haar uit gaat maken binnenkort. "tja iri geniet er maar van voordat je het weet kan het. uitgaan. " ze kijkt me aan met een vragende blik. maar ik draai me om naar mijn auto en begin ermee naar huis te rijden.

pas als ik een paar minuten rijd zie ik dat een ferrari mij achtervolgd. o shit daar heb je arroganto weer hoor. als ik thuis kom parkeer ik mn auto op de oprit en mister arroganto laat zn auto achter die van mij. dan komt hij zijn auto uitgestapt, he le maaal woest "WHAT THE FCK DENK JE DAT JE DOET ADRIANA?" roept hij terwijl hij naar me toe komt. ik doe een stap achteruit. ik had hem nooit eerder zo gezien hij ziet er te eng uit als hij boos is. "IK MOET HET IRINA VERTELLEN MAAR WTF WAS JE DAARNET AAN HET DOEN" roept hij als ik niks zeg. ik kijk hem aan ik kan nog steeds niet geloven hoe boos hij is. ik krijg niks uit mn mond . niet dat dit irinas idee was. niet dat zij mjj een smsje had gestuurd. helemaal niks. ik sta daar maar een beetje.

als hij nog een stap mijn richting op is gekomen, word ik bang. ik doe nog een stap naar achter. ik sta bijna met mijn rug tegen de muur van ons huis. ronaldo komt woest nog een stap naar voren als ik naar achter ga. "GEEF ANTWOORD ADRIANA" roept hij en ik ben zo bang dat ik niet meer weet wat ik moet doen dus ik wil hem een klap geven in zijn gezicht maar hij is te snel en pakt mijn pols vast. hij pakt ook mijn andere pols vast. en duwt me tegen de muur aan. hij houdt mijn beide polsen stevig vast en komt dicht bij me staan zodat ik nergens naartoe kan gaan.

nu raak ik echt in paniek. waar is mijn vader als ik hem nodig heb?o shit ik voel al een traan opkomen.

christiano veegt mijn traan weg. ik kijk hem aan en hij ziet er niet woest meer uit, eerder bezorgd.

"addie sorry, je hoeft niet bang voor me te zijn" zegt hij en begint me te zoenen. nee dit kan niet. ik duw hem hard weg en ren naar binnen toe.

--------------------------------------
Hahahahahaah ! dramatischh dit!
Ik ga weer verder bij 2 votes, Bedankt voor het lezen!!
Xx

When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu