*2 dagen voor Victoria's Secret Show!*
Ik loop heen en weer, heen en weer en nog eens heen. Een rondje om de tafel en weer terug. ''Stap maar op de weegschaal'' zegt de vrouw met brilletje voor me. Ik knik en ga er voorzichtig op staan. Alsof ik er nu lichter door weeg. HAHA tuurlijk niet. Maar even serieus, ik lijk wel een hysterische kip. IDK waarom.
Ik doe mijn ogen dicht en wacht geduldig af. ''58,6 kilo, iets boven ons streefgewicht maar het moet kunnen'' zegt de vrouw van Victoria's Secret met wie ik 3 weken geleden ook een afspraak mee had. Ze geeft me een stapel papieren die ik moet onder tekenen. ''Morgen is de generale repetittie, we mailen je de locatie'' zegt ze. We praten nog even en dan moet ik weer de kamer verlaten. YEAS I DID IT!
Ik wil net de deur uit lopen als ze me weer onderbreekt. ''We hebben trouwens een speciale outfit voor je ontworpen'' zegt ze. ik kijk haar aan en zie dat ze een grijns op haar gezicht heeft. Dit is ook voor het eerst. ''Oke, bedankt'' zeg ik dankbaar en ik loop snel weg om Thomas te bellen!
*POV Cristiano*
Ik zit thuis tv te kijken als mijn manager de woonkamer in loopt met een envelop in zijn handen. ''Lag tussen je post'' zegt hij. ''Het is zeker weer een fanmail'' zeg ik, ''No, afzender is Adriana Ancelotti'' zeg hij en ik veer omhoog van de bank. ''Wat?'' vraag ik en ik loop naar hem toe en pak het uit zijn handen. Ik ga weer rustig zitten en zie dat hij een grijns heeft op zijn gezicht. ''Rot op'' mompel ik. Hij gaat de kamer grinnikent uit en ik maak de envelop open.
Wat zou het zijn? Wat zou Adriana naar mij kunnen sturen?
Victoria's Secret! staat er op 2 uitnodigingen. Stoelnummer 16, rij 1 staat er onder. Ze heeft me zoals beloofd kaartjes gestuurd naar de show... En zoals beloofd zal ik het moeten uitmaken met Irina. Na de show... Ik leg mijn hoofd in me handen en haal een paar keer diep adem. Waarom wil Adriana dit van me?
* 1 dag voor de Victoria's Secret Show*
''Hier is jouw pak'' zegt Carly, een van de stylisten. Ze heeft een grote glimlach op haar gezicht. Iedereen kijkt me vandaag al zo aan van de mensen die hier werken. Alsof ze iets verbergen. Ze grinnikt als ik de rits open trek om het pakje te voorschijn te halen. NO way! HOLY F*CK *.* ''Hoe vind je het?!'' krijst Carly en de andere designers en modeontwerpster, coaches, stylisten komen om me heen staan. ''Speciaal voor jou!'' zegt Victoria Beckham die opeens voor me staat. Het is een lingerie van Real Madrid, met de real Madrid logo aan de voorkant op de ene borst. Ik draai me lingerieset om en zie dat er een grote nummer 7 op staat. ''Dit pakje is gesponsored door Real Madrid!'' zegt Carly die me hand vast pakt. Nummer 7 van Cristiano Ronaldo. Wacht. "ik heb niet met Cristiano" help ik un herinneren. "Ja, dat weten we" zegt Carly met een toon in haar stem zodat niemand mij geloofd. Ik glimlach en zie een scéne voor me met mij op de catwalk.. met een Cristiano Ronaldo lingerie. Terwijl ik de Keep Calm doe de podium over loop en naar Cristiano wijs die ik heb uit genodigt gister. Wauw. Ik dacht dat ik zo gek was als maar kon maar dit over treft alles..
We hebben net de generale repetitie en al die shit gehad. Daarna gingen we met alle modellen wat eten in een 5 sterren restaurant. We moesten overnachten in een door Victoria's Secret geboekte hotel om s'ochtends meteen met de voorbereidingen te beginnen. Ik deel een kamer met Erin Heatherton. Het is een grappige meid met veel humor. Zij heeft het ook vaker gedaan dus ze heeft veel ervaring.
Ik moet steeds denken aan mijn pakje. Is dit wel goed dat ik dit doe? Hoe zal de paparazzi dit opvatten? Hoe zal Cristiano dit op vatten om mij in zo'n ding te zien. Hij weet het denk ik nog niet anders zou hij me wel bellen.. whatever. We komen er morgen achter...
***********************************************************************************************************************
En voor de lezers... VOLGENDE HOOFSTUK MUHAHAHHAHA! :D
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...