💫 POV Adriana💫
Yogales... Als er iets is wat ik haat is het wel yogales. "Ahmmm, Ahmmm". 1 uur stil zitten en luisteren naar de vrouw naast me naar haar 'Ahmm'. Idioot! ontspan je Adriana, Ontspan.
Hoe val ik 2,3 kilo a deze week? Zoals Thomas het zegt 'Het lukt je wel met de biologische dieet die ik voor je uit gezocht heb'. Tuurlijk.
"Adriana, ontspan" zegt de yogalerares, of hoe ze ook heet. idk.
Het rare hieraan is ook nog dat ik met mijn ogen gesloten zit. Wat als ze me neer steken? Of stiekem om me heen dansen? Of met mijn gezicht zitten te kloten? Wat als Osmana Bin Laden niet dood is?
Focus Adriana, Focus!
"Je mag je ogen openen en in goeie houding zitten zegt ze. Ik open mijn ogen en bevrijd mezelf van me irritante houding. Ik sta op en kijk recht in de ogen van Victoria Beckham. "vandaag ga ik jou helpen" zegt ze met een glimlach.Victoria Beckham, de vriendin van mijn moeder.
We zitten even later in een cafeetje wat te drinken. "hoe gaat het met je moeder, ik heb haar al een paar weken niet gezien" zegt ze. "Ik heb haar al een paar maanden niet gezien" zeg ik met een neppen glimlach.
Waarom zou ik haar en haar nieuwe vriend bezoeken? Toen ik een paar maanden geleden in Raheb zat door mijn drugsproblemen had zei haar bruiloft. Zo zie je maar!Victoria Beckham's gezicht betrekt, zei weet het ook. "Je weet toch wel dat je moeder van je houd" zegt ze. Ik sla mijn ogen neer "ze houd niet van me, ze houd alleen van haar man".
Victoria legt haar hand op mijn arm en zegt "schat, je moet haar eens gaan op zoeken". "Ik weet geen eens waar ze woon" zeg ik, ik weet het echt niet. Ze begint te lachen "zullen we samen een keer gaan?". "Nee, ik hoef haar echt niet te zien" houd ik vol en dan begin ik te lachen "trouwens, zij wil mij ook niet zien". "Adriana, het is je moeder" zegt ze. Dus? dan moest ze er maar voor me zijn! Ze verliet me vader, ik kwam er een paar weken erna achter dat ze gescheiden waren. Toen het niet goed met me ging en ik in Raheb zat was ze getrouwd.Ik schrik op van mijn gedachten door Victoria. "Gaan we nog oefenen met je catwalkloop?" vraagt ze me met een glimlach.
💫 Cristiano Ronaldo💫
"Cris, je weet nooit wie mee gaat lopen met de nieuwe Victoria's Secret show" zegt Irina verwaand door de telefoon. "Jij?" probeer ik omdat ze dat al heel lang wil. "Nee, je BFF" zegt ze. Het is even stil, mijn BFF? "Adriana Ancelotti" zegt ze arrogant. Aha. Shit ze heeft de weddenschap gewonnen dus, "Ier, ik hang op heb training" zeg ik en ik klik haar weg.
Op dat moment word ik weer gebeld, dit keer door addie. Ik neem op "Ja?" Vraag ik. "Crissie, ik heb een verassing voor je" zegt ze met een zwoele stem.
Crissie? dat is ook nieuw. Misschien omdat ik haar addie noem? idk.
"Wat voor verassing?" vraag ik. "Niet door vertellen hea" zegt ze. "Zeg het Addie". Ik hoor dat ze moet lachen aan de andere kant van de lijn. "Addie, ik weer dat je mee mag lopen en ik heb verloren" zeg ik en ik hoop dat ik haar lol heb bederft. "duh, maar dat is het niet". "Als je het nu niet zegt hang ik op" zeg ik dreigend.
"Ik heb kaartjes voor je. voor de aanstaande Victoria's Secret show. Op de eerste rij en neem Irina ook mee kan je het gelijk uit maken". Het is een paar seconden stil. "Wat een luxe eah" hoor ik haar dan zeggen en de verbinding is verbroken.
Op dit moment wil ik mezelf neer schieten.
💫 POV Adriana Ancelotti 💫
Net op het moment dat ik mijn auto uit stap begint het te stort regenen, kut. Ik loop snel me auto uit en haast me naar de trainingscomplex. Kud. Ik trek aan de deuren maar die zitten op slot. Ik trek nog harder maar hij komt niet mee. "Hallo?!" roep ik zodat de bewakers van binnen me horen.
Waarom is er niemand, waarom doet niemand open.Opeens komt de bewaker naar buiten en zegt "Mevrouw Ancelotti, vandaag heeft iedereen vrij inclusief u vader". waarom weet ik dit niet? Waarom was mijn vader dan niet thuis?
"Waar is mijn vader?" vraag ik, ondertussen plakt alles aan me vast door de regen. "Dat weet ik niet".
"Hij heeft een vergadering met het bestuur" zegt een bekende stem achter me. Hoe kan dit dat we elkaar steeds op zulke gênante momenten tegen komen?."Wat doe jij hier?" vraag ik Cristiano Ronaldo die op zijn lip bijt en zijn haar in model probeert te brengen. "Ik moest wat ophalen" zegt hij en hij knikt naar de beveiliging. Dan loopt hij maar binnen.
Ik sta nog steeds buiten op zoek naar een taxi als hij weer naar buiten komt met een tas in zijn handen. Slim Adriana, heel slim! Je kon de Bugatti nemen maar je wou met de taxi, blijkt je vader er niet te zijn, blijkt arroganto hier te zijn en blijkt het te regenen. Ook kun je geen Taxi vinden om weer naar huis te gaan, ha ha.
Ondertussen lijkt het net alsof ik heb gedoucht, YouSuck Adriana!
"Addie, kom!" roept Cristiano die naar zijn Ferrari loopt. Waarom zou ik? Waarom denk je? Go Addie Go! Ik loop aarzelend naar zijn auto en ik stap in. Hij kijkt me van opzij aan met een frons in zijn gezicht, "wat?" mompel ik. "Je ziet er niet uit" zegt hij. "Jij ziet er natuurlijk perfect uit" zeg ik sarcastisch en hij grijnst, zijn arrogante, Cristiano grijns waardoor ik ook moet glimlachen.
Ik laat mijn blik even over hem heen glijden. Hij ziet er best wel goed uit, ik bedoel naja. idk.
"Waar je nu op zit is van echt leer eh" zegt hij na een tijdje stilte. Waarschijnlijk omdat het nu op een waterval lijkt. Achja Idontcare Crissie.
JE LEEST
When I fall in love with you (Cristiano Ronaldo Fanfiction- Dutch/Nederlands)
Random-VOLTOOID- "Ben je altijd zo?" vraagt hij. Zijn glimmende ogen nemen me arrogant in zich op en zijn mondhoeken krullen zich in een grote grijns. "Hoe ben ik?" vraag ik. Ik kijk hem meedogenloos aan, voor zo ver ik daar goed in ben. "Arrogant" zegt...